Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pientä kivaa kyläilytuliaiseksi? :)

Vierailija
29.07.2014 |

Huomenna lasten kanssa kyläilemään vanhemman pariskunnan luokse, mitähän voisi viedä pikku tuliaisena? Itsellä ainakin pää tyhjä ideoista...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketti

Vierailija
2/11 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannulappu ja patakinnas. Perustelut: ne on kuluvaa/likaantuvaa tavaraa, jota ei tule itse helposti uusittua. Ja niitä ei ole pakko pitää esillä, jos väri ja kuosi ei satu miellyttämään, mutta kestää käyttää silti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkia

Vierailija
4/11 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan sitä iänikuista kahvipakettia...eikä kukatkaan ole mikään kovin omaperäinen idea. Eiköhän ap noin "nerokkaat" ideat ois keksinyt itsekin...

Vierailija
5/11 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiskahvia (jotain parempaa laatua, ei mitään maustettua kuitenkaan). Lisäksi pieni kukkakimppu, ehkä itse kerättyjä jopa? Jotain pientä Pentikiltä, esim. lautasliinoja ja jotain hilloa tms. 

Vierailija
6/11 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmarasia. Kirsikoita. Herneitä ja mansikoita. Torin läpi menette ja syömistä kauden mukaan tietenkin. Kohta omenoita jne..

Vierailija
7/11 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko niin vanhoja, etteivät itse marjasta tms? Vie tuoreita marjoja tai kanttarelleja.

Vierailija
8/11 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini & kukat on taattu tuliainen.

Vierailija
9/11 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkassi keksejä/ viinipullo/ servettejä ja kynttilä/ amppelikukka/ kynttilälyhty ulos/ käsityöliikkeestä tms. ostettu jokin hieno saippua ja pieni kori/ itse tehty kuivakakku tai piirakka tai pikkuleipiä lasipurkissa/ itse tehtyjä karkkeja rasiassa/ virkattu tiskirätti (bambua)...

Vierailija
10/11 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain kahvitteluja teillä aikuisilla tiedossa? Vie kukka joka sopii ruokapöydälle ja joku laadukkaampi keksipaketti.

Vierailija
11/11 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kukkia. Marjat olisi hyvä idea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi