Haaveilen muutosta Helsinkiin.
Olisi ihanaa asua hienossa asunnossa Helsingin keskustassa, mutta ei se ole mahdollista. T.ammattivalittaja
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:26"]
Niin mäkin.
[/quote]
Sä varmaan voit löytää rikkaan miehen tms mulle se ei ole mahdollista. t.ap
Mä olen ollut saman miehen kanssa 18 vuotta, tuskin vaihdan. =)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:40"]
Mä olen ollut saman miehen kanssa 18 vuotta, tuskin vaihdan. =)
[/quote]
Ok mutta jos molemmat käytte töissä voitte kenties´säästää asuntoon rahaa.
Onneksi olen syntynytkin Helsingissä. Mutta mä haaveilen muutosta New Yorkiin.
Ok. Minulle tuo olisi suunnillene painajainen, joutua asumaan keskustassa. Helsingissä asun kyllä tällä hetkelläkin, kun työt on täällä, mutta onneksi luonnonläheisessä lähiössä. Mieluiten asuisin omakotitalossa jollain pikkupaikkakunnalla tai maalla.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:51"]
Määrittele hieno.
[/quote]
Esim kampissa on hienoja vanhoja kerrostaloja esim hotelli presidentin tien toisella puolella.
Asun Helsingin keskustassa hienossa asunnossa (jugend-talo, korkeat huoneet, toimiva kaakeliuuni, alkuperäiset ovet, täysin remontoitu pari vuotta sitten), mutta haluaisin asua Turussa! :) Siinä keskustassa Aurajoen rannalla.
Armahda meitä täällä valittamiseltasi ja älä muuta. Tänne ei tarvita yhtään uutta valittajaa. Onneksi ne asunnot ovat aika kalliitakin, niin rajoittaa hieman. Muuten toki ajatuksesi on kaunis.
Mä olen paljasjalkainen stadilainen ja koko ikäni asunut korkeintaan vain muutamien kilsojen päässä Stockan kellosta mut haluisin asua Raumalla tai Porvoossa siinä ihanalla puutaloalueella.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:51"]
Määrittele hieno.
[/quote]
Esim kampissa on hienoja vanhoja kerrostaloja esim hotelli presidentin tien toisella puolella.
[/quote]
Ööö, tarkoitatko eläinmuseota vai Sibelius Akatemiaa?
No joo, vitsit sikseen. Etu-Töölö on ihana mut niin on myös Katajanokka ja Kruunuhaka.
Muutin Helsinkiin jo lähes 30 vuotta sitten. Elettiin nousuhuumaa ja silloinkin puhuttiin, miten vaikeaa Helsingistä on saada asunto. Se kuitenkin löytyi Laajasalosta, pikkuinen yksiö. Kun ei vaadi asumistasoltaan mitään ihmeitä, asuntoja kyllä löytyy.
Niin mäkin.