Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksittömyysongelma

Vierailija
31.07.2014 |

En tiedä, mitä pitäisi tehdä... Vaimoani ei kiinnosta seksi, kuin noin kerran-pari kuussa. Avaruusseksiä siis. :)

Onko oikeasti olemassa sellaista palstaa tai seuranhakupaikkaa, mistä avioliitossaelävä voi ja myös saa apua omaan seksittömyyteen, tarkoitan siis että löytäisi samassa tilanteessa elävän, jonka kanssa voisi helpottaa paineita ja jaksaisi sitten kotonakin sitä harvempaa tahtia? Elämä menee kaikilla muilla osa-aluella niin hyvin, mutta seksittömyys alkaa tuomaan tummiapilviä taivaanrantaan.

Ja kyllä me ollaan keskusteltu. Hän vain ei halua niin usein, kuin mitä minä.

Olen kokeillut iskurin kautta, mutta ei mitään. Olen yrittänyt Vic.Milanin kautta, mutta ei sieltäkään mitään... Miehiltä vain otetaan tuolla jälkimmäisessä rahat pois...

Mikä/mitä neuvoksi jos ei haluaisi erota kuitenkaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten seuranhaku koneet Ashley madisson jne. ovat pelkkää rahastusta. Ne mainostaa ilmaisuudella, mutta se ei ole ilmaista..Toki voit rekisteröityä ilmaiseksi, siihen se ilmaisuus jäi. Chatti pyyntöjä et voi vastaanottaa ilman rahaa, etkä voi kirjoitella "vapaille/varatuille" naisille.

Ehdotan ennemmin ammatilaisen apuja ,kuin lähteä kirjoittelemaan hakupalstoihin. Toisaalta jälkimmäisestä  lienee kuitenkin hyötyä. Tapaat niin suurta ja värikästä persoonaa, ettei seksi tule mielee pitkään aikaan, kun vain muistelet ensi tapaamista. :P

Vierailija
2/3 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kuinka monipuolista seksi kun sekstailette?. Meillä naidaan 2-4 kertaa kuussa mutta sitäkin kovemmalla rytinällä, meillä on seksi monipuolista.M50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kuussa pääsee pukille , niin paineet tehdä kaikki 20 päivän aktit täytyy sisältyä siihen. Toisin sanoen , mulla nainen saa ennen mua, vaikka kestäisi 2 tuntia tai enemmän. en luovuta.

Nainen ei halua muuta kuin tava seksiä, vaikka olen ehdotellut ties mitä. Siihen kai täytyy sopeutua tai hakea ammattilaisen apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan