Toisenlaiset äidit
Minkä ihmeen takia niiden piti vaihtaa nimeä? Käytännössähän vaikuttaisi olevan ihan sama sarja kuin Erilaiset äidit. Ja mainoskin tulee koko ajan, aloittaisivat nyt vaan sen sarjan näyttämisen. Ainakin edellisistä kausista olen tykännyt todella paljon.
Kommentit (33)
Mä ajattelin ihan samaa kun näin sen mainoksen!! Sitten ku se ohjelma esitetään mä tuun niiin AV:lle päivystämään :D
Se on eri ohjelma, onko tietoa ketä siinä on
Onko tässä ohjelmassa tuo ilmeisesti kunnon seköpää muija susanna janna joku?! oon lueskelle tuon juttuja niin voi herranjestas!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:30"]Haha, onko tää se sarja mistä näin mainoksen jossa mamupatja tilittää "kolmelle eri miehelle nämä viisi lasta oon tehnyt... nuorimman isä on Gambiasta" tms. :D Ootan innolla miten tää av villiintyy!!
[/quote] vai onks se suomalainen mies ei enään ota....
Samaa ajattelin tänään kun näin mainoksen :D se nainen muuten näytti ihan av-mammalta, paljosta vetoa että ihan vittuillakseen lähti ohjelmaan mukaan ja lukee avn kauhisteluketjuja.. :D
[/quote]
Ton "Enää en suomalaista miestä ota" takia on pakko katsoa, vaikken muuten kohderyhmään kuulukaan ;)
Täyttyvätkö kaikki wt-kriteerit? Oikein nousee vesi suuhun, kun on varmaan niin hyvä ohjelma!
[/quote]
kiva lukea jakso kuvauksia :) oleskeluluvan odottelua :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:38"]Onko tässä ohjelmassa tuo ilmeisesti kunnon seköpää muija susanna janna joku?! oon lueskelle tuon juttuja niin voi herranjestas!
[/quote]
Löytyyköhän noista äideistä mitään infoa jostain, tai tietääkö joku että millaisia tarinoita sieltä on tulossa?
Olen nähnyt vain yhden mainoksen pätkän, juurikin tuosta naisesta jolla on lapsia useammalle miehelle.
Ekassa jaksossa oli joku Susanna ja Tomi, onks nää ne Serttilät?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:30"]Haha, onko tää se sarja mistä näin mainoksen jossa mamupatja tilittää "kolmelle eri miehelle nämä viisi lasta oon tehnyt... nuorimman isä on Gambiasta" tms. :D Ootan innolla miten tää av villiintyy!!
[/quote]
Samaa ajattelin tänään kun näin mainoksen :D se nainen muuten näytti ihan av-mammalta, paljosta vetoa että ihan vittuillakseen lähti ohjelmaan mukaan ja lukee avn kauhisteluketjuja.. :D
[/quote]
Ton "Enää en suomalaista miestä ota" takia on pakko katsoa, vaikken muuten kohderyhmään kuulukaan ;)
Täyttyvätkö kaikki wt-kriteerit? Oikein nousee vesi suuhun, kun on varmaan niin hyvä ohjelma!
Ei vaikuttanut olevan penaalin terävin kynä, siihen vielä lapsia:(
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:34"]
[/quote]
[/quote]