Onko sinulla menkat suunnilleen täydenkuun aikaan?
Huomasin että kuukautiskiertoni alkoi noudattamaan kuutamon kanssa samaa rytmiä, kun lopetin e-pillerit! Kellään samaa kokemusta? Pillerittömillä siis
Kommentit (30)
Juu tasan täydenkuun aikaan alkavat. 28pv on väli ollut aina.
En ole koskaan syönyt e-pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan syönyt e-pillereitä.
Niin on mullakin ollut. Pillerit eivät sopineet ollenkaan, mutta onneksi älysin ajoissa lopettaa ne. Nehän muuttaa ihmisenkin aivan erilaiseksi kuin mitä luonnostaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan syönyt e-pillereitä.Niin on mullakin ollut. Pillerit eivät sopineet ollenkaan, mutta onneksi älysin ajoissa lopettaa ne. Nehän muuttaa ihmisenkin aivan erilaiseksi kuin mitä luonnostaan on.
Mua on aina kummastuttanut että naiset syö teineistä asti noita hormoneita, ihan kuin se ois ihan normaalia. Hyi. Teininä jo kaverit niitä popsi, en viitsinyt sanoa etten minä sellaisia ota, kun käyttäytyivät kuin se kuuluis naisen elämään kaikilla jonain tavis-asiana. Onneksi oon aina uskaltanut ajatella itsekin, jopa nuorena. Järki sanoi ettei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Oli joskus pitkään, sitten kierto piteni eikä ollut enää kuutamosynkassa. kuunkiertohan on 29 päivää, joten kuukautiskierron pituus vaikuttaa
Mielenkiintoista! Siis meillähän on 2 munasarjaa ja niiden on toimittava jotenkin synkrossa sen kuun rytmin kans. Mikähän mahtoi sitä muuttaa, oletko koskaan muistellut sitä? Katsoitko jo tuon:
https://areena.yle.fi/1-4435254?autoplay=true
Itse olen huomannut, että täydenkuun jälkeen on pakko ajella ylimääräiset karvat.
Ei. Ne alkaa suurinpiirtein muutama päivä uudenkuun jälkeen. Mutta olen syntynytkin uudellakuulla.
Mulla alkoi perjantaina, oliko silloin täysikuu??? Help