Tyhmät peukuttajat vituttavat
kyllä ,minä saan yrittää löytää rakkauden vaikka en täydellisesti kirjoitakkaan ja olen eri mieltä siinä että tekstini olis noloa diipa daapaa
Minä en ole puhunut siitä että sinulla ei ole oikeutta rakkauteen minä olen puhunut siitä että 34 vuotiaan pitäisi osata edes alkeellinen kieli oppi ja kirjoitus taito sinä et osaa joten kuva jonka annat itsestäsi on TYHMÄ tai lukihärönen tai muuten vähän jälkeenjäänyt sille et voi mitäön mutta voit kertoa sen profiilissasi niin sinua ei luulla tyhmäksi tyhmyys on auttamatta paja turn off.
Minusta taas näyttää sinun kirjoitustaitoasi katsoessa, että saatat olla AP:n sielunkumppani. <-- ja sitten ei viitsitä lukea KAIKKIA viestejä, esim. niitä, joissa kerron osaavani kirjoittaa oikeaoppisesti, mutta kettuillakseni tein yhdys sana virheitä ja jätin kaikki välimerkit, siis väli merkit pois. Täällä moni yrittää provosoida alapeukuttamalla täysin asiallisia viestejä. Oli miten oli, voimme nyt yhdessä pohtia tässä ketjussa, että osaanko minä nyt kirjoittaa vai en? :)
Kommentit (6)
Olisiko aika mennä nukkumaan? Rukoilen puolestasi, että heräät iloisempaan huomiseen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 02:14"]Olisiko aika mennä nukkumaan? Rukoilen puolestasi, että heräät iloisempaan huomiseen.
[/quote]
Ei ole aika vielä.
Ja aloituksessa se taas nähtiin :D jälleen täysin asiallinen viesti ja monta alapeukkua. Kova on yritys provota..,
Et osaa.