Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1000 euron laukku

Vierailija
23.07.2021 |

https://www.lansivayla.fi/paikalliset/4233403
Siis kuka ostaa 15 vuotiaalle räkänokkaiselle pojalle tonnin olkalaukkuja?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee, onko sinusta isoin ongelma se, että pojalla on 1000 e laukku? Minusta huolestuttavampaa on, että ihmisiltä ryöstetään aseella ja naamioituneena vaatteita ja laukkuja.

Vierailija
2/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan koska on varaa. So?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin itselleni kyllä, mutta lapsi/teini ei niin kalliita laukkuja tarvitse.

Vierailija
4/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan koska on varaa. So?

No turha itkeä sitten jos joutuu käännetyksi.

Kannattaisi herätä nykyaikaan, ettei täällä entisessä lintukodossa kannata välttämättä kuljeskella kalliissa kuteissa tuolla kylillä.

Jollain pikkupojalla luis vuittonia päällä😂

Vierailija
5/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jee, onko sinusta isoin ongelma se, että pojalla on 1000 e laukku? Minusta huolestuttavampaa on, että ihmisiltä ryöstetään aseella ja naamioituneena vaatteita ja laukkuja.

Ongelma on se, että vanhemmat ostavat teinipojilleen joitain tonnin KÄSILAUKKUJA.

Vierailija
6/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se taisi tuolle räkänokalle ongelma olla, mutta jossain muualla saattaisi mennä henki tuollaisten laukkujen kantelusta.

Vierailija
7/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA MAKSAA JOSTAIN KÄMÄSESTÄ LAUKUSTA 1000e ? VOI HELVATA MITEN TYHMÄÄ

Vierailija
8/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollisesti kulmakunnan pissipää. Tuskinpa enää hölskyy.

Vierailija
9/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni on toiselle sentti...

Toisilla on millä mällätä....

It's all Gucci bro 💰💵

Vierailija
10/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän seuraavaks

Vierailija
11/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa joku laukku,oli se mikä tahaa.Bimbot.Ootko parempi ihminen haisetko ees heille.No ei hyvää päivää tätä elämää.Mitä vaatteisiin kun tulee,entinen sanonta rumat vaatteilla koreilee,on muuten totta.Itsetuntoo pitää kohottaa jotenkin.Kello entä kello sen on oltava näyttävä kallis..Mua ei hiton pätkääkään kiinnosta,olen ok.vaikka puk.mustaan jätesäkkiin ja vanhaan kulahtaneeseen tpaitaan .Mökki vaatteeni naurattaa,roiskeet,tuli vieraita tai ei.Mä maalaan jne.Sama ison koiran kanssa pahimmat vaatteet ylle,koira likaa,laadun..jne.Toiset merkki kuteis.Lenkille pyöräilee jos menen yksin,puen parhaat merkit.Värit uhallakin.

Vierailija
12/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että vanhemmat ostavat teinipojilleen joitain tonnin KÄSILAUKKUJA.

Mikä siinä on sinun mielestäsi ongelma? Jos siihen on varaa niin miksi ei? Meidän tulot on nettona 14 000 e/kk joten ei tuottaisi mitään vaikeuksia ostaa jos poika haluaisi. Mutta ei halua. En silti tajua miksi se sinua kutittaa, että joku ostaa KÄSILAUKUN.

Vierailija
13/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että poika oli räkänokka? Oliko nuhaa?

Vierailija
14/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä yhdestä tonnin laukusta, jos on varaa. Toiset ostavat jopa avaruusmatkan lapselleen.

Rahalla saa ja raketilla pääsee. 

Vierailija
15/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole kaltaisiasi tyhjätaskuja.

Vierailija
16/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nykyajan pojilla kuuluu laukku olla,mihis ne muuten laittais meikit yms.tarvikkeet.

Vierailija
17/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tonnin laukku, mutta en kyllä teinille sellaista ostaisi tai antaisi ostaa edes omista säästöistään - aikuisena tehkööt mitä tykkää 😅

Vierailija
18/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaapisssa 6 yli tonnin laukkua. Poika ei ole laukkua halunnut vaan jonkun muutaman kympin repun kanssa kuljeksii. Toki ostaisin tonnin laukun hänelle jos sellaisen haluaisi.

Vierailija
19/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on sinun mielestäsi ongelma? Jos siihen on varaa niin miksi ei? Meidän tulot on nettona 14 000 e/kk joten ei tuottaisi mitään vaikeuksia ostaa jos poika haluaisi. Mutta ei halua. En silti tajua miksi se sinua kutittaa, että joku ostaa KÄSILAUKUN.

Ongelma on se, että aikuistuttuaan se pelle haluaa saman elintason, mutta ei itse mitenkään kykene saavuttamaan sitä.

Vierailija
20/53 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että aikuistuttuaan se pelle haluaa saman elintason, mutta ei itse mitenkään kykene saavuttamaan sitä.

Mikä tekee ihmisestä pellen? Meillä on lapselle jo asunto ostettuna ja tulee saamaan isovanhemmiltaan mittavan perinnön, joten eiköhän pysty pitämään elintasonsa ellei täysin idiootiksi ryhdy. Ihan fiksu poika on nyt, joten en ole huolissani.