Naisten vinkit miehille eivät nyt vaan toimi: Ole vaan oma ittesi, alenna rimaa, pidä huoli hygeniasta jne
Ihan naurettavia vinkkejä.
Kertokaa jotain joka oikeasti toimii.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras neuvo pariutumiseen, minkä kenelle tahansa voi antaa, on tehdä oman ulkonäön kehittämisestä prioriteetti. Todellinen hottis ei KOSKAAN jää ilman seuraa. Eri asia on, onko se halutunlaista seuraa.
Ei se pelkkä hottis riitä pariutumiseen.
Pitää miehessä muutakin olla kuin komea ja hyvänäköinen ulkonäkö.
Pitää olla tarpeeksi tavaraa korvien välissä.
Mitä helvettiä joku muka tekee hyvännäköisellä, mutta tyhmällä miehellä.
Tyhmä mies on sellainen, joka ei hoksaa nopeasti asioita, ei osaa toimia yllättävissä tilanteissa, ei kykene auttamaa hätätilassa muita. Ei osaa neuvoa edes omia lapsiaan koulutehtävissä. Jne.
Muutakin. Eli ilman oikeanlaista ulkonäköä tippuu jatkosta heti.
Huomatkaa kuinka naisille esimerkiksi älykäs pohtijamies ei ole älykäs, vaan pitää olla nopeasti reagoiva toimintasankari ja sukeluuksien sutkauttelija joka osaa heittää tyhjänpäiväistä small talkkia asiasta kuin asiasta.
Täh?! Minulla on työkaverina älykäs pohtijamies, mutta ei hän mikään toimintasankari ole, ja luojan kiitos ei käy räpättämässä smalltalkia työpöytäni vieressä! Ja kyllä hän ihan naisen kanssa on naimisissa, eli sellaisen on joskus onnistunut hankkimaan. Ruumiinrakenne on mallia pulkannaru isolla nenällä varustettuna.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää miehet ymmärtää ettei naisia kannata tavoitella tai "haluta". Ei niissä ole mitään tavoiteltavaa.
Mitä nainen muka teille voi tarjota? Ainoa asia mihin se pystyy on lapsen synnytys ja siihen on 30% mahdollisuus ettei lapsi ole teidän vaikka olisitte aviossa.
Ai helvetti, tää prosentti nousee kerta kerralta kuin pullataikina 😅.
Älä usko niitä pelimiesten oppeja, että sinun pitää osoittaa ylemmyyttä ja mollata naista.
Sillä konstilla saat vain huomoitsetuntoisia ripustautujia.
Ole oma itse, mutta vähän parannettu versio. Kysele, kiinnostu. Kun löytyy yhteinen kiinnostuksen kohden, niin keskity siihen, kunnes löydät uuden yhteisen jutun.
Osoita kiinnostuksesi, mutta hyväksy se, jos nainen antaa pakit tai haluu edetä hitaammin, eli ei pidä edetä tutustumisessa väkisin tai ripustautuen. Kuitenkin avoimen kiinnostuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras neuvo pariutumiseen, minkä kenelle tahansa voi antaa, on tehdä oman ulkonäön kehittämisestä prioriteetti. Todellinen hottis ei KOSKAAN jää ilman seuraa. Eri asia on, onko se halutunlaista seuraa.
Tyhmä mies on sellainen, joka ei hoksaa nopeasti asioita, ei osaa toimia yllättävissä tilanteissa, ei kykene auttamaa hätätilassa muita. Ei osaa neuvoa edes omia lapsiaan koulutehtävissä. Jne.
Huomatkaa kuinka naisille esimerkiksi älykäs pohtijamies ei ole älykäs, vaan pitää olla nopeasti reagoiva toimintasankari ja sukeluuksien sutkauttelija joka osaa heittää tyhjänpäiväistä small talkkia asiasta kuin asiasta.
Tämä on yksi syy jonka takia en välttämättä halua naista.
Tykkään olla omisa ajatuksissani koska olen älykäs ja nautin asioiden pohtimisesta.
Siksi en ole valppaana reagoimaan salamannopeasti kun tulee pulmatilanne, enkä ole taitava ratkaisemaan yksinkertaisia asioita nopeasti. En myöskään nauti keskustelusta jossa risteillään sukkelasti aiheesta toiseen pureutumatta kunnolla mihinkään.
Suurin osa naisista haluaa miehen joka ratkaisee pulmatilanteet ja osaa heittää jotain pikkunokkelaa aiheesta kuin aiheesta.
Vähän tuo huvittaa. Mihinköhän pulmatilanteeseen nainen erityisesti nykyään miestä tarvitsee? Itselle ei ole sellaista kolmen vuoden sinkkuilun aikana tullut.
Kumman usein nainen sitten haluaa miehen joka osaa ratkaista nopeasti pulmatilanteet.
Ai. Miten usein olet tuollaiseen tilanteeseen törmännyt?
Meillä minä olen se, joka ongelmatilanteissa tarttuu toimeen. Mies vääntelee käsiään ja voivottelee. (No, ei haittaa, on muissa tärkeissä asioissa ihan pätevä. 😉)
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla muutakin, kyllä. Ja jos on muuta, niin ulkonäön virheitä voi paljon antaa anteeksi.
Mutta määritelmääsi tyhmästä en jaa.
Ei kaikkea tarvitse hoksata nopeasti, kunhan aikanaan hoksaa. Eikä mies ole mikään hätävara, siis turva hätätilanteiden varalta. Mitä sinullakaan tekee, jos et osaa itse niissä reagoida ja toimia oikein? Lasten neuvominen koulutehtävissä aika epäolennaista sekin, kun sehän muuttuu mitä koulussa opetetaan eikä vanhemmat välttämättä itsekään tiedä.
Itse olen kiinnostunut rauhallisista pohdiskelijoista. Ei varmaan kilpailla samoista miehistä keskenämme? En kaipaa miestä turvakseni, puolustajakseni ja pelastajakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään olla omisa ajatuksissani koska olen älykäs ja nautin asioiden pohtimisesta.
Siksi en ole valppaana reagoimaan salamannopeasti kun tulee pulmatilanne, enkä ole taitava ratkaisemaan yksinkertaisia asioita nopeasti. En myöskään nauti keskustelusta jossa risteillään sukkelasti aiheesta toiseen pureutumatta kunnolla mihinkään.
Suurin osa naisista haluaa miehen joka ratkaisee pulmatilanteet ja osaa heittää jotain pikkunokkelaa aiheesta kuin aiheesta.
Oletko nyt aivan varma älykkyydestäsi? Pelkkä asioiden pohtimisesta nauttiminen (pahimmillaan vanhojen "vääryyksien" loputon jauhaminen) ei ihmisestä älykästä tee.
Minä allekirjoitan tuon miehen kirjoituksen.
Pääsin naisten suosioon kun aloin tarkoituksella puhumaan vähemmän älykkäästi. Lopetin asioiden syvällisemmän pohdinnan ja aloin sen sijaan heittelemään nopeita sutkautuksia ja nippelitietoa asioista joista minulla on vain pintapuolista tietoa.
Olisi mahdotonta laskea kuinka moneen kertaan minua on kehuttu älykkääksi naisten toimesta.
Nopeaksi ongelmanratkaisijaksi minusta ei ole. Olen taitamaton ja hajamielinen käytännön asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää miehet ymmärtää ettei naisia kannata tavoitella tai "haluta". Ei niissä ole mitään tavoiteltavaa.
Mitä nainen muka teille voi tarjota? Ainoa asia mihin se pystyy on lapsen synnytys ja siihen on 30% mahdollisuus ettei lapsi ole teidän vaikka olisitte aviossa.
Tutkimustulokset päivittyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt aivan varma älykkyydestäsi? Pelkkä asioiden pohtimisesta nauttiminen (pahimmillaan vanhojen "vääryyksien" loputon jauhaminen) ei ihmisestä älykästä tee.
Minä allekirjoitan tuon miehen kirjoituksen.
Pääsin naisten suosioon kun aloin tarkoituksella puhumaan vähemmän älykkäästi. Lopetin asioiden syvällisemmän pohdinnan ja aloin sen sijaan heittelemään nopeita sutkautuksia ja nippelitietoa asioista joista minulla on vain pintapuolista tietoa.
Olisi mahdotonta laskea kuinka moneen kertaan minua on kehuttu älykkääksi naisten toimesta.
Nopeaksi ongelmanratkaisijaksi minusta ei ole. Olen taitamaton ja hajamielinen käytännön asioissa.
Jos haluat olla suosittu tyhmien keskuudessa, heittäydy semityhmäksi. Suosio on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäs linkkiä.
Kun naiset puhuvat älykkäästä miehestä...
Mitä miehet luulevat sen tarkoittavan:
https://i.dailymail.co.uk/i/newpix/2018/04/16/12/4B363A3800000578-0-ima…
Mitä naiset oikeasti tarkoittavat:
https://c8.alamy.com/comp/MD4M6F/cheerful-friends-toasting-red-wine-at-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäs linkkiä.
Laittanut jo niin monta kertaa ilman kiitoksen sanaa etten viitsi enää.
Etsi itse, "fiksuna" naisena löydät sen kyllä.
Olen töissä isossa yrityksessä ja samassa työpaikassa kanssani on satoja miehiä ikähaitarilla noin 25-65. Siinä joukossa oikeasti todella komeita miehiä on yhden käden sormin laskettavissa. Silti suurin osa on parisuhteessa. Esim. yksi alle kolmekymppinen mies joka on yhtä paksu kuin pitkäkin, kaljuuntunut mursuviiksillä. Ujo mutta mukava asiallinen tyyppi. Hänkin on parisuhteessa naisen kanssa. Parisuhteettomia firmassamme on lähinnä juuri eronneet tai miehet joilla on epämiellyttävä luonne.
Se ulkonäkö ei vaan ole kaikkea. Mulla oli työkaverina muutaman vuoden saman ikäinen mies, jota en pitänyt komeana ollenkaan. Ihan tavallinen tosi vaalea mies, vähän semmonen pullonkaulahartiat ja huono ryhti, kaljuuntunut alle kolmekymppisenä. Mut siinä kun pari v istuttiin vierekkäin, aloin tuntea viehätystä häneen. Oli tosi kiva huumorintaju hänellä, hänen kanssaan oli tosi kiva keskustella ja hän oli kiinnostunut monenlaisista asioista mm. historiasta joista sitten juteltiin.
Joten usko nyt jo ap. Sun ongelma ei ole sun ulkonäössä. Sun ongelma ei ole naisissa eikä naisten vika, koska myöskään miehet, muunsukupuoliset tai eläimet eivät ole seurastasi kiinnostuneita. Sun ongelma ei ole missään muussa kuin sun epämiellyttävässä luonteessa, kehää kiertävissä ajatuksissa ja uhriutumisessa, joissa sun on mahdollista kehittyä ainakin jokseenkin, esim. asennemuutoksella tai terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäs linkkiä.
Laittanut jo niin monta kertaa ilman kiitoksen sanaa etten viitsi enää.
Etsi itse, "fiksuna" naisena löydät sen kyllä.
Sivusta, eli ei ole sitä linkkiä. Mikä yllätys. Tää on juuri sitä a-klusterin jätkien omassa mielikuvitusmaailmassa elämistä.
Vierailija kirjoitti:
”Väärä isä hoitaa neljää prosenttia lapsista”
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000004633427.html
Aika vähän vain liioittelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Väärä isä hoitaa neljää prosenttia lapsista”
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000004633427.html
Aika vähän vain liioittelit.
Tuokin luku saatu siitä, kun tutkittu historiaa jolloin esim. oli ihan luvallista raiskata työväenluokan nainen ilman sen kummempia sanktioita. Tästä oli taannoin tiedelehdissä isoja juttuja, mutta en nyt viitsi etsiä linkkejä kun ei näköjään muutkaan viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole niin tarvitseva ja riippuvainen, mene omia teitäsi. Kukaan ei halua miestä, jolle nais(t)en saaminen on pakkomielle.
Tää oli just niitä naurettavia neuvoja. Mies on ihan 100% yksin jos se ei itse ole aktiivinen saadakseen naisia. Myös ihan komea mies.
Kyllä ja ei.
Tuo on hyvä vinkki jos sen ymmärtää oikein.
Minulle on tehty vain muutama aloita koko elämäni aikana. Kaikki aloitteet ovat tulleet ihan puskista sellaisena hetkenä kun ei olisi voinut vähempää kiinnostaa naiset koska olin saanut tarpeekseni koko pariutumisasiasta ja siitä kuinka vaikeaa se on.
Nainen haluaa miehen joka käyttäytyy kuin mies joka ei stressaa naisen saamisesta. Alitajuisesti sellainen mies on kiireinen jonkun tärkeän asian kanssa, ja saisi halutessaan naisia sen verran helposti ettei vaivaudu katselemaan ympärilleen.
Se mitä pitää tehdä, vähintään, on käydä paljon paikoissa joissa on naisia.
(useimmille miehille toimii parhaiten aloitteiden tekeminen ja pakkien kestäminen, en väitä tässä vastaan, mutta ripaus mainitsemaani asennetta on silloinkin hyväksi)
Tähänkin asiaan liittyen, eli stressiä ja etenkin stressihormonien vaikutusta, on tutkittu laajasti. Aiemmin yksi johtava teema oli, että naiset vaistoavat miehen korkeat miesukupuoli- eli testosteronitasot, ja nämä korkeat tasot oletettavasti huokuttelisivat naisia. Tämä pitää omalta kohdaltaan suuresti paikkansa, mutta on vaan yksi, eikä välttämättä tärkein osa. Tutkijat saivat selville, että naiset todennäköisesti vaivatkin vaistota huomattavsti herkemmin miehen stressihormontasot, ja mitä matalammat ne miehellä ovat, niin sitä enemmän mies vetäisi naisia puoleensa.
Jos kyse olisi pelkästä testosteronista, niin itseään steroideja täyeen piikittävät bodarit, vetoaisivat voimakkaasti suurimpaan osaan naisista. Tämähän ei tunnetusti pidä paikkaansa, vaan yleensä heihin tuntee vetoa vai muut keinotekoisesta itsensä kehittämisestä kiinnostuneet. Bodareillla on myös usein erittäin korkeat stressihormonitasot, mikä ei myöskään ole omiaan houkutelemaan naisia. Myös se ei ole terveen piirre, että yleensä elämänsä parhaassa iässä olevat miehet kokevat, että joutuvat keinotekoisesti pumppaamaan itseensä ylimääräistä miessukupuolihormoneja, koska epävarmoina kokevat että omat luonnolliset tasot eivät riitä edes kuntoiluun.
Naisella miehen stressittömyys, on tietynlainen merkki siitä, että hommat ja elämä on hanskassa, eikä siis ole mitään syytä stressata. Naiselle hyvän miehen löytäminen, voi monesti olle stressaavaa, eikä nainen halua ainakaan itseäänkin stressantuneempaa seuraa, vaan päinvastoin. Miehelle hyvän naisen löytäminen, on ussein stressaavaa, mutta jos mies sen näyttää sekä viestittää ulospäin, etenkin naisen nähtäville, niin ei se ainakaan vetovoimaan lisää.
Eräs kaverini tutustui "elämänsä naiseen". Kaverini stressasi monesti ihan hyperventilaatioon asti, suorastaan aneli naisia alkamaan seurustelemaan kanssaan, monesti heti ensitapaamisella. Sain hänet pysymään tämän"elämänsä naisen" silmien edessä stressittömän ja"coolin" oloisena, ja heti sopivatkin pikaisesti treffit. No kaverini soitteli itku kurkussa seuraavana päivänä, selostaen, että lupaavasti alkanut juttu kuivui kokoon ennen ensi treffejä. Selvisi, että tämä kaveri oli luisunut takaisin tapoihinsa, ja oli soitellut tälle naiselle tusinan verran hätääntyneitä puheluita ja viestejä, koska halusi varmistaa, että nainen tosiaan tulisi sovituille treffeille! No ei jostain kumman syystä tullut, eikä enää koskaan jostain kumman syystä vastaillut kaverilleni yhtään millään muotoa!
Miehet katsokaapa jotain stressaantunutta naista. Jos nainen muuten olisi herattänyt mielenkiintoanne, niin ajatelkaapa, lisääkö tuo sressitila kiinnostusta häntä kohtaan, vai laitaako ajattelemaan tarkemmin?
Tuossa on pointti. Epätoivoinen, liian innokas nainen päätyy kiertopalkinnoksi (sori rumasta sanasta, mutta noin se menee).
Ja sitten miten saadaan stressi laskemaan? Hankitaan elämä, sillä tavalla yhdet pakit ei suista epätoivoon, kun elämä on elämisen arvoista sinkkunakin.
Ihminen, jolla on elämänsisältöä, on terveellä tavalla itsevarma eikä hänen tarvitse esittää mitään.
Jos ei onnistu, haetaan sitä apua. Syrjäytyneen on ihan turha tavoitella missejä, eikä ole olemassa mitään kikkakolmosia, joilla salataan se ettei elämää, ole tai muututaan vätyksestä hyväksi mieheksi. Ihan sama kyseleekö hauelta vai kalastajalta.
Voisitko kertoa vielä miten tämä tapahtuu? Tämä on oikeasti minulle iso ongelma
Työ, ystävyyssuhteet, opiskelu, harrastukset, läheiset, perhe, lukeminen, musiikki, liikunta, ulkoilu, luonto, itsensä sivistäminen, joukkuelajit, vapaaehtoistyö, lapset, läheisten lapset. Eikö tuosta nyt löytyisi jo elämään jotain? Useilla naisilla on tätä kaikkea.
Taas unohdetaan, että osa ihmisistä on introverttejä. Ja itselläni on ongelmana nimenomaan se, että ei ole intohimoja oikein mihinkään suuntaan. Työ on työtä, liikkuminen on pakollinen paha, itsensä sivistäminen on kovin epämääräistä, kun ei vain mikään ihan harrastukseksi ja elämän sisällöksi asti kiinnosta (en jaksaisi enää neljättä tutkintoakaan tässä vaiheessa elämää aloittaa).
Juu, olen vähän negatiivinen, mutta olen elämässäni yrittänyt niin monenlaisia asioita, eikä mitkään lopulta kovin pitkään jaksa kiinnostaa. On tuossa nurkassa minulla maalausvehkeet ja pianokin. Voihan niillä aikaa kuluttaa, mutta en minä niitä kummoisiksi elämän sisällöiksi laske. Olen ehkä vain niin harvinaisen tylsä ihminen. Nämä ovat lähinnä viihdykkeeksi hankittuja korvikkeita, kun sitä elämää ei nimenomaan löydy.
Ja sitten kuvittelet, että elämänsisältö sinulle löytyisi jostakin naisesta? Kuule, jos ei muualta ole löytynyt niin ei löydy sellaisestakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ota lainaa ja lisäänny amerikkalaisen vuokrakohdun avulla. Saat varmasti omista siemenistä peräisin olevan jälkeläisen etkä varmastikaan enää kuule itse synnyttäjästä.
Mutta se ei käy kerta kaikkiaan käy, jos nainen kehtaa vaatia tästäkin korvausta.
Palstamies: "antakaa mulle ilmaiseksi ja täyttäkää maa mun onnettomilla geeneillä."
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä isossa yrityksessä ja samassa työpaikassa kanssani on satoja miehiä ikähaitarilla noin 25-65. Siinä joukossa oikeasti todella komeita miehiä on yhden käden sormin laskettavissa. Silti suurin osa on parisuhteessa. Esim. yksi alle kolmekymppinen mies joka on yhtä paksu kuin pitkäkin, kaljuuntunut mursuviiksillä. Ujo mutta mukava asiallinen tyyppi. Hänkin on parisuhteessa naisen kanssa. Parisuhteettomia firmassamme on lähinnä juuri eronneet tai miehet joilla on epämiellyttävä luonne.
Se ulkonäkö ei vaan ole kaikkea. Mulla oli työkaverina muutaman vuoden saman ikäinen mies, jota en pitänyt komeana ollenkaan. Ihan tavallinen tosi vaalea mies, vähän semmonen pullonkaulahartiat ja huono ryhti, kaljuuntunut alle kolmekymppisenä. Mut siinä kun pari v istuttiin vierekkäin, aloin tuntea viehätystä häneen. Oli tosi kiva huumorintaju hänellä, hänen kanssaan oli tosi kiva keskustella ja hän oli kiinnostunut monenlaisista asioista mm. historiasta joista sitten juteltiin.
Joten usko nyt jo ap. Sun ongelma ei ole sun ulkonäössä. Sun ongelma ei ole naisissa eikä naisten vika, koska myöskään miehet, muunsukupuoliset tai eläimet eivät ole seurastasi kiinnostuneita. Sun ongelma ei ole missään muussa kuin sun epämiellyttävässä luonteessa, kehää kiertävissä ajatuksissa ja uhriutumisessa, joissa sun on mahdollista kehittyä ainakin jokseenkin, esim. asennemuutoksella tai terapiassa.
Joopa joo. Parin lauseen perusteella mammat muka tietää kaiken minusta.
Näin se on. Suomalainen mies joka kirjoittaa tälle palstalle on automaattisesti luuseri mammojen mielessä. Toista olisi jos esiintyisin täällä latinom31 vaikkei jutut ollenkaan muuttuisi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Parin lauseen perusteella mammat muka tietää kaiken minusta.
Näin se on. Suomalainen mies joka kirjoittaa tälle palstalle on automaattisesti luuseri mammojen mielessä. Toista olisi jos esiintyisin täällä latinom31 vaikkei jutut ollenkaan muuttuisi.
- ap
Toisinsanoen et aio tehdä mitään, kunhan valitat.
Kumman usein nainen sitten haluaa miehen joka osaa ratkaista nopeasti pulmatilanteet.