Kehtaanko ehdottaa ystävälle että ottaisin vaan hänen toisen koiransa hoitoon:/
Tykätään hänen Kultasennoutajan kanssa toisistamme kun hullut puurosta ja odotan innolla aina kun poika tulee hoitoon. Olen useamman kesän ollut koiran kanssa 3vk kun ystävä perhe ollut reisussa. Nyt ottivat 2020 keväällä toisen koiran jota en ole koronan takia montaa kertaa nähnyt eikä minulla ole mitään tunne sidettä siihen. Tällä viikolla kun nähtiin niin koira on aivan eriluontonen kun toi Kultsi. Hyvin omapäinen ja hirveän villi. Lenkilläkin meinaa vähän vetää ja suoraan sanottuna mä en jaksais. Ystävä olettaa että vanhaan malliin olen innolla koiravahtina mutta tuntuu että kesäloma muuttuu työksi jos otan molemmat? Kehtaanko sanoa että mieluiten ottaisin vaan ton vanhan kaverini?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuinen se toinen on?
Ei mitään rotuoppeja tähän keskusteluun eikä kallonmittausta.
Ihan hyvin kehtaat, niin mä ainakin tekisin. Mun tyttärellä on kaksi koiraa ja yleensä menevät aina eri paikkoihin hoitoon reissujen ajaksi, koska kukaan ei halua ottaa niitä yhdessä, kun riehuvat niin paljon. Mulla oli just toinen niistä hoidossa kesäkuussa, molempia en ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinten hyvinvointi ykköseksi, eli koirien keskinäiset välit kannattaa huomioida. Jos ne ovat kiintyneet toisiinsa niin ei kannata laittaa eri hoitopaikkoihin. Aiheuttaa vaan ahdistusta olla erossa tutuista ihmisistä + koirakaverista + olla vieraassa paikassa yksin.
Ei ole vieras paikka hänelle. Viettänyt pennusta asti lähes puolet ajastaan luonani ja hänellä on täällä oma sänky, lelut ja ruokakupit. Ystäväni oli ennen koronaa yö töissä joten heitti aina iltapäivällä kultsin luokseni yöksi ja minä vein kotiin seuraavana aamuna ennen omaa työvuoroa. Hellyyttävää miten eläin kiintyy kun tuntee että hänestä välitetään ja pidetään huoli<3
Ap
Tuo edellinen kirjoittaja tarkoitti varmaan sitä toista koiraa, joka mahdollisesti joutuu yksin vieraaseen paikkaan ja eroon koirakaveristaan. Mulla on ollut kaksi koiraa enkä niitä olisi erottanut loman ajaksi. Onneksi lähellä oli luottohoilola, jonne oikein mielellään menivät.
Voi olla, että ne koirar viedään sellaiseen hoitoon, jonne pääsevät yhdessä.
Vaikea uskoa että ystäväsi automaattisesti olettaa sinun hoitavan molemmat koirat. Itse ainakin miettisin koko ajan mitenköhän se nyt pärjää niiden kanssa.
Sen takia hoitola on paljon huolettomampi vaihtoehto kahdelle koiralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinten hyvinvointi ykköseksi, eli koirien keskinäiset välit kannattaa huomioida. Jos ne ovat kiintyneet toisiinsa niin ei kannata laittaa eri hoitopaikkoihin. Aiheuttaa vaan ahdistusta olla erossa tutuista ihmisistä + koirakaverista + olla vieraassa paikassa yksin.
Ei ole vieras paikka hänelle. Viettänyt pennusta asti lähes puolet ajastaan luonani ja hänellä on täällä oma sänky, lelut ja ruokakupit. Ystäväni oli ennen koronaa yö töissä joten heitti aina iltapäivällä kultsin luokseni yöksi ja minä vein kotiin seuraavana aamuna ennen omaa työvuoroa. Hellyyttävää miten eläin kiintyy kun tuntee että hänestä välitetään ja pidetään huoli<3
Ap
Tuo edellinen kirjoittaja tarkoitti varmaan sitä toista koiraa, joka mahdollisesti joutuu yksin vieraaseen paikkaan ja eroon koirakaveristaan. Mulla on ollut kaksi koiraa enkä niitä olisi erottanut loman ajaksi. Onneksi lähellä oli luottohoilola, jonne oikein mielellään menivät.
Voi olla, että ne koirar viedään sellaiseen hoitoon, jonne pääsevät yhdessä.
Vaikea uskoa että ystäväsi automaattisesti olettaa sinun hoitavan molemmat koirat. Itse ainakin miettisin koko ajan mitenköhän se nyt pärjää niiden kanssa.
Sen takia hoitola on paljon huolettomampi vaihtoehto kahdelle koiralle.
Lisään vielä, että autoreissuilla koirat olivat aina matkassa mukana. Ne oli oikein mukavaa lomaseuraa. Hoitolaan menivät vain ulkomaan reissujen ajaksi.
Mukavaa, että järjestyi! Mukavaa aikaa sinulle Kultsin kanssa.
Juu kehtaa. Sinä päätät. Sano että koet että pärjäät parhaiten sen toisen koiran kanssa, että toinen on liian nuori ja villi, sinä et jaksa huolehtia perässä.
Ei ole vieras paikka hänelle. Viettänyt pennusta asti lähes puolet ajastaan luonani ja hänellä on täällä oma sänky, lelut ja ruokakupit. Ystäväni oli ennen koronaa yö töissä joten heitti aina iltapäivällä kultsin luokseni yöksi ja minä vein kotiin seuraavana aamuna ennen omaa työvuoroa. Hellyyttävää miten eläin kiintyy kun tuntee että hänestä välitetään ja pidetään huoli
Ap