"Olen nuori lääkäri"..joka blogin kommenttiboksissa
Onko lääkärin ammatissa nykyisin jotain ihmeellistä ja erikoista, kun se täytyy mainita erikseen. Olen törmännyt nyt tähän samaan fraasiin "olen nuori lääkäri" useiden suosittujen bloggaajien kommenttibokseissa. Ei voi mitään, mutta kauhea myötähäpeä iskee, auts.
Kommentit (37)
Tai sitten se on osa identiteettiä. Jotakin, mikä on suuri osa jokapäiväistä elämää.
Se voi olla myös keino nostaa statusta.
Mä esittelen itseni sanomalla:"Olen kolmen lapsen äiti." Ja tää tulee aina ekana mieleen, miettimättä.
Mitä se täällä on kirjoittanut? Onko oikeasti edes lääkäri? Tosi kummallinen tapaus, siis en tiedä pitäiskö ottaa todesta vai onko vaan hyvin tehty feikki?
Joo olen huomannut saman ja vähän on ärsyttänyt. Miksi se pitää mainita?!?
Toi on kyllä jotenkin hiukan outoa, kun tuollaisessa pintaliito-höpölöpö -blogissa mainostaa niin kovasti koulutustaan, ja suosituihin blogaiehin jättämänsä kommentit ovat tosi noloa lukijoiden kalastelua. Ilmeisesti näyttää kuitenkin toimivan, tekihän mm. Monas daily style hänestä jopa oman esittelypostauksen vähän aikaa sitten...
Olen tämän "nuoren lääkärin" kommenttipommituksen jälkeen vähän alkanut ymmärtää miksi esim. mungis ei salli blogilinkkejä ollenkaan omassa blogissaan. Tämän kyseisen lääkärin kommentit ovat tökeröitä ja kommenttien ainoa pointti on haalia lukijoita suosittujen bloggareiden blogeista. Jotenkin huvittavaa, kun kommenttien loppuun on aina copypastettu se sama blogin mainostusrotla ja joihinkin blogeihin viekäpä monta kertaa. Ja toki sitten kommentoidaan postauksen sisältöä jotenkin ihkuttaen, mutta bloggaajat tuntuvat näkevän hyvin tuollaisen lävitse eikä juuri kukaan ole kommentoinut noita "kattokaa uus ihku postaus mun blogista!!" -juttuja. :D
Ajattelin, että tollainen hervoton oman blogin mainostaminen olis jotenkin nuorempien juttu (mm. Saijis), mutta näköjään siiheen sortuu vähän kypsemmätkin bloggaajat.
Ajattelin, että tollainen hervoton oman blogin mainostaminen olis jotenkin nuorempien juttu (mm. Saijis), mutta näköjään siiheen sortuu vähän kypsemmätkin bloggaajat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se täällä on kirjoittanut? Onko oikeasti edes lääkäri? Tosi kummallinen tapaus, siis en tiedä pitäiskö ottaa todesta vai onko vaan hyvin tehty feikki?
Satun tuntemaan kyseisen bloggaajan ja on kyllä ihan oikea lääkäri ja maailman ihanin sekä kultaisin ihminen. Ne jotka tänne tekstiä laukooo voisivat itse katsoa peiliin ja miettiä minkälaista potaskaa kirjoittavat.
Ei sitten auttanut mainostaminen eikä ulkonäkö. Kukaan ei ole kiinnostunut, edelleenkään. Mutta "ei enää niin nuori lääkäri" jatkaa vaan.🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten auttanut mainostaminen eikä ulkonäkö. Kukaan ei ole kiinnostunut, edelleenkään. Mutta "ei enää niin nuori lääkäri" jatkaa vaan.🤣
Mikä ihme lienee tuon blogin ja instan pihvi? Aivan tolkuttoman paljon liikaa käsitellyt kuvat, ilman MITÄÄN sisältöä.
Ainoa, sinällään järkyttävä, selitys on että tää ei todellakaan enää nuori lääkäri on omasta mielestään niin käsittämättömän kaunis tms että kanssakansalaisten on päästävä osalliseksi tästä satumaisuudesta. Koska eihän mitään muuta ole kuin kuvia hänestä!
Joskus pari vuotta sitten kun blogissa kävin, ajattelin että herttileeri sentään, tuollaisen tukehtumiseen asti itseensä rakastuneen ihmisen hoitoon en ikinä haluaisi. Kuinka vuosia kiinnostavaa, haastavaa PALVELUalaa opiskellut ihminen voikin olla noin itsensä lumoissa?? Missä välissä häntä ehtisi muka oikeasti kiinnostaa potilaat. Kovasti kiinnostaisi myös tietää millainen on kollegana.
huoh... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satun tuntemaan kyseisen bloggaajan ja on kyllä ihan oikea lääkäri ja maailman ihanin sekä kultaisin ihminen. Ne jotka tänne tekstiä laukooo voisivat itse katsoa peiliin ja miettiä minkälaista potaskaa kirjoittavat.
No heipä hei arktinen vanilja (mikä h***n nimi sekin oikein on??) :'D
On sentään muuttanut esittelytekstin minä-muotoon. Joskus alussa teksti oli kirjoitettu kolmannessa persoonassa ja se, jos mikä on noloa, kertoa omassa blogissaan itsestään hän-muodossa: xxx on lääkäri päivisin ja muotibloggaaja iltaisin jne.
Kirjaimellisesti jäätävä blogisti:-O Kylmä kuin jääpuikko, ja yhtä kiinnostava. Valitettavasti pystyn näkemään hänet lääkärinä, nimim.liian paljon tän kaltaisia robottimaisia, luurangonlaihoja, kuollein silmin läpi katsovia, kylmänkosteilla käsillä lähmiviä lääkäreitä kohdannut. :-((
Onks tälle tapahtunut jotain kun lopetti bloggaamisen, instaamisen ym kuin seinään?
Yleensä tosiaan lopetetaan "virallisesti", eikä noin vain jätetä kuin haskat olis pudotettu maahan. Onpa outo tyyli. Onko muuten yleislääkäri? Tosi vaikea kuvitella tuollaista jääkylmän oloista ihmistä mihinkään asiakasrajapintaan, saati lääkäriksi!
Niille on kerrottu, että lääkis luo jumalan. Ne uskoo siihen.