Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei pese peppuaan suihkussa

Vierailija
30.07.2014 |

Eli minulle selvisi joku aika sitten että mieheni ei ikinä pese peppuaan suihkussa käydessään! Itse pesen joka kerta. Eli siis ihan sieltä pakaroiden välistä kädellä ja vedellä huuhdellen. Onko siis ihan ok olla pesemättä? Hän siis ei pese myöskään vessassa kakan jälkeen, ainoastaan pyyhkii paperilla. Hän ei haise pahalta enkä muitakaan seurauksia tästä pesemättömyydestä ole huomannut. Jäin vain ihmettelemään... Ja olemme olleet yhdessä 5 vuotta ja tuli vasta vähän aikaa sitten ilmi. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese sä se. Tai tee jotain et miehen on pakko pestä se. Valuta vaikka siirappia yöllä persvakoon. Tai sit vaan sanot että "kulta, voitko pestä myös perseesi"

Vierailija
2/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei siis ole normaalia ettei pese??

Kyllä sanoin hänelle silloin kun asia selvisi, että peppu pitää pestä. Ja silloin pesinkin sen häneltä. Mutta kuitenkin on aikuinen ihminen, niin en ala muistutella. Ajattelin vain täältä kysellä että onko se 'ok' tai normaalia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kuule iso musta mulkku nurkkaan ja kun miehes menee seuraavankerran suihkuun, niin käske ison mustan mulkun rassata hänen perseensä puhtaaksi, tana.

Vierailija
4/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mieleesi muuten juolahtanut, että ehkä mies on ujo ja haluaa pestä itsensä silloin kun et ole katselemassa?

Pidän sitä aika todennäköisenä kun totesit ettei ukkosi haise.. se on mahdotonta ellei hän joskus pesisi itseään.

Itse haluan pestä rauhassa vaikka yhteistä eloa takana liki 10 vuotta

Vierailija
5/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haisee jos sitä ei pese! Jos taas ei pese niin ei ole ok vaan todellä yök!

Vierailija
6/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:24"]

Onko mieleesi muuten juolahtanut, että ehkä mies on ujo ja haluaa pestä itsensä silloin kun et ole katselemassa?

Pidän sitä aika todennäköisenä kun totesit ettei ukkosi haise.. se on mahdotonta ellei hän joskus pesisi itseään.

Itse haluan pestä rauhassa vaikka yhteistä eloa takana liki 10 vuotta

[/quote]

Siis kyllä ihan normaalisti käydään saunassa ja suihkussa yhdessä ja muuten pesee itsensä ihan normaalisti eli huolehtii hygieniastaan. En muista tarkalleen miten selvisi ettei pese peppuaan. Taisi olla niin että juuri seisoin vieressä lapsemme kanssa ja ihmettelin että 'joko pesit pepun'. Totesi ettei ja sitten se pestiin. Sitten kun vielä uuden kerran siitä juttelin, niin kysyin etteikö hän oikeasti pese peppuaan, niin totesi että on pessyt sen van kerran, silloin minun kanssani. Eli joo, mut ei.

Vierailija
7/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin vaan kuvitella kuinka ihanaa on pestä miehen alkkareita :D huhhuh anteeksi

Vierailija
8/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:46"]

voin vaan kuvitella kuinka ihanaa on pestä miehen alkkareita :D huhhuh anteeksi

[/quote]

Joo, aika usein on jälkeä pepun kohdalla.. :/ Ja aina ei pesussa lähdekään.

Vierailija
9/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pesettekö perseenne vedellä kakan jälkeen...?

Vierailija
10/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvi pestäkkään koskaan. Se on naisten juttu. T. Mies

Vierailija
11/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syvä persvako on ihmisellä, jonka täytyy oikein asiakseen pestä sieltä välistä? Siinähän se huuhtoutuu suihkutellessa itsestään. Ja paperilla pyyhkiessä yltää aivan mainiosti, eihän se kakka persposkiin koske ulostaessa.

Vierailija
12/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on merkki likaisuudesta kun lakanat muuttuvat ruskeaksi.

Vierailija
13/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis molemmat pyyhimme vain paperilla kakan jälkeen. Kumpikaan ei silloin pese vedellä. Itse pesen vain jos vatsa on tosi sekaisin ja sotkee enemmänkin peppua. Mutta suihkussa pesen joka kerta! Ja ihan kädellä myös, ei vain vedellä huuhdellen.. 

Ap

Vierailija
14/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni taas ei pese korvantaustoja. Mutta mitä sitten, kaikki ihmiset erittävät monenlaista mömmöä.

Vierailija
15/15 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luonnostaan puhdas. En minäkään pese. Naiset haisee etupäästä kun niitä nussii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi