Milloin pitää tavata kumppanin vanhemmat?
Ollaan nyt 1.5v seurusteltu poikaystävän kanssa ja ei olla vielä tavattu toistemme vanhempia. Milloin tämä pitäisi hoitaa alta pois?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kyllä lastenhoitoapuakaan odotella jos on noin vaikeaa pitää yhteyttä appivanhempiin.
Tätä varten on jo olemassa päiväkodit ja au pairit
Olisin kyllä jäänyt paljosta paitsi, jos minua olisivat maksulliset naiset hoitaneet vain.
Isovanhempani olivat maailman parhaita <3
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kyllä lastenhoitoapuakaan odotella jos on noin vaikeaa pitää yhteyttä appivanhempiin.
Entä kun ei ole pienintäkään aikomusta hankkia lapsia? Miten silloin rangaistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vältellä viimeiseen asti. Nää on aina epämiellyttäviä ja kiusallisia kohtaamisia
Saa sitten ihan rauhassa etsiä lastenhoitoavunkin vaikka MLL.ltä, ei tarvitse isovanhempia turhaan vaivata.
Mille lapsille, voitko selventää? Maapallolla ei ole enää montaakaan elinvuotta jäljellä, ei vaikka kuinka porsisimme.
Muistelen, että poikani kertoi aika pian seurustelun alettua kohdanneensa kivan nuoren naisen ja heidän olevan yhdessä, ja muutaman kuukauden jälkeen tapasimme kaupungilla, kävimme syömässä (minä tarjosin).
Itse kerroin elossa olevalle vanhemmalleni nykyisestä puolisostani muutaman kuukauden jälkeen, kun olin käymässä vanhempani luona joulua viettämässä. Taisi olla pääsiäisloma, kun puolisoni tuli mukaan sinne, tai sitten seuraava juhannus.
Puolisoni vanhemmat eivät ole elossa. Hänen sisaruksensa tapasin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen mutta heille oli kerrottu minusta jo paljon aikaisemmin.
Mielellään vasta häiden jälkeen. Ei pääse anoppi sabotoimaan suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä varten on jo olemassa päiväkodit ja au pairit
Olisin kyllä jäänyt paljosta paitsi, jos minua olisivat maksulliset naiset hoitaneet vain.
Isovanhempani olivat maailman parhaita <3
No mene sinne hoitoon sitten, äläkä täältä etsi viihdykettä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teidän päässänne tosiaan liiku muuta kuin lisääntyminen ja lastenhoito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ainakin usein esitetään syyksi kun keskustellaan siitä mikseivät naiset tienaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kun kumppani on valmis
Nainen on heti suhteen alussa aina valmis, enkä ole koskaan vielä kuullut, että mies olisi valmiiksi tullut.
En ole kunnolla tavannut 4,5v seurustelun aikana, vain hyvin lyhyesti ohimennen. Emme edes asu yhdessä, emmekä aio mennä naimisiin tai lisääntyäkään, joten en ole enkä tule olemaan osa sitä sukua. Tykkään tavata omia perheenjäseniäni ihan keskenäni niin kuin aina ennenkin ja hän saa tavata omiaan ihan rauhassa kuten ennenkin.
Toisen ihmisen suvun kanssa oleminen on itselle usein ollut vain ahdistavaa. Joko haastatellaan liikaa ja ollaan liian kiinnostuneita, tai sitten he juttelevat keskenään keskinäisistä asioistaan ja tulee ulkopuolinen olo, miettii vain, että "Mitä minä täällä teen". Silloin haluaisi pois, mutta miten siitä lähteä yksin kesken kaiken tai pitäisikö vaatia kaikkien kuullen kuin joku lapsi, että lähdetään jo pois. Silloin toinen kokisi, että joutuu minun takiani lähtemään pois ennen kuin itse haluaisi ja olisi varmasti sen jälkeen tuohtunut. Tai sitten itse olisin ärsyyntynyt kun jouduin olemaan kauemmin kuin halusin.
Jos ne on mulkkuja, ei tarvitse nähdä ollenkaan.
Mahdollisimman pian. Muuten siitä tulee kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kun ei ole pienintäkään aikomusta hankkia lapsia? Miten silloin rangaistaan?
Joo tottakai on myös tätä väkeä ja heitä joilla esim. on ihan paskat vanhemmat.
Jos on normaalit suhteet, on luonnillista tavata perhettä.
Minä ainakin vein vanhempiani näkemään viikon sisällä. Samoin näin miehen leski-isän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin jo aiemmin, on ihmisiä, jotka ovat yksinäisiä susia ja haluavat eristäytyä. Se on toki oikein ok. Ei kaikille ole tärkeää sosiaaliset suhteet suvun kanssa.
Meillä meni kaksi vuotta. Oli ihan sopiva aika.
Meillä meni kaksi vuotta. Oli ihan sopiva aika.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vein vanhempiani näkemään viikon sisällä. Samoin näin miehen leski-isän.
No olette sitten sopiva pariskunta. Olisin juossut karkuun, jos noin nopeasti olisi yritetty vanhempiin tutustuttaa.
Sitten kun ootte eronneet.