Miten suhtaudut puugrillillä grillaamiseen kerrostalon pihassa?
Grillistä tulee melkoinen savu, joka kulkeutuu naapuritalon asuntoihin. Pihassa ei ole grillipaikkaa, vaan kyseessä ihan grillaajan oma laite, jonka on tuonut pihaan. Grillaus on päivittäistä ja sitä harrastaa vai yksi perhe. Ihan vaan mielipiteitä kysyn asiaan itse kantaa ottamatta.
Kommentit (10)
minusta hienoa ja mukavaa. Ei mene savu minun piimääni. Tosin olen asunut omakotitalossa lapsuuteni ja aina joku talvisin lämmitti saunaa tai takkaa tai hellaa ja savua tuli, ei tosin silloinkaan mun piimääni. Enemmän vituttaa somaleiden paha haju kerrostalossa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 15:05"]
Puugrilli on vaarallinen. Pitäisi olla metallinen.
[/quote]
Pallogrilli, jossa poltetaan puuta hiilen sijaan.
Ihan sama minulle. Kaikesta saa ihmiset näköjään tehtyä ongelman :--)
Minua ei haittaa. Herkuttelen itse silloin tuoksuilla. Hiili, hyvä pihvi. Nam. :D
Miestäni taas vituttaa, mutta hän onkin herra hienohelma hienotunteisuus. Ottamassa aina muut huomioon ja rajoittamassa omaa elämäänsä itsekeksittyjen sääntöjen mukaan ja sitten paheksuu kun muut ei ole samanlaisia :P
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 15:14"]
Minua ei haittaa. Herkuttelen itse silloin tuoksuilla. Hiili, hyvä pihvi. Nam. :D
Miestäni taas vituttaa, mutta hän onkin herra hienohelma hienotunteisuus. Ottamassa aina muut huomioon ja rajoittamassa omaa elämäänsä itsekeksittyjen sääntöjen mukaan ja sitten paheksuu kun muut ei ole samanlaisia :P
[/quote]
Ihanaa, että joskus noinkin päin ;-D
Toisaalta, eikö ole ihan kiva ottaa muut huomioon? Toki ei mitään itsekeksittyjä sääntöjä kannata viljellä...
Ei haittaa ellei savu tule meille;-). Jos savu tulee meille, etsin jonkun pykälän sen kieltämiseksi.
Jaa-a, no onko se pihassa grillaaminen taloyhtiön järjestyssäännöissä kielletty? Siitähän asia riippuu. Jos on sallittu, niin ei voi mitään. Jos on kielletty, niin sitten voi sanoa asiasta grillaavalle naapurille ja/tai isännöitsijälle. Mä asun rivitalossa ja kun grillaan pihassa, niin kyllä ne savut sopivalla tuulella menee viereisen kerrostalon pihaan ja varmaan asuntoihinkin, jos pitävät ikkunaa auki. Ja takuuvarmasti menee mun seinänaapureideni asuntoon ihan kuten heidän grillauskärynsä tulee mun asuntooni. Sellanen riski on aina olemassa, jos muuttaa asuntoon, jonka läheisyydessä olevissa taloissa on grillaaminen pihalla sallittu.