Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies. Vastaan kaikkiin miehiä koskeviin kysymyksiinne.

Vierailija
31.07.2014 |

Jos jokin asia miehissä on ikinä mietityttänyt, vastaan siihen tässä ketjussa.

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:55"]Pitääkö naisella olla täydellinen "alusvaatemallin" vartalo ollakseen haluttava? Kuinka paljon kiinnität huomiota naisen vartaloon? Etsitkö epäkohtia vai ratkaiseeko kokonaisuus?

Kuinka helposti teet tuttavuutta "ei-niin-hyvä-kroppaisen-naisen" kanssa?

[/quote]

Ei todellakaan tarvitse. Olen ollut mallinvartaloisten, lihavien ja useiden siltä väliltä olevien naisten kanssa. Katson totta kai mielelläni hyvävartaloisia naisia kaupungilla tai valokuvissa mutta en ole kyllä koskaan lähestynyt naista vartalon perusteella. Tai no ehkä kerran. Minulla ei ole mitään hoikkuutta tai supervartaloa vastaan, mutta en myöskään arvioi naisen vartaloa kriittisesti: kun katson sitä, katson puhtaaksi nauttiakseni siitä, miltä se näyttää.

Vierailija
62/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:20"]Mistä näkee, että mies on rakastunut? (muuten kuin sanoista)

[/quote]

Pitkistä katseista, siitä että hän pyrkii kaiken aikaa lähellesi, haluaa jutella kanssasi pienimmilläkin verukkeilla, hän kuuntelee sinua tarkasti kun puhut ja nojautuu silloin lähemmäs. Hän hymyilee paljon, yrittää naurattaa sinua jutuillaan, saattaa olla hetkittäin hermostuneen oloinen, haluaa vangita katseesi, vaikka hänen oma katseensa silloin tällöin vaeltaa vartalollasi.

[/quote]

Moi mies, unohdit listasta yhden indikaattorin. Kun mies on valmis nauramaan NAISEN jutuille eikä vain itse pyri naurattamaan naista, hän voi olla aika tod. näk. pihkassa. Se, kuka nauraa (=alistumisele) ja kuka saa olla naurattaja (= ylempi) mittaa kahden yksilön välistä valtasuhdetta. Mies yleensä kokee olevansa ylempi. Siksi hän ei olen naisten jutuille naurava alistuja (jotkut miehet jopa suuttuvat itselleen, jos nauravat vasten tahtoaan naisen jutulle) vaan naurattaa naisia. Kun mies on valmis menemään niin pitkälle, että hän "alentuu" nauramaan, se on merkki siitä, että mies on valmis tekemään isojakin myöntymyksiä saadakseen osakseen naisen huomion. AIna naisen jutuille nauraminen ei tarkoita ihastumista, mutta silloin kun näin käy, osaa ainakin ryhtyä funtsimaan, löytyisikö lisäksi muita merkkejä, jotka osaltaan tukevat ihastumiseteoriaa.

[/quote]

No enpä ole ikinä tällaista kuullut. Olen kuvitellut nauravani koska jutut ovat olleet hauskoja, mutta oikeasti olenkin vain halunnut osoittaa alistuvani??

Sami Hedberg, johda sinä meitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:32"]

Kokemuksesta voin sanoa, että erehdyt tuossa jälkimmäisessä kukka-asiassa. Ja se, että sinusta tiettyjä asioita täytyy tehdä vain siksi, että on tiettyä sukupuolta, tekee sinusta ainakin omissa silmissäni tavattoman tylsän ihmisen. Nainen, joka uskaltaa ravistella asioita tekemällä niinkin hurjan tempun kuin ostamalla miehelle kukkia ja joka toivoo lahjaksi mieluummin vaikkapa viinipulloa tai hyvää kirjaa kuin kukkakimppua, on kiinnostava nainen. Ainakin minusta.

En itsekään pidä irtoseksistä enää nykyään, mutta minusta tuntuisi todella kummalliselta kulkea nyrpistelemässä nenääni sille, että jotkut ajattelevat toisin.

[/quote]

Olen ihan mielelläni sitten tylsä ihminen, koska pidän vanhanaikaisista rooleista ja romantiikasta vähintäänkin treffailuvaiheessa. Eli kukkien lisäksi myös siitä, että päällystakki autetaan päälle tai avataan ovi. Toki tykkään saada synttärilahjaksi kirjan tai viinipullon, kukkien mitenkään estämättä. Lähinnä ihmettelen miksi mies ei tuo edes sitä kukkakimppua, jos olen kutsunut hänet luokseni syömään. Ei tosiaan tule mieleen sellaiselle tyypille ostaa kukkia ja näin "ravistella asioita".

[/quote]

Ja jos se toimii sinulle, hyvä niin. Ei niissä konservatiivisissa sukupuolirooleissa mitään pahaa ole, kunhan hyväksyt myös sen, että kaikki eivät jaa maailmankuvaasi. Ja kertomasi perusteella valitsemasi tie ei toimi erityisen hyvin. Mutta ei siinä mitään, toivottavasti löydät itsellesi sopivan miehen. Minä taas en pystyisi olemaan naisen kanssa, joille kukkien ostaminen, oven avaaminen ja muu perinteisyys olisivat kynnyskysymyksiä.

Mielenkiinnosta kysyn kuitenkin vielä, mitkä ovat ne jutut, joita sinä vastaavasti teet siitä hyvästä, että mies avaa oven, pukee takin ja ostaa kukat?

[/quote]

En muuten pidä noista sanavalinnoistasi, eivät ole mielestäni rakentavia vaan leimaavaan pyrkiviä: nyreä, miesvihamielinen asenne, nenän nyrpistely, kynnyskysymys. Ei se ole nenän nyrpistelyä, että ei halua pelkkää seksisuhdetta. Minä en tosiaan halua, ja minulla on täysi oikeus olla tykkäämättä seksiehdotteluista.

Ylipäätään hyvät käytöstavat on se, jota arvostan. Sen, millä tavalla itse huomioin kohteliasta herrasmiestä, osaa romanttinen ja intohimoinen herrasmies itsekin hyvin kuvitella. Ja joka ei osaa, ei saa tietääkään :)

[/quote]

Nyrpistelyä ei ole se, ettet sinä halua pelkkää seksiä, vaan se, että suhtaudut töykeästi ihmisiin, jotka sellaista etsivät tietämättä, ettet hae sellaista.

Ja jälkimmäinen vastauksesi kertoo, että et tosiasiassa tee mitään vastaavanlaisia eleitä miehellä vaan odotat vain miehen olevan lakeijasi ilman mitään vastapalveluksia. Jos harrastaisit itse peräänkuuluttamiasi kohteliaita eleitä, olisit osannut luetella muutaman vastaavan asian. Koska et osannut, et tee niitä.

Vierailija
64/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:55"]Pitääkö naisella olla täydellinen "alusvaatemallin" vartalo ollakseen haluttava? Kuinka paljon kiinnität huomiota naisen vartaloon? Etsitkö epäkohtia vai ratkaiseeko kokonaisuus?

[/quote]

Ei todellakaan tarvitse. Olen ollut mallinvartaloisten, lihavien ja useiden siltä väliltä olevien naisten kanssa. Katson totta kai mielelläni hyvävartaloisia naisia kaupungilla tai valokuvissa mutta en ole kyllä koskaan lähestynyt naista vartalon perusteella. Tai no ehkä kerran. Minulla ei ole mitään hoikkuutta tai supervartaloa vastaan, mutta en myöskään arvioi naisen vartaloa kriittisesti: kun katson sitä, katson puhtaaksi nauttiakseni siitä, miltä se näyttää.

[/quote]

Eli tässä se paljastuikin. Olet oikeasti löysäkroppainen nainen.

[/quote]

Olet väärässä ja lisäksi käsityksesi miehistä on melko hirveä, jos luulet kaikkien miesten kuolaavan pelkästään treenattuja mallivartaloita.

[/quote]

Et ole mies, vaan löysävatsainen nainen.

Vierailija
65/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:00"]

Nyrpistelyä ei ole se, ettet sinä halua pelkkää seksiä, vaan se, että suhtaudut töykeästi ihmisiin, jotka sellaista etsivät tietämättä, ettet hae sellaista.

Ja jälkimmäinen vastauksesi kertoo, että et tosiasiassa tee mitään vastaavanlaisia eleitä miehellä vaan odotat vain miehen olevan lakeijasi ilman mitään vastapalveluksia. Jos harrastaisit itse peräänkuuluttamiasi kohteliaita eleitä, olisit osannut luetella muutaman vastaavan asian. Koska et osannut, et tee niitä.

[/quote]

Miten olen suhtautunut töykeästi ihmisiin, jotka ehdottelevat seksiä? En ole sinulle kertonut reaktioitani näihin ehdotuksiin, kuinka ne torjun, joten et voi tietää.

Osaan halutessani mainita, kuinka erityisesti huomioin miestä - tosin se myös riippuu miehestä, mistä hän pitää ja millainen on luonteeltaan. Tarkoituksella jätin kertomatta yhtäkään esimerkkiä, koska halusin testata, käytätkö sitä uuteen hyökkäykseen. Ei tuollaisessa syyttelevässä asenteessa ole mitään järkeä.

Vierailija
66/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:55"]Pitääkö naisella olla täydellinen "alusvaatemallin" vartalo ollakseen haluttava? Kuinka paljon kiinnität huomiota naisen vartaloon? Etsitkö epäkohtia vai ratkaiseeko kokonaisuus?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olet väärässä ja lisäksi käsityksesi miehistä on melko hirveä, jos luulet kaikkien miesten kuolaavan pelkästään treenattuja mallivartaloita.

[/quote]

Et ole mies, vaan löysävatsainen nainen.

[/quote]

Jos elämääsi helpottaa ajatella niin, siitä vain. Kyllä se sun paha olosi jonain päivänä helpottaa.

Vierailija
67/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverimies ryhtyy yhtäkkiä hakeutumaan seuraani paljon, kehumaan minua söpöksi ja kauniiksi ja sanoo mm. että kanssani on niin helppo olla ja minusta tulisi tosi hyvä äiti (???), mutta toisaalta "moittii" siitä etten pukeudu riittävän naisellisesti, onko mahdollista että hän on kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä??

En ota tällaisesta tyypistä selvää, kun toisaalta hän vihjailee tosi usein minun olevan jotenkin erityinen ja ihana mutta sitten kuitenkin esim juttelee minulle muista hyvännäköisistä ja/tai muutoin mahtavista naisista, antaa ymmärtää etten ole ihan hänen fantasioidensa mukainen ja puhuu aina tavatessamme lähinnä itsestään ja omasta erinomaisudestaan. Toisaalta tuntuu, että hän haluaa kehua itseään jotta jotenkin älyäisin kuinka mahtava tyyppi onkaan kyseessä. Olen itse kuitenkin täysin kaverilinjalla hänen kanssaan ja hän on sen koko ajan kyllä tiennyt.

Osaatko yhtään miehenä avata tätä outoa muutosta miehen käytöksessä ja miksi hän sekoilee noissa jutuissaan niin paljon? Ja mikä tuon äitikommentin merkitys on?? En halua kysyä näistä häneltä itseltään, koska en halua pilata kaveruuttamme (emme ole niin läheisiä, että voitaisiin jutella jostain tällaisesta tuosta vaan). Toivon kaverilinjammme pysyvän sellaisenaan.

Niin ja ollaan 23-v (mies) ja 25-v (minä).

Vierailija
68/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:00"]

[/quote]

Miten olen suhtautunut töykeästi ihmisiin, jotka ehdottelevat seksiä? En ole sinulle kertonut reaktioitani näihin ehdotuksiin, kuinka ne torjun, joten et voi tietää.

Osaan halutessani mainita, kuinka erityisesti huomioin miestä - tosin se myös riippuu miehestä, mistä hän pitää ja millainen on luonteeltaan. Tarkoituksella jätin kertomatta yhtäkään esimerkkiä, koska halusin testata, käytätkö sitä uuteen hyökkäykseen. Ei tuollaisessa syyttelevässä asenteessa ole mitään järkeä.

[/quote]

Älä viitsi. Sinähän heti ensimmäisessä viestissäsi kritisoit seksiseuraa etsiviä ihmisiä.

Ja tuo selittely-yrityksesi siitä, miksi et kertonut, millaisia kohteliaita eleitä itse teet tai edes yleisellä tasolla, millaisia naisten tulisi tehdä, on niin läpinäkyvä. Et edelleenkään keksi yhtään esimerkkiä, joten tätä keskusteluamme lienee turha jatkaa. On käynyt selväksi, että sinulla on prinsessamainen asenne ja odotat mieheltä vaikka millaisia romanttisia ja herrasmiesmäisiä eleitä kykenemättä itse tekemään yhtään mitään muuta kuin ostamaan partavettä joululahjaksi.

Vierailija
69/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:11"]Jos kaverimies ryhtyy yhtäkkiä hakeutumaan seuraani paljon, kehumaan minua söpöksi ja kauniiksi ja sanoo mm. että kanssani on niin helppo olla ja minusta tulisi tosi hyvä äiti (???), mutta toisaalta "moittii" siitä etten pukeudu riittävän naisellisesti, onko mahdollista että hän on kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä??

En ota tällaisesta tyypistä selvää, kun toisaalta hän vihjailee tosi usein minun olevan jotenkin erityinen ja ihana mutta sitten kuitenkin esim juttelee minulle muista hyvännäköisistä ja/tai muutoin mahtavista naisista, antaa ymmärtää etten ole ihan hänen fantasioidensa mukainen ja puhuu aina tavatessamme lähinnä itsestään ja omasta erinomaisudestaan. Toisaalta tuntuu, että hän haluaa kehua itseään jotta jotenkin älyäisin kuinka mahtava tyyppi onkaan kyseessä. Olen itse kuitenkin täysin kaverilinjalla hänen kanssaan ja hän on sen koko ajan kyllä tiennyt.

Osaatko yhtään miehenä avata tätä outoa muutosta miehen käytöksessä ja miksi hän sekoilee noissa jutuissaan niin paljon? Ja mikä tuon äitikommentin merkitys on?? En halua kysyä näistä häneltä itseltään, koska en halua pilata kaveruuttamme (emme ole niin läheisiä, että voitaisiin jutella jostain tällaisesta tuosta vaan). Toivon kaverilinjammme pysyvän sellaisenaan.

[/quote]

Oletko varma, että mies on hetero? Tulkitsisin miehen käytöksen ja puheiden perusteella, että hän saattaa hyvinkin kamppailla seksuaali-identiteettinsä kanssa.

Vierailija
70/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö miehet edes koskaan olla uskollisia? Vai onko naisen täysin epärealistista toivoa uskollisuutta?

Vierailija
71/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:20"]Yrittääkö miehet edes koskaan olla uskollisia? Vai onko naisen täysin epärealistista toivoa uskollisuutta?

[/quote]

Tietenkin. Eiköhän suurin osa ole uskollisia kuitenkin. Omassa tuttavapiirissäni tiedän vain pari miestä, jotka ovat pettäneet, ja huomattava enemmistö ei ole tehnyt niin koskaan. Suunnilleen yhtä monta pettänyttä naista tiedän myös. Olen itsekin pettänyt nuorempana paria tyttöystävää mutta en tekisi sitä enää.

Vierailija
72/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:55"]Pitääkö naisella olla täydellinen "alusvaatemallin" vartalo ollakseen haluttava? Kuinka paljon kiinnität huomiota naisen vartaloon? Etsitkö epäkohtia vai ratkaiseeko kokonaisuus?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Camoon hei... :D Ihan kiva provo, mutta tässä vaiheessa ihan KAIKKI tietää, että olet nainen. Ei kenelläkään miehellä ole tuollaisia mielipiteitä kuin ap:lla. 

Vierailija
73/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:20"]

Yrittääkö miehet edes koskaan olla uskollisia? Vai onko naisen täysin epärealistista toivoa uskollisuutta?

[/quote]

Yrittää, mutta on silti epärealistista, jos ei ihan lyhyistä suhteista puhuta. Kukaan mies ei ole sataprosenttisen uskollinen.

T: Oikeasti miespuolinen vastaaja. 

Vierailija
74/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:11"]Jos kaverimies ryhtyy yhtäkkiä hakeutumaan seuraani paljon, kehumaan minua söpöksi ja kauniiksi ja sanoo mm. että kanssani on niin helppo olla ja minusta tulisi tosi hyvä äiti (???), mutta toisaalta "moittii" siitä etten pukeudu riittävän naisellisesti, onko mahdollista että hän on kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä??

[/quote]

Oletko varma, että mies on hetero? Tulkitsisin miehen käytöksen ja puheiden perusteella, että hän saattaa hyvinkin kamppailla seksuaali-identiteettinsä kanssa.

[/quote]

Itse asiassa tuo voisi olla ehkä mahdollista, joskin hyvin epätodennäköistä hänet tuntien. Mikä tuossa jutuissani antoi tällaisen vaikutelman?

Vierailija
75/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:55"]Pitääkö naisella olla täydellinen "alusvaatemallin" vartalo ollakseen haluttava? Kuinka paljon kiinnität huomiota naisen vartaloon? Etsitkö epäkohtia vai ratkaiseeko kokonaisuus?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Camoon hei... :D Ihan kiva provo, mutta tässä vaiheessa ihan KAIKKI tietää, että olet nainen. Ei kenelläkään miehellä ole tuollaisia mielipiteitä kuin ap:lla. 

[/quote]

Uskottele itsellesi mitä haluat, mutta kuten sanoin, sun käsityksesi miehistä on todella vastenmielinen.

Minä en ole nainen. Tässä en sitä tietenkään voi todistaa, joten sinun, juntti, on vain hyväksyttävä asia.

Vierailija
76/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:20"]

[/quote]

Yrittää, mutta on silti epärealistista, jos ei ihan lyhyistä suhteista puhuta. Kukaan mies ei ole sataprosenttisen uskollinen.

T: Oikeasti miespuolinen vastaaja. 

[/quote]

Menehän omaan ketjuusi. Sinä et nimittäin taatusti ole mies, vaan luultavasti joku ketjun miesvihaajanaisista.

Vierailija
77/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:14"]

Älä viitsi. Sinähän heti ensimmäisessä viestissäsi kritisoit seksiseuraa etsiviä ihmisiä.

[/quote]

Kirjoitin näin: "Ja miksi nelikymppiset miehet kulkee ympäriinsä ehdottelemassa vapaille naisille seksisuhdetta? Luuleeko miehet, että se on naiselle hyväkin tarjous ja kohteliaisuus?" Kritisointia tai ei, tuosta voi päätellä, että minulle se ei ainakaan ole kohteliaisuus, eikä hyvä tarjous. Jos haluaisin pelkkää seksiä, ei tarvitsisi vakipanoon tyytyä, joka illaksi saisi uutta seuraa.

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:14"]

Ja tuo selittely-yrityksesi siitä, miksi et kertonut, millaisia kohteliaita eleitä itse teet tai edes yleisellä tasolla, millaisia naisten tulisi tehdä, on niin läpinäkyvä. Et edelleenkään keksi yhtään esimerkkiä, joten tätä keskusteluamme lienee turha jatkaa. On käynyt selväksi, että sinulla on prinsessamainen asenne ja odotat mieheltä vaikka millaisia romanttisia ja herrasmiesmäisiä eleitä kykenemättä itse tekemään yhtään mitään muuta kuin ostamaan partavettä joululahjaksi.

[/quote]

No, tuo on sinun tulkintasi ja saat mielellään sen pitää :)

Vierailija
78/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Uskottele itsellesi mitä haluat, mutta kuten sanoin, sun käsityksesi miehistä on todella vastenmielinen.

Minä en ole nainen. Tässä en sitä tietenkään voi todistaa, joten sinun, juntti, on vain hyväksyttävä asia.

[/quote]

Ei ole mitään todistettavaa. Naiset ja miehet ovat täysin erilaisia ja heidän ajattelunsa, mielipiteensä ja kirjoitustyylinsä eroavat toisistaan. Sinä olet nainen. Piste. 

Vierailija
79/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:11"]Jos kaverimies ryhtyy yhtäkkiä hakeutumaan seuraani paljon, kehumaan minua söpöksi ja kauniiksi ja sanoo mm. että kanssani on niin helppo olla ja minusta tulisi tosi hyvä äiti (???), mutta toisaalta "moittii" siitä etten pukeudu riittävän naisellisesti, onko mahdollista että hän on kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä??

[/quote]

[/quote]

Itse asiassa tuo voisi olla ehkä mahdollista, joskin hyvin epätodennäköistä hänet tuntien. Mikä tuossa jutuissani antoi tällaisen vaikutelman?

[/quote]

Miehen epämääräinen maku ja ennen kaikkea puheet siitä, että sinusta tulisi hyvä äiti. Minun on vaikea kuvitella nuorta heteromiestä sanomaan sellaista, mutta onhan se toki mahdollista. Tai ehkä hän on bi?

Vierailija
80/155 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailimme keväällä erään miehen kanssa muutaman kuukauden ajan. Juttu päättyi, koska mies ei halunnut mitään vakavaa. Olemme jutun päättymisen jälkeen nähneet useita kertoja baarissa ja siellä mies hakeutuu lähelleni, vilkuilee kuulemma jatkuvasti ja tönii hellästi. Välillä taas käyttäytyy todella törkeästi, flirttailee toisille naisille edessäni tai jopa tulee lähelleni suutelemaan toisia naisia. Mitä hemmettiä tämmöinen oikein on?