Hei, onko täällä ketään kuka on tullut raskaaksi koronarokotuksen ottamisen jälkeen?
Kommentit (27)
Kyllä maapallo on jo täyteen porsittu.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa suositeltiin 2kk suoja-aikaa ennen kuin yrittää raskautta. Ja silti raskaana olevien on muka turvallista ottaa rokote. Eikä pieniä lapsia rokoteta. Ota näistä sitten selvää...
Ymmärrän kyllä, että tiedon lisääntyessä informaatio muuttuu, mutta on silti hankalaa osata suhtautua, kun ensin raskaana olevilta rokote kielletään ja nyt sitä suositellaan. Toisaalta sitten puhutaan veritulppariskistä, joka liittyy muutenkin raskauteen ja lapsivuodeaikaan jne. yms.
sannahan tilas kiurun kanssa kuuba ja p-korea kommunisti rokotetta. nyt kun se ei olekkaan tehonnut tilataan onnilta ja tiinalta tosi kommunisti piikit
Kummatkin rokotteet saanut.
Rv 8+2
Kuulun riskiryhmään astmani puolesta, ikää melkein 40v.
Raskaus tuli vähän yllätyksenä, liekkö rokotteella vaikutusta.
Joo, pientä piikkiproteiinia kasvattelen nyt masussa. En kyllä sentään ihan tätä sivuvaikutusta arvannut…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa suositeltiin 2kk suoja-aikaa ennen kuin yrittää raskautta. Ja silti raskaana olevien on muka turvallista ottaa rokote. Eikä pieniä lapsia rokoteta. Ota näistä sitten selvää...
Ymmärrän kyllä, että tiedon lisääntyessä informaatio muuttuu, mutta on silti hankalaa osata suhtautua, kun ensin raskaana olevilta rokote kielletään ja nyt sitä suositellaan. Toisaalta sitten puhutaan veritulppariskistä, joka liittyy muutenkin raskauteen ja lapsivuodeaikaan jne. yms.
Juuri näin, eikä neuvolankaan puolella osata sanoa varmaa suositusta. Minulla on reilu kuukausi laskettuun aikaan ja olen äitiyslomaan asti kesälomalla. Pysyttelen mahdollisimman hyvin eristyksissä ja otan rokotteen sitten, kun lapsi on syntynyt. Toivon että olen tehnyt oikean ratkaisun, mutta ahdistavaa on ollut tämä eipäs-juupas-vaihtelu rokotteen ottamisen suhteen.
Maailmalla ei hengata vauvalla ihan niin usein kuin meillä Suomessa :/