Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikiö laskeutunut/kiinnittynyt?

Vierailija
30.07.2014 |

Rv 32 menossa ja kun tunnustelen kohdunkaulaa, tulee kohtu siihen tavallaan yli. Mahtaako kukaan ymmärtää, mitä tarkoitan? Näin ei ollut viikko sitten. Vauva ilmeisesti jo tyrkyllä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko kovalta, samanlaiselta kuin nenänpää? Sellainen donitsi? Jos tuntuu, se on itse kohdunnapukka, josta kohdunkaula alkaa. Keskellä on sitten limatulpan suojaama aukko, kohdunsuu.

Vierailija
2/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee siis tavallaan kohdunkaulan yli sellainen pullotus. Ei ns. Kohdunkaulan sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sä räpläilet siellä? näkyy myös ulospäin ku maha tippuu. ei mulla tullu mieleenkään, että alkaisin itelleni tehä sisätutkimuksia...

Vierailija
4/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittykö tollaseen itsensä räpläilyyn keskenmenoriski jos liikaa räplää väärästä paikasta?

Vierailija
5/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity, jos teet sen puhtain käsin ja normaali raskaus.

Mulla oli vähän samalla tavalla. Kohdun suu takana. Lääkäri sanoi vauvan laskeutuneen, mutta synnytyksessä jouduttiin kuitenkin puhkaisemaan kalvot, jotta vauva pääsi maailmaan. Lapsivesi oli mahtunut tekemään "pussin" pään ja kohdunsuun eteen > vauva syntyi napanuora pään ympärillä. 

Vierailija
6/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 16:59"]

Liittykö tollaseen itsensä räpläilyyn keskenmenoriski jos liikaa räplää väärästä paikasta?

[/quote]

Ei se ole enää keskenmeno noilla viiikoilla, vaan ennenaikainen synnytys.

Vierailija
7/7 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita turhia sisätutkimuksia sairaalassa vältetään juuri siksi, että infektioriski kasvaa. Ja kohdunsuun räplääminen lisää supisteluja. Jättäkää nyt ne kohdunsuunne rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi