Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiriintyisitkö jos 37v miehelläsi olisi kavereina 18-20v tyttöjä?

Vierailija
31.07.2014 |

Voi helvetti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehkä vähän mistä tuntevat. Voihan se olla mahdollista että on joku harrastus missä tutustuu tms. Mutta muuten kyllä vähän ihmettelisin.

Vierailija
2/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihan kavereina, siis sellaisina joita näkee vapaa-ajallaan ja lähtee viettämään aikaa heidän kanssa niin kyllä.

Jos taas tuttuja, harrastuksen kautta, tai facebookissa kaverina niin en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän siinä on se häiriintynyt osapuoli, joten jättäisin.

Vierailija
4/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:59"]Mieshän siinä on se häiriintynyt osapuoli, joten jättäisin.

[/quote]

Niinkö? Minulla on työn kautta pari 20-vuotiasta naista tullut kaveriksi, enkä ole osannut ajatella olevani häiriintynyt, koska tutustun kollegoihini.

Vierailija
5/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häiriintyisin ja olen onnellinen, ettei itselläni ollut tuossa iässä mitään setiä kavereina. Olen jättänytkin yhden miehen, joka kaveerasi nuorten tyttöjen kanssa. Kai se jotenkin isällisesti niitä kohtaan käyttäytyi, mutta taas toisaalta taputteli pepulle ja poltteli kannabista heidän kanssaan. Aikani katselin silmät pyöreenä, kunnes totesin, että haluan miehen jolla on terveitä ihmissuhteita.

Vierailija
6/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi kyllä vähän kummallista. Onko miehellä alhainen ÄO tai jokin kehityshäiriö?

Vierailija
7/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v miehelläni on kaverina 18-20v tyttöjä. Mitä sitten, itse olen 20v

Vierailija
8/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan häiriintyisi, mutta pitäisin miestä jotenkin vajaana. Kun olin itse parikymppinen ja alle, en voinut kovinkaan vakavasti suhtautua näihin ikuisesti teiniaikojaan kaipaileviin 30-45-vuotiaisiin.

Vierailija
9/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään voisi itseä tuntea mitään yhteenkuuluvuutta sen ikäisten kanssa, joten kyllä häiritsisi. 

Vierailija
10/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyisin suuresti sillä mieheni on aikuinen kypsä mies ja hänellä tuskin on mitään yhteistä tuon ikäisten nuorten naisten kanssa. Oma tytärkin on 17v. ja mieheni ei ole hänen ystävänsä vaan isänsä.

Vierailija
11/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Ville Valo ja Lauri Ylönen ovat n. 37v, eikä siinä olisi mitään kummaa jos kaveeraisivat joidenkin parikymppisten muusikoiden kanssa. Kun on yhteistä puhuttavaa jne. Eihän se aina tarkoita, että olisi joku suhde meneillään. 

Vierailija
12/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan piireistä. Jossain ihan normaalia ja pakko hyväksyä, monessa perheessä taas olisi aika omituista. Miten teillä?

Vierailija
13/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kyvyttömiä keski-ikäisiä ukkoja, jos ei tule parikymppisten naisten kanssa juttuun! :D

Vierailija
14/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riipu iästä vaan siitä, mistä ja miksi tuntevat, eikä kaikki parikymppiset ole todellakaan potentiaalisia pantavia, jos tässä sitä ajetaan takaa. Mulla on 39-vuotias miespuolinen tuttu, joka on efebofiili, seurustelee tosin ongelmat välttääkseen "turvallisesti" parikymppisten tyttöjen kanssa, jotka näyttävät vielä nuoremmilta ja käyttäytyvät mahdollisimman teinimäisesti. Suhteita on ollut monta, pari tytöistä on myöhemmin puhunut julkisesti suunsa puhtaaksi miehen leikeistä, mutta useimpia imarteli maistaa aikuisen elämää. Kaikki paitsi yksi valitsivat seuraavaksi kumppanikseen omanikäisensä miehen, se yksi otti naisen. Onhan se joskus juhlia latistanut, kun paikalla on nuori, joka ei voi osallistua kaikkeen keskusteluun. Jos he olisivat vaikka samalta duunipaikalta tai edes alalta, niin sitten voisi. Duuni- yms. kuvioissa ihan sama, onko kollega 18 vai 81. Jos nuorempi/vanhempi hankitaan ihan vain näyttelymielessä tai sairauden takia kuten tuttavani tapauksessa, niin se on kyllä aika surullista.

Vierailija
15/15 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuina tai korkeintaan, harrastuksen tai saman alan kautta tutustuneina tämä olisi mielestäni ok. Jos mieheni olisi tunnetasolla kovin kiintynyt näihin tyttösiin tai pitäisi heitä parhaina ystävinään, nostaisin kytkintä.