Miesystävä ei käyttänytkään koiraa lenkillä
Olin työvuorossa miehen piti käydä koira lenkittämässä. On lapinkoira ja tarvitsee paljon liikettä. Kävikin sitten ilmi kun tulin töistä, että koira oli tehnyt makkarin lattialle tarpeet. Huomasin kun löysin jotain haisevia rättejä roskiksesta että mitä ihmettä.
Myönsi sitten ettei ollut muistanut ajoissa lenkittää koiraa. En ymmärrä miten voi olla noin huolimaton!
Kommentit (31)
Noh, en varmaan voi enää luottaa siihen, että mies käyttää koiran ulkona. Outoa on kun vielä lenkkeilee itse, miksei sitten koiran kanssa? En tiedä voinko luottaa oikein missään asiassa.
En kattelis tommosta miestä, johon ei voi luottaa ja jota ei kiinnosta eläinten hyvinvointi. Turn off x2
Ehkä olisi pitänyt kertoa seuraus , kuten lapselle konsanaan opetetaan: käytä koira lenkillä , muuten tekee tarpeensa sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Noh, en varmaan voi enää luottaa siihen, että mies käyttää koiran ulkona. Outoa on kun vielä lenkkeilee itse, miksei sitten koiran kanssa? En tiedä voinko luottaa oikein missään asiassa.
Jos mulla olis noin huolimaton mies, valitsisin tärkeämmän: koiran.
On ikävää monella tapaa! Ei pitänyt lupaustaan, ei siis ole luotettava. Koira ihan varmasti on pyytänyt ulos ja antanut merkkejä, joita mies ei ole huomannut tai välittänyt huomata. Teoista näkee todellisen luonteen ja näiden tekojen viesti on: epäluotettava ja itsekäs.
Mulla loppuis suhde siihen. Koira on elävä olento, jota ei missään olosuhteissa "unohdeta". Mies teki tuon tietenkin tahallaan, kun ei jaksa sun koiraa alkaa hoitelemaan.
Jättäisin. En voisi olla miehen kanssa joka viis veisaa eläimen hyvinvoinnista. Se on niin valtava turn off ettei tosikaan.
Koiran omistaja hoitakoon koiransa itse. vaihda siis työtä sellaiseksi jota voi etänä tehdä.
Kirjassaan My Enemy, My Love (1992) Judith Levine tuo esiin, miten miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.
Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."
Vierailija kirjoitti:
Kirjassaan My Enemy, My Love (1992) Judith Levine tuo esiin, miten miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.
Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."
Hah! Olisipa radikaalifeminismi suodattunut laajalti kulttuuriimme, mutta eipä ole. Patriarkaatti sen sijaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Olisipa radikaalifeminismi suodattunut laajalti kulttuuriimme, mutta eipä ole. Patriarkaatti sen sijaan on.
Luotan asioissa tutkijoihin enkä sinuun.
Kuten Charlotte kertoo, et edes huomaa sitä koska elät ja hengität sitä päivittäin.
Onpas ikävää! Koira parka ollut varmaan ihmeissään. Tärkeintä kuitenkin olisi ollut että pääsee tarpeilleen. Kannattaa varmaan palkata joku teini käyttämään koira ulkona.