Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut Benedict Cumberbatchiin

Vierailija
30.07.2014 |

Katsoin viikonloppuna nexflixistä kaikki uudet Sherlockit ja tytär kaivoi netistä 3 kauden jaksoja. Aah.. (olen 40+)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka nyt ei, varsinkin Sherlockkina se on ihana!

Vierailija
2/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen eri mieltä, ja varmaankin outo, mutta valaiskaa vähän, oi arvon leidit, notta mikä on hänessä se jokin? En oikein miellä sitä miehekkääksi. Miestä kun on nyt vähän enemmänkin namusteltu palstalla.

Vierailija
4/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jonotusnumero! Minun paras ystäväni oli ensin, ja suojelen hänen oikeuttaan Cumberbatchiin vaikka viimeisellä veripisarallani.

Vierailija
5/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:34"]

Mä olen eri mieltä, ja varmaankin outo, mutta valaiskaa vähän, oi arvon leidit, notta mikä on hänessä se jokin? En oikein miellä sitä miehekkääksi. Miestä kun on nyt vähän enemmänkin namusteltu palstalla.

[/quote]

Ei Cumberbatchin suosio perustu komeuteen ja ulkomuodon miehekkyyteen (puheääni ei tosin oikein miehekkäämpi voisi olla). Kai sen "jonkin" joko tajuaa ei tajua, jos katselee Sherlockia. Esimerkiksi kuusikymppinen äitini, joka ei ole ikinä hehkuttanut yhtään näyttelijää, hurahti Sherlockiin ihan täysin.

Vierailija
7/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lisätä, että Sherlock oli oikeastaan varsinainen napakymppi - täydellinen yhdistelmä henkilöhahmoa ja näyttelijän karismaa. Cumberbatchin charmi pääsi siinä oikeuksiinsa.

Muiden roolien perusteella ei varmaankaan tuollaista ilmiötä olisi päässyt syntymään, mutta kun siihen Sherlock-Cumberbatchiin on havahtunut, niin sitä charmia ei voi olla enää näkemättä.

(JOS sen siis "tajuaa". Kaikkihan eivät tietenkään tykkää Sherlockista ollenkaan.)

Vierailija
8/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat suoritukset ovat kuitenkin elokuvissa Star Trek ja War Horse.

Vierailija
9/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkini myös. Näytteli niljaketta elokuvassa Sovitus ja teki senkin todella hyvin.

Vierailija
10/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö tota Sovitusta jossain areenalla tms? Meni ohi, enkä nähnyt tv:stä

Vierailija
11/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin kans. Ihanin mies ikinä.

Vierailija
12/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:52"]

Näkeekö tota Sovitusta jossain areenalla tms? Meni ohi, enkä nähnyt tv:stä

[/quote]

Ei taida olla. Kirjastosta tai videovuokraamosta. Kaupalliset kanavat näyttää leffan kyllä vähintään kerran vuodessa.

Vierailija
13/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, että hänen omat näyttelijävanhempansa (ihan taviksen näköiset) näyttelivät tv-sarjassa Sherlockin vanhempia? Hauskaa!

Vierailija
14/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:34"]

[/quote]

Ei Cumberbatchin suosio perustu komeuteen ja ulkomuodon miehekkyyteen (puheääni ei tosin oikein miehekkäämpi voisi olla). Kai sen "jonkin" joko tajuaa ei tajua, jos katselee Sherlockia. Esimerkiksi kuusikymppinen äitini, joka ei ole ikinä hehkuttanut yhtään näyttelijää, hurahti Sherlockiin ihan täysin.

[/quote]

Ahaa. Ajattelinkin, että kun ulkonäkö ei puhuta, että joku specialjuttu täytyy olla. En ole ohjelmiansa katsonut, just sen takia, kun ei kolahda, joten tässäpä syy. Kiitti.