Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL: Koronatartuntojen määrällä ei ole enää merkitystä. VIHDOINKIN!!! Nyt korona saa levitä.

Vierailija
22.07.2021 |

https://yle.fi/uutiset/3-12030434

Kohta voi olla 50 000 tartuntaa päivässä mutta se ei merkitse mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotettu, hyvä ja oikeansuuntainen päätös.

Vierailija
2/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan koronan pitkäaikaisvaikutukset tosi kivoja, long covid on vienyt Suomessa työikäisiä sairaseläkkeelle. Ilmeisesti tähän on varaa.

Sairastin vuonna 2009 sikainfluenssan 18-vuotiaana. Se tuhosi toisen keuhkoni kapasiteetin, nyt keuhko toimii 30 %. Olin SM-tason urheilija, en ollut enää sen jälkeen. Oli kiva saada sikainfluenssa lukiosta. Nyt, jos Saab flunssan, joudun kolmen viikon sairaslomalle. Siis ihan vain tavallisesta flunssasta. Tällaisia tapauksia on siis Suomella varaa saada lisää. Mielenkiintoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaistutkimuksen mukaan yli puolet tartunnan saaneista saa pitkäaikaisia jälkioireita. Osa niistä erittäin vakavia ja mahdollisesti pysyviä.

Miltei kaikki rokottamattomat tulevat saamaan tartunnan.

Huomattava osa varsinkaan nuorista ihmisistä ei tunnu kykevän vastaanottamaan tietoa. Mielenkiintoista miksi näin. Kuitenkin sama sakki ensimmäisenä itkemässä ja vaatimassa terveydenhuollon palveluja, kun pipi osuu kohdalle.

Vierailija
4/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa niin lue, vaikka sitä toivoisinkin. Siinä lukee "Sairaalatapausten osuus merkitsevänä tekijänä nousee".

Vierailija
5/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni muka oikeasti kärsii long covid ongelmista? Itse en tiedä ketään. Taitaa olla ihan urbaanilegendaa

Vierailija
6/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjalaistutkimuksen mukaan yli puolet tartunnan saaneista saa pitkäaikaisia jälkioireita. Osa niistä erittäin vakavia ja mahdollisesti pysyviä.

Miltei kaikki rokottamattomat tulevat saamaan tartunnan.

Huomattava osa varsinkaan nuorista ihmisistä ei tunnu kykevän vastaanottamaan tietoa. Mielenkiintoista miksi näin. Kuitenkin sama sakki ensimmäisenä itkemässä ja vaatimassa terveydenhuollon palveluja, kun pipi osuu kohdalle.

Long covid on jokaisen nuoren vastuuttoman pazskiaisen ihan oma valinta. Pitäisi hoidattaa omilla rahoilla yksityisellä puolella eikä rasittaa julkista terveydenhuoltoa.

Vierailija
7/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni muka oikeasti kärsii long covid ongelmista? Itse en tiedä ketään. Taitaa olla ihan urbaanilegendaa

HUS pistää pystyyn oman klinikan näille turhaan?

Vierailija
8/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut jo kaksi piikkiä. Ei kiinnosta enää koko aihe, ei koske minua.

Vierailija
9/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehanaa, nyt voidaan keskittyä täpöö ilmastonmuutoksen vastaisiin toimiin!

Vierailija
10/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu median ja hallituksen pelkopropagandasta. Ihmiset stressaantuvat ja alkavat kuvitella kaikenlaisia oireita. Herkemmille ihmisille, jotka ottavat propagandan tosissaan, tulee valtavasti henkistä painolastia loputtomasta pelkäämisestä :(

Vierailija
11/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut jo kaksi piikkiä. Ei kiinnosta enää koko aihe, ei koske minua.

En ole saanut yhtään piikkiä. Ei koske myöskään mua.

Vierailija
13/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteiden piti hillitä viruksen leviämistä, mutta se lisääntyikin noin 50-kertaiseksi. Nyt THL sanoo, ettei tartuntamäärissä ole mitään nähtävää.

21.07.2020: 9 tartuntaa päivässä

21.07.2021: 333 tartuntaa päivässä

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/finland/

Vierailija
14/14 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovathan koronan pitkäaikaisvaikutukset tosi kivoja, long covid on vienyt Suomessa työikäisiä sairaseläkkeelle. Ilmeisesti tähän on varaa.

Sairastin vuonna 2009 sikainfluenssan 18-vuotiaana. Se tuhosi toisen keuhkoni kapasiteetin, nyt keuhko toimii 30 %. Olin SM-tason urheilija, en ollut enää sen jälkeen. Oli kiva saada sikainfluenssa lukiosta. Nyt, jos Saab flunssan, joudun kolmen viikon sairaslomalle. Siis ihan vain tavallisesta flunssasta. Tällaisia tapauksia on siis Suomella varaa saada lisää. Mielenkiintoista.

Jos saisit valita, niin vaihtaisitko tuon narkolepsiaan? Ilmeisesti pystyt käymään töissä, kun puhut sairaslomasta. Moni narkolepsian saanut ei pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän