Eikö enää ole olemassa 28 tai 30 tuuman televisioita?
Joko miniruutuja tai jotain jättikokoisia 42 tuumaisia ja yli. Mitä ihmettä? Haluan normikokoisen telkkarin.
Kommentit (33)
Ton kokonenhan on tietokoneen näyttö
Hommaa tietokonemonitori, jos kaipaat 28" näyttöä. Ne on niiden pienimpiä malleja.
Niitä 32 tuuman on myynnissä ihan edullisesti.
Itse "lankesin" 40 tuumaiseen, mutta onhan se aika mukava kun ei tarvitse ihan vierestä katsoa.
32 tuumanen tietokoneen näyttö ja siihen joku digiboksi tai apple tv kylkeen, niin sulla on pieni telkkari.
Mulla on vielä varastossa toimiva 26 tuumainen HD tv. 12v vanha tosin
Mitä se iso ruutu antaa lisää siihen katsomiskokemukseen? En ole ikinä tajunnut.
Onko ap näitä niuhoja sisustajia joiden mielestä postikorttia suurempi televisio on merkki jostain valkoroskaisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Itse "lankesin" 40 tuumaiseen, mutta onhan se aika mukava kun ei tarvitse ihan vierestä katsoa.
Tuotahan saa tihrustaa läheltä. Tosi pieni
T. Ylpeä 75” omistaja
50+ tuumaa on normikoko nykyään, terveisiä sinne 1980-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap näitä niuhoja sisustajia joiden mielestä postikorttia suurempi televisio on merkki jostain valkoroskaisuudesta?
Ap tässä. En tarvitse isompaa telkkaria koska huonekin, mihin se tulee, on pieni. Myös tv:lle varattu tila on siis rajallinen.
Itsellä 49 tuumainen ja katson kahden metrin päästä eikä ole yhtään liian iso. Toimii samalla tietokoneen näyttönä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se iso ruutu antaa lisää siihen katsomiskokemukseen? En ole ikinä tajunnut.
No kyllähän isommasta ruudusta näkee paremmin. Vai onko susta ihan sama katsoa leffaa teatterissa kuin kännykän ruudulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotahan saa tihrustaa läheltä. Tosi pieni
T. Ylpeä 75” omistaja
Sulla on näössä jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä 49 tuumainen ja katson kahden metrin päästä eikä ole yhtään liian iso. Toimii samalla tietokoneen näyttönä.
Sama homma, 55 tuumaisella :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän isommasta ruudusta näkee paremmin. Vai onko susta ihan sama katsoa leffaa teatterissa kuin kännykän ruudulta?
No periaatteessa kyllä on. Molemmista näkee mitä tapahtuu. Se kai on tärkeintä, ainakin minulle. Mitä siitä isolta ruudulta näkee sitten paremmin..? Tabletilta katselen kaiken.
32 tuumaisia saa melkeen joka paikasta vielä. Lähes samalla hinnalla saa kuitenkin isomman.
28” ja 30” on miniruutuja. Osta kunnon tv.