Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustikkametsä pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
31.07.2014 |

Kertokaa missäpäin käytte mustikassa ja joko ne on kypsiä? Onko tämä hyvä mustikkavuosi ? Eikä nyt ruveta salailemaan Ku kyllä niitä riittää kaikille sielä metäs :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullu et olis aika vähän tänä vuonna, siksi en itsekään ole metsään vielä uskaltanut..

Vierailija
2/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono vuosi on ainakin täällä Varsinais-Suomessa, hyvä jos pari litraa löytää päivän aikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia etsinyt hyvää mestaa, en ole löytänyt. Ärsyttävää kun mustikkaihmiset suojelee tietojansa ja sitten seuraavassa lauseessa valittaa kuinka ihmiset on hölmöjä ja jättää mustikat metsään.

Vierailija
4/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:06"]Olen jo vuosia etsinyt hyvää mestaa, en ole löytänyt. Ärsyttävää kun mustikkaihmiset suojelee tietojansa ja sitten seuraavassa lauseessa valittaa kuinka ihmiset on hölmöjä ja jättää mustikat metsään.

[/quote]

No niinpäi!

Ap

Vierailija
5/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän pari muutaman hehtaarin kokoista mustikkametsää. Helposti ehdin kerätä ko. metsät tyhjäksi marjoista ja suppiksista. Jos levittelen netissä paikkatietoja, arvaatte varmaan, että saan etsiä itselleni uudet apajat ja huonossa lykyssä jään kokonaan ilman saalista.

Vierailija
6/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mustikkametsä löytyy Keskuskadulta, Stokkan marjatiskiltä.

Vierailija
7/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukissa on mustikoita

tänä vuonna en ole kylläkään käynyt

Vierailija
8/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myös Sipoonkorven kansallispuistossa kannttaa käydä. Vantaan puolelta kun lähtee, Sotungista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi