Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallanko kertoa vaimolle että olen jutellut entisen koulukaverin (nainen) kanssa?

Vierailija
21.07.2021 |

Olimme samassa Face-ryhmässä ja hän otti yhteyttä minuun. Olemme vaihtaneet kuulumisia Messengerissä silloin tällöin ja nyt hän ehdotti, että voisimme tavata neljästään (hän, minä ja molempien kumppanit). Ammunko kuitenkin itseäni jalkaan, jos nyt sanon vaimolle, että olen keskutellut tämä naisen kanssa jo muutaman kuukauden ajan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaasi. Miksei saisi jutella entisen koulukaverin kanssa? Pitääkö teillä raportoida toiselle kaikki keskustelut, mitä somessa käy?

Vierailija
2/5 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaasi. Miksei saisi jutella entisen koulukaverin kanssa? Pitääkö teillä raportoida toiselle kaikki keskustelut, mitä somessa käy?

Toki naisen ei tarvitse, mutta jos mies ei kerro niin nainen murhaa hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Tämä oli taas näin älykäs keskustelu.

Vierailija
4/5 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Tämä oli taas näin älykäs keskustelu.

ex tyttöystävä karjui minulle viikon kun halasin serkkutyttöä.

Vierailija
5/5 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies purki kihlauksen kun olin käynyt työkaverin (miespuolinen) kanssa lounaalla. Mustasukkaisuus ei ollut uusi asia suhteessa joten kaukaa viisaasti en olisi lähtenyt lounaalle. Tai hetkinen...?