Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko soveliasta testata miehen motiivia?

Vierailija
30.07.2014 |

Uusi miestuttu kyseessä ja olen kutsunut hänet yön yli kestäville ensitreffeille ja tuonut selvästi ilmi halukkuuteni petipuuhiin. Tiedän että em. asiasta tulee paljon noottia ja nimittelyjä, mutta en ole saanut miestä hetkeen ja haluan rehellisesti munaa ja samalla nähdä, että kipinöikö välillämme. Olisiko ihan kamalan ilkeää ennen treffaamista sanoa, että tulin toisiin aatoksiin ja en haluakaan sänkyyn ekoilla treffeillä. Jos mies silti tulisi luokseni niin mielipiteeni muuttuisi...kröhöm... sitten illan mittaan ja saisin pitkästä aikaa kyytiä :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ei tullut selväksi, niin parisuhde on tähtäimessä, mutta kun himottaa niin himottaa ja silloin panen jos haluan.

Vierailija
2/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kannattaa selvittää mahdollisimman pian,onko mies parisuhteen vai piparin perässä.Eli kyllä,selvitä miehen motiivi(ja kerro täällä miten kävi).

Vierailija
4/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän näytät pääosin vaan haluavan munaa joten ei se ole väärin jos hänkin haluaa pimppaa.

Meet vaan jyystämään sitä kunnolla ja ens kerralla keksi jotain vastaavaa.

Vierailija
5/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:39"]Totta kai kannattaa selvittää mahdollisimman pian,onko mies parisuhteen vai piparin perässä.Eli kyllä,selvitä miehen motiivi(ja kerro täällä miten kävi).

[/quote]

:) Selvä! Mainittakoon nyt että minulla ei ole mitään hirveitä epäilyksiä miehen suhteen, koska itse aloitin pervojen puhumisen ja himoissani aloin vängätä häntä luokseni mahd. pian. Miehen jutut ovat olleet sellaista pientä kaksimielistä läppää, mutta

minulla on mennyt vähän rivompaan suuntaan... ;) Silti mies ei ole (onneksi) muuttanut puhetyyliään vaan juttelee yhtä arkisista asioista kuin ennenkin.

Vierailija
6/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:41"]Sähän näytät pääosin vaan haluavan munaa joten ei se ole väärin jos hänkin haluaa pimppaa.

[/quote]

Ei vaan haluan hänet ja häntä. Mutta seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja jos ei kipinöi niin ei kyllä suhteestakaan mitään tule. Aion selvittää motiivit ja yritän muistaa kertoa miten kävi ;)

Vierailija
7/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:41"]Sähän näytät pääosin vaan haluavan munaa joten ei se ole väärin jos hänkin haluaa pimppaa.

[/quote]

Ei vaan haluan hänet ja häntä. Mutta seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja jos ei kipinöi niin ei kyllä suhteestakaan mitään tule. Aion selvittää motiivit ja yritän muistaa kertoa miten kävi ;)

[/quote]

Minähän voisin pyytää kenet tahansa tänne panemaan, mutta kun haluan juuri tätä miestä ja lisäksi haluan hänestä miesystävän.

Vierailija
8/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:39"]Totta kai kannattaa selvittää mahdollisimman pian,onko mies parisuhteen vai piparin perässä.Eli kyllä,selvitä miehen motiivi(ja kerro täällä miten kävi).

[/quote]

:) Selvä! Mainittakoon nyt että minulla ei ole mitään hirveitä epäilyksiä miehen suhteen, koska itse aloitin pervojen puhumisen ja himoissani aloin vängätä häntä luokseni mahd. pian. Miehen jutut ovat olleet sellaista pientä kaksimielistä läppää, mutta

minulla on mennyt vähän rivompaan suuntaan... ;) Silti mies ei ole (onneksi) muuttanut puhetyyliään vaan juttelee yhtä arkisista asioista kuin ennenkin.

[/quote]

Kuulostaa hyvältä jatkoa ajatellen,että mies on pysynyt asialinjalla.Onnea treffeille!

Vierailija
9/9 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:43"]

[/quote]

[/quote]

Kuulostaa hyvältä jatkoa ajatellen,että mies on pysynyt asialinjalla.Onnea treffeille!

[/quote]

Niinpä :) Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi