Onko kenellekään ihastuminen aiheuttanut tällaisia fyysisiä oireita?
Ensitreffien jälkeen ihastukseni heitti minut autolla kotiin ja otti kädestäni kiinni. Sydämeni hakkasi tuhatta ja sataa, minun oli vaikea hengittää. Kotiin päästyäni kesti pitkään, että pulssi tasaantui. Usein kävi niin, että kun mietin häntä, lämpimät aallot kulkivat koko kroppani läpi. Hän loi kasvoilleni koko päivän kestävän typerän hymyn. Kun rakastelimme, minua itketti, kun tuntui niin hyvältä.
Fyysiset oireet eivät ole edelleenkään poistuneet, kun nykyään ajattelen häntä. Enää hän vaan ei ole minun.
Kommentit (10)
Kyllä, klassiset oireet. Ja tuntuu se muuallakin. Ei tiedä miten päin olisi. Sen olen kuitenkin havainnut, että jotenkin tämä näkyy päälle, koska ihmiset kaikkialla hymyilevät minulle (mitä ei muuten tapahdu). Ei sitä oikein pysty salaamaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:59"]
Kyllä, klassiset oireet. Ja tuntuu se muuallakin. Ei tiedä miten päin olisi. Sen olen kuitenkin havainnut, että jotenkin tämä näkyy päälle, koska ihmiset kaikkialla hymyilevät minulle (mitä ei muuten tapahdu). Ei sitä oikein pysty salaamaan.
[/quote]
Jännä juttu, huomasin tuon saman itsekin :) ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:03"]
Miksi hän ei ole enää sinun?
[/quote]
Koska mokasin jutun oman epävarmuuteni takia ja käyttäydyin tyhmästi. Hän haluaa aikaa miettiä, mutta sanoo rakastavansa. Toivottavasti saan uuden tilaisuuden. ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:09"]
[/quote]
Koska mokasin jutun oman epävarmuuteni takia ja käyttäydyin tyhmästi. Hän haluaa aikaa miettiä, mutta sanoo rakastavansa. Toivottavasti saan uuden tilaisuuden. ap
[/quote]
Jos mies rakastaa sinua oikeasti, niin varmasti saa :)
Tai siis "rakastaa", jos on ihastunut sinuun. Rakkaus tulee myöhemmin.
Tsemppiä ja onnea!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:09"]
[/quote]
[/quote]
Jos mies rakastaa sinua oikeasti, niin varmasti saa :)
Tai siis "rakastaa", jos on ihastunut sinuun. Rakkaus tulee myöhemmin.
Tsemppiä ja onnea!
[/quote]
Kiitos :) Toivon tosiaan noin. En ole koskaan tuntenut samalla tavalla kenenkään kanssa. ap
Jaa jaa. Kuvitelmissaan elävät naikkoset taas fantasioimassa miltä tuntuisi kun "se oikea" kolahtaisi kohdalle. No, ehkä se joku päivä. Huoh...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:24"]
Jaa jaa. Kuvitelmissaan elävät naikkoset taas fantasioimassa miltä tuntuisi kun "se oikea" kolahtaisi kohdalle. No, ehkä se joku päivä. Huoh...
[/quote]
Mistä moinen katkeruus? Äläkä kutsu toisia naisia "naikkosiksi". Epäilen että olet katkera, nalkuttava vaimo, jonka mies lähti jonkun hemaisevan "naikkosen" perään. Harmittaako? :)
On kyllä. Muutaman kuukauden sitä kesti, toinen ei tuntenut samoin. Yli pääsemiseen kului puolitoista vuotta. Sen jälkeen aloin odottaa samoja tunteita ja luulin jo, että niitä ei enää koskaan tulisi, kunnes tapasin nykyisen mieheni.
Jep, aivan täsmälleen samat oireet ollut itselläkin. :)