Ihana kahvila Turussa hakusessa!
Hei turkulaiset, olen tulossa sinne päin ja olis kiva mennä hyvälle kaffelle ja leivokselle johonkin.
Onko siellä jottain kivaa/erikoista/romanttista/käynnin arvoista kahvilaa?
Ja missä siellä?
😊
Kommentit (47)
Uittamon paviljonki vaikka jos on auki
Mä oon käynyt monesti Turun kahvipaahtimon kahvilassa, vieläkö se on olemassa?
Kauppahallissa on tunnelmaa. Sininen Hetki vai mikä se nyt olikaan...
Cafe Paavo, Aurajoen rannalla, teltta kahvila, munkki kahvila, edullinen.
Forum Marinum, Suomen Joutsenen vierellä.
Cafe Manuela, aurajoen rannalla.
Kun lähdet Tuomiokirkolta käveleen Aurajoen rantaa torin puolelta, siinä on lukuisia hienoja kahviloita ennen kirjastoa ja jälkeenkin.
Jos hakee kaupungista erikoista, mutta hyvää kahvilaa ja halpaa, niin Kosken Leipomon perinteinen katukahvila Puutarhakadulla, Mikalin kirkon jälkeen satamaan päin.
Kiitos Turku, kivasti tuleekin ehdotuksia. Näitä saa perustella myös😄
Mikä esim. Qwenselissä tai Uittamossa vetoaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Cafe Qwensel on vanhassa puutalomiljöössä ja sisustus kaikkinensa on viehättävä. Samoin kahvi tarjotaan pienellä pannulla pöytään ja kupit ovat juuri sellaisia wanhoja kuppeja. Toisinsanoen tunnelma on sellainen vanhanaikainen, joku voisi jopa romanttiseksikin väittää.
no vaikka mitä ja kuinka! omat suosikkini ovat café art, kirjakahvila, gaggui-kahvila, café kisälli.
Cafe artissa itse tykkään käydä. Hyvä sijainti, hyvä tuotevalikoima ja riittävästi istumapaikkoja niin ulkona kuin sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Cafe Qwensel on vanhassa puutalomiljöössä ja sisustus kaikkinensa on viehättävä. Samoin kahvi tarjotaan pienellä pannulla pöytään ja kupit ovat juuri sellaisia wanhoja kuppeja. Toisinsanoen tunnelma on sellainen vanhanaikainen, joku voisi jopa romanttiseksikin väittää.
Oi ihanaa!!!🥰
Ap
Vierailija kirjoitti:
no vaikka mitä ja kuinka! omat suosikkini ovat café art, kirjakahvila, gaggui-kahvila, café kisälli.
Täällä googlailen näitä, kiitoksia.👍
Ap
kokeile kirjoitti:
Cafe Paavo, Aurajoen rannalla, teltta kahvila, munkki kahvila, edullinen.
Forum Marinum, Suomen Joutsenen vierellä.
Cafe Manuela, aurajoen rannalla.Kun lähdet Tuomiokirkolta käveleen Aurajoen rantaa torin puolelta, siinä on lukuisia hienoja kahviloita ennen kirjastoa ja jälkeenkin.
Jos hakee kaupungista erikoista, mutta hyvää kahvilaa ja halpaa, niin Kosken Leipomon perinteinen katukahvila Puutarhakadulla, Mikalin kirkon jälkeen satamaan päin.
Hyvältä kuulostaa, ajattelinkin samoilla tuolla jokirannassa. Ja käydä Tuomiokirkossakin.
Ap
Gaggui-kahvilan kakut on erinomaisia ja Qwensel myös ihana.
Uittamon paviljonki on reilusti keskustan ulkopuolella, onko siellä edes kahvilaa?
Vierailija kirjoitti:
Kylmä suihku. Hämeenkatu.
Kultainen suihku. Joenvarsi, toispuol.
Café Kuollut lokki
Brasserie Ai mää vai? tälpuol.
Kiitos, kiltit turkulaiset asiantuntijat❤️
Tosi upeita kahviloita!!!
Näitä olikin niin paljon, että varmaankin pitää viettää useampi päivä, jotta ehtii kaikki nämä ihanuudet kokeilla😍
Ap
Tuomiokirkon pääoven vieressä kivijalassa on kesäkahvila Domcafé. Taatusti ainutlaatuinen ympäristö.
Gaggui mun suosikki herkkujen puolesta. Qwensel sijainnin.