Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma mutta tiukka vagina

Vierailija
21.07.2021 |

Minulla on suoraan sanottuna v**un ruma alapää. :( häpyhuulet on eriparia. Toinen ihan pieni ja toinen iso ja roikkuva. Myös iso klitoris ja sisään näkee ilman että huulia edes avaa kunnolla.. en ole ikinä nähnyt missään tämmöisestä kuvaa. Olen kuitenkin treenannut vaginastani tiukan ja osaan myös "lypsää" sillä kuten aina puhutaan. Pelastaisiko tämä mahdollisesti ulkoiset puutteeni vai kuinka tärkeää sen ulkomuoto oikeasti on..?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jää kyllä siitä kiinni. Seksi ja seksuaalisuus miehelläkin syttyy kyllä ihan eri jutuista kun eripari häpyhuulista... Tai jos se siihen kaatuu niin saa kaatuakin... Ja sitten loppuun se perinteinen että laita kuva niin katsotaan(ja tähän niin monta hymiöitä että kaikki tajuaa vitsiksi)

Vierailija
2/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso klitoris? Aaaaahhhh!

Se kiihoittavamman näköistä pillua ei olekaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Kunhan on puhdas ja liukas, se riittää.

Vierailija
4/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagina on ihan vaan se "putki", häpyhuulet ja muu häpy yhdessä vulva.

Vierailija
5/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sulla on samannnäköinen pillu ku joka toisella vastaantulijalla. Nättiä en oo vielä nähny. Ihan sama, kun on elin jonka ulkonäöllä ei ole VITUNKAAN väliä

Vierailija
6/9 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
7/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, tuhannen kamelin mies, jälleen uusi palstahullu. Olisipa muuten virkistävää, jos hulluus joskus ilmenisi muulla tavalla kuin saman paskaviestin loputtomalla toistamisella. Mutta ei kai sille mitään voi, ehkä siitä joku saisi vaikka yhden psykologian gradun aikaiseksi.

Vierailija
8/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaus vastaa omaani. Mutta se on osa minua ja tekee minusta erityisen. Yksikään mies ei ole moittinut, jotkut ovat jopa kehuneet, kun minut erottaa miltei kaikista muista pimpin ulkonäkö ja tiukkuus. Yksikin mies sanoi, ettei ole tuollaista nähnyt koskaan missään kuvissakaan, mutta että se ei ole negatiivinen kommentti. Olen erityinen, ja pidän siitä.

Vierailija
9/9 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä kiinnosta tollanen.

Ne nuolee ihan innoissaan vaikka revennyttä ja kokoon parsittua, oikeasti oudon/ruman näköistä p*rsereikääkin, niin ei niitä kiinnosta mikään tollanen et toinen häpyhuuli on vähän eri kokoinen kuin toinen :D

Sitäpaitsi ihmiskeho ei ole symmetrinen.

Itse en ole ikinä ajatellut, että iso klitoris olisi jotenkin negatiivinen juttu?

Minullakin on aika iso klitoris, ja minusta se on just hieno.

Peppureikä ja väliliha mulla on aivan hel v e tin rumat, mutta silti niitä on tosiaan moni innoissaan nuollut yms.

Ja näkyyhän ne silloinkin, kun harrastaa takaapäin seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan