Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hain varastelulla?

Vierailija
31.07.2014 |

Siis miksi tein niin? Oon nyt 19v joskus 15-16v? Varastin joskus jotain meikkejä (en paljoa), jonkun lonkeron (1kpl) jne. Miksi tein niin? En ymmärrä, en sitten yhtään. Eihän mulla paljoa rahaa ollut, mutta olisin mä ne muutenkin saanut..tai no en alkoholia aina niin helposti (mutta mitä tekee 1 lonkerolla..en uskaltanut ottaa enempää) Meikkejäkin kyllä "tarvin", eikä niitä aina vanhemmat ostanut kun olisin tarvinnut. Jännitystä en ainakaan halusin, mua oikeasti pelotti että jään kiinni..Kaikki alko siitä kun kaveri meni ostamaan limsaa..no se ei ostanutkaan vaan laitto vaan laukkuun, ja käski munkin niin tehdä...Olin todella hämmentynyt. Kun varastin noi muutamat pienet jutut, niin tein sen yksin. (En varmaan olis edes kehdannut pyytää muita.)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm

Vierailija
2/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitkö ikinä siitä kiinni ja tuliko rikostekisteri ja sossumerkintöjä ? Rupesko ne kaupan hälyttimet ikinä hälyttään jos kävelit maksamattoman ostoksen kans kohalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jännitystä en ainakaan hakenut.

Vierailija
4/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a kuule

Vierailija
5/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nyt se mun varasteleva kaveri on kaupassa töissä...

Vierailija
6/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorisorikollinen

Vierailija
7/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden hölmöilyjä

Vierailija
8/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:54"]

Jäitkö ikinä siitä kiinni ja tuliko rikostekisteri ja sossumerkintöjä ? Rupesko ne kaupan hälyttimet ikinä hälyttään jos kävelit maksamattoman ostoksen kans kohalta?

[/quote] Ei. En usko että lonkeroista se olis edes mahdollista? Eikä meikeissäkään taida mitään olla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän