Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies on mustasukkainen ihan tyhjästä, argh!

Vierailija
29.07.2014 |

Jos perhejuhlassa joku tanssittaa, niin mies menee ja hiiltyy. Puhuttu on, ei auta. Toistuu. Itse en ole ikäpäivänä antanut aihetta moiseen, ihan etiketin mukaan olen vaan tanssiin lähtenyt. Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on tanssimisessa, en vaan tajua. Mulla yhtä mustis mies suuttu siitä että mulla oli koulussa opiskellessa miespari keittiöhommissa, joka sekin oli opettajan järjestämä pari, hauskinta siinä oli että oltiin miehen kanssa menty kuukausi aiemnin naimisiin ja se mustasukkaisena kielsi mua enää olemasta missään tekemisissä,sen miehen (parin) kanssa.

Vierailija
22/27 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, nro 7. Siis ihan perinteisestä tanssista kyse ja perhejuhlasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 9: Voi ei, mä ymmärrän hyvin. Toi on niin älyvapaa ajatus, että tuosta jotain uhkaa olis. Näitä miehiä siis taitaa olla... Rakastan omaa miestäni, hän on lempeä, karismaa on, ulkonäköä, huumoria, hyvä isä lapsille, vastuullinen, hauska,jne... Mutta niin mustis. Se on harmi.

Vierailija
24/27 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:05"]Nro 9: Voi ei, mä ymmärrän hyvin. Toi on niin älyvapaa ajatus, että tuosta jotain uhkaa olis. Näitä miehiä siis taitaa olla... Rakastan omaa miestäni, hän on lempeä, karismaa on, ulkonäköä, huumoria, hyvä isä lapsille, vastuullinen, hauska,jne... Mutta niin mustis. Se on harmi.

[/quote]

Mullaki se täyttää just nuo samat kriteerit mutta se että mulla ei saa olla miehiä tuttuinakaan,alkaa jo ahistaa. Se vetelee,joskus myös tosi veemäisiä "vitsejä" minusta ja sen kavereista kun on niistäkin mustis, jumatsuikka omista kavereistaan!! En tajua itekkää miten jaksan tuota puolta siitä, mutta jättääkään en halua siksi vaikka menee liiallisuuksiin

Vierailija
25/27 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just! Ehei, ei vois olla mullakaan miespuolista kaveria. Ei! Mies näkis sen suhteena! En tiedä miten joillain voi olla miestuttuja. No ok, en kaipaa sellaisia, mutta turhista harmistumisen voisi lopettaa. MISSÄ ON MIEHEN ITSETUNTO? ap

Vierailija
26/27 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkä tanssimassa oman miehen kanssa? Jäikö vähemmällle?

Meillä ollaan sovittu ihan tanssiasioistakin.

Vierailija
27/27 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakene kun vielä voit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi