Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaa talvi 2021-2022

Vierailija
23.07.2021 |

Onkos ensi talvena Thaimaaseen lähtijöitä? Meidän piti joulukuussa lähteä 3 viikoksi, mutta siellä tulee edelleen se noin 15000 uutta koronatartuntaa päivässä. Ja maassa on paljon rajoituksia. Meillä on tietenkin molemmilla ne 2 piikkiä jo saatu, ja Thaimaaseen tekisi kovasti mieli, mutta taitaa matka taas peruuntua, (matka on siis jo varattu) kun Thaimaa ei saa koronaa kuriin..onko täällä muita Thaimaa faneja, joilla on hinku lähteä, mutta ei oikein tiedä, että mitä sitä tekisi ? Eli Thaimaa ensi talvena vai no?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme lähde. Emme ole toki varanneetkaan. Ja voi olla niin, että sinne ei edes pakettimatkoja vielä joulukuussa edes järjestetä. Esim aurinkomatkat on joutunut tiputtaan jo hintoja. Kysyntä ilmeisesti umpisurkea.

Vierailija
2/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole aika matkustella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että nuorta thaikkumuijaa tekis mieli vai?

Vierailija
4/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole aika matkustella

Sinä voit linnoittautus kotiisi mutta älä tule jakamaan muille "viisauksiasi". Kiitos.

Vierailija
5/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa on totaalisessa poikkeustilassa koronan takia. Maahan ei edes pääse kuin erityisluvalla. On voimassa 30.9. asti, ja tod.näk jatkuu. Todella arveluttavaa, että suomalaiset matkatoimistot yleensä edes myyvät tällä hetkellä matkoja thaikkuihin! Nyt ei tosiaan ole aika matkustaa.

Vierailija
6/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa väkilukuun ei toi ole edes paha. Mites ne Espanjan luvut? Sinne suomalaiset rynnii urakalla. Kyllä Thaimaahan varmasti jo joulukuulla pääsee, mielummin sinne kuin Espanjaan tai Turkkiin.

Vierailija
7/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa on totaalisessa poikkeustilassa koronan takia. Maahan ei edes pääse kuin erityisluvalla. On voimassa 30.9. asti, ja tod.näk jatkuu. Todella arveluttavaa, että suomalaiset matkatoimistot yleensä edes myyvät tällä hetkellä matkoja thaikkuihin! Nyt ei tosiaan ole aika matkustaa.

Onpas arveluttavaa 😅 Miksi ei Thaikkuihin kun muuallekin? Jos ei ole aika matkustaa, niin miksi valitat vain Thaimaasta?

Vierailija
9/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi, jos koronatilanne siellä ei parane ja pitäisi kökkiä jossain Phuketin "hiekkalaatikossa" iso osa lomasta. 

Plussapuolena olisi kyllä se, että koronasta johtuen turisteja tulee olemaan todella vähän lähivuosina, vaikka Thaimaa avaisikin matkailua reilusti.

Vierailija
10/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa ei saa koronaa kuriin? Ja Suomiko saa? Ihme ”sinivalkopesua” koko aloitus. Thaimaa on hoitanut Suomea paremmin hommansa, joten, jos Suomi ei ole punainen maa joulukuussa, Thaimaahan voi matkustaa.

Vierailija
11/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaaseen ei turistit edes pääse! Mene lappiin

Vierailija
12/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa ei palaa aikaan ennen koronaa vielä moneen vuoteen. Turisteja ei vaan samaa määrää tule olemaan. Sillä me, jotka ollaan siellä monena talvena oltu, ollaan kyllä Thaimaan tilannetta tarkkaan seurattu. Ja se ei nyt kovin "turistiystävällinen" maa tällä hetkellä ole. Esim. tuo 14 vrk totaalikaranteeni. Ja olen samaa mieltä: nyt ei ole aika matkustaa, Thaimaaseen.

Vierailija
13/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa ei palaa aikaan ennen koronaa vielä moneen vuoteen. Turisteja ei vaan samaa määrää tule olemaan. Sillä me, jotka ollaan siellä monena talvena oltu, ollaan kyllä Thaimaan tilannetta tarkkaan seurattu. Ja se ei nyt kovin "turistiystävällinen" maa tällä hetkellä ole. Esim. tuo 14 vrk totaalikaranteeni. Ja olen samaa mieltä: nyt ei ole aika matkustaa, Thaimaaseen.

Tuota noin, mä en usko sun koskaan edes käyneen Thaimaassa, kun et osaa edes sanoa Thaimaahan. Mä olen käynyt siellä 8 kertaa ja uskon ja tiedän, että Thaimaasta pitävät menevät sinne karanteenista huolimatta. Suomi on yksi muutamasta maasta, jossa karanteeni on kussut, karanteenissa olo ei edes ole mikään iso asia.

Vierailija
14/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa = hyi

Dubai = ❤️

Vierailija
15/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Phuketista. Huomioikaa että kaikki ravintolat eivät ole auki.

Vierailija
16/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa = hyi

Dubai = ❤️

Dubai naisille ja thaimaa miehille👍

Vierailija
17/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa = hyi

Dubai = ❤️

Thaimaa=ihana

Dubai=ihana

Vierailija
18/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa alkaa olla niin suuret tartuntaluvut että uutisissa puhutaan total lockdownin mahdollisuudesta.

Jos olisin Suomessa en edes harkitsisi matkustamista.

Asun kuitenkin Thaimaassa ja täällä pysyn.

Vierailija
19/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin, mä en usko sun koskaan edes käyneen Thaimaassa, kun et osaa edes sanoa Thaimaahan. Mä olen käynyt siellä 8 kertaa ja uskon ja tiedän, että Thaimaasta pitävät menevät sinne karanteenista huolimatta. Suomi on yksi muutamasta maasta, jossa karanteeni on kussut, karanteenissa olo ei edes ole mikään iso asia.

Thaimaaseen-ilmaisua olen kuullut myös joiltain Thaimaan kävijöiltä, vaikkei se kieliopillisesti olekaan oikein.

Karanteeni, olkoon nyt vaikka 14 päivää, ei ole iso juttu jos tykkää viettää aikaa hotellissa ja lomaa on ainakin kuukausi.

Onhan sitten myös niitä turisteja, jotka eivät muutenkaan juuri poistu hotellialueelta kahden viikon loman aikana. Karanteenissa ymmärtääkseni ei saa poistua edes huoneesta? Silloin on kyllä parempi valita tilava sviitti ja tasokas hotelli, että siellä viihtyy.

Mutta makuasioitahan nämä viihtymiset ovat.

Vierailija
20/28 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, osaksi varmaa noin, ja osaksi ei. Ite olen aina ollut lomalla sen 2 viikkoa. Kuukausi tai pidempi aika on mahdoton ajatus, töiden takia. Ja näinhän se on tosi monella muullakin. Eli 2 viikon lomalla 14 vuorokauden karanteeni on silloin ISO asia Ja nythän Thaimaahan eivät edes turistit käytännössä pääse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä