Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen kaunis :)

Vierailija
30.07.2014 |

Pidän itsestäni ja mielestäni olen kaunis juuri tällaisena, kuin olen :) 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hyvästä itsetunnosta :) Itse en ole tyytyväinen ulkonäkööni. 

Vierailija
2/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu! :) Niin minäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä! :)

Vierailija
4/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu, terve itsetunto näkyy ja kaunistaa ihmistä entisestään :) Minä olen tyytyväinen kaikkeen paitsi mahaani :D

Vierailija
5/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you

Vierailija
6/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en,mutta pidän itsestäni siitä huolimatta.

Vierailija
7/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Oikeasti olen nelikymppinen ja varmasti siltä myös näytänkin, mutta olen opetellut näkemään itseni kauniina, nättinä ja aika-ajoin jopa seksikkäänä pakkauksena. En hittovie heitä pyyhettä kehään vielä.

Kukaan ei minua kylläkään pitkään aikaan ole kehunut, ja siksi päätinkin päättää olevani kaunis =) En tarvitse kehuja, tiedän olevani aikamoinen pakkaus.

Vierailija
8/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pics or it didnt happen ;-)

Vierailija
9/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maailman kaunein, kuulemma.

Vierailija
10/13 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa seuraavat asiat, koska ois hauska tietää millainen nainen pitää itseään kauniina:

Hiusten väri?
Silmien väri?
Pituus?
Paino?
Kuppikoko?
Strategiset mitat?

Vierailija
11/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:47"]

Kerropa seuraavat asiat, koska ois hauska tietää millainen nainen pitää itseään kauniina:

Hiusten väri?
Silmien väri?
Pituus?
Paino?
Kuppikoko?
Strategiset mitat?

[/quote]

Noilla ei ole mitään merkitystä. Noiden mukaan aika harva on kaunis ja vain tietyille ihmisille korkeintaan.

Kaunis voi olla vain päättämällä niin. Puhtaus, iloisuus, itsevarmuus tekee jo aika paljon.

En usko, että tätä ymmärretään. Ap ehkä ja me muut harvat..=)

t. 8

Vierailija
12/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:47"]

Hiusten väri?
Silmien väri?
Pituus?
Paino?
Kuppikoko?
Strategiset mitat?

[/quote]

Siellä on yksi negis valmiina teilaamaan ja "palauttamaan harhaisen maan pinnalle". Ihan turhaan. Tässä ketjussa on kyse omasta sisäisestä hyvästä olosta, jota ei käytetä toisten arvottamiseen tai alentamiseen itsen edessä. Älä sinäkään tee niin.

Ärsyttää ihmiset, jotka haluavat varata jonkin niin epämääräisen sanan kuin kaunis vain tietynlaisten ihmisten käyttöön. Ärsyttää myös ihmiset, joille kauneus on vain pintaa. Siis kysyit oikeasti kuppikokoa? Munkkeja on niin monenmuotoisia, että joku kuppikoko ei edes kerro sinulle, minkälaiset rinnat jollakulla on. FYI.

Mutta good for you ap. Itsekin yritän kovasti nähdä itseni hyvänä ja kauniina ihmisenä, mutta lainaamani kirjoittajan tapaiset ihmiset tekevät siitä vaikeaa.

13/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Oikeasti olen nelikymppinen ja varmasti siltä myös näytänkin, mutta olen opetellut näkemään itseni kauniina, nättinä ja aika-ajoin jopa seksikkäänä pakkauksena. En hittovie heitä pyyhettä kehään vielä.

Kukaan ei minua kylläkään pitkään aikaan ole kehunut, ja siksi päätinkin päättää olevani kaunis =) En tarvitse kehuja, tiedän olevani aikamoinen pakkaus.

Loistava asenne!

Minäkin tiedän olevani kaunis, upea ja itsevarma. Ja vaikka olen 40v. neitsyt😊🤸‍♂️🌞❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi