Vinkki lättähiuksisille!
Kokeilin suolaa sisältävää shampoota ja vau mikä vaikutus. Jopa mun ohuesta, liukkaasta saman tien päätä myöten menevästä hiuksesta tuli kuohkean tuntuinen ja se pysyi sellaisena iltaan asti. Lushin tuote oli kyseessä.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen tuote?
https://www.lush.fi/product/4639/wasabi-shan-kui--shampoo Ap
Toi on kyllä ihana. Käytin pelkästään tuota vuoden putkeen ja söin samalla apteekin biotiiniä. Hiukset muuttuivat täysin erilaisiksi.
Kiitti vinkistä! Pitää kokeilla :-)
Niillä on myös toinen suolashampoo joka on ihan älyttömän tuuheuttava, Big nimeltään. Suosittelen sitäkin.
Dermosil suolashampoota suosittelen
Onko sulfaatitonta suolashampoota, tietääkö kukaan? Haluaisin kokeilla sellaista, sillä lopetin sulfaattishampoiden käytön. Toki tuota Lushin vois käyttää syväpuhdistavana silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulfaatitonta suolashampoota, tietääkö kukaan? Haluaisin kokeilla sellaista, sillä lopetin sulfaattishampoiden käytön. Toki tuota Lushin vois käyttää syväpuhdistavana silloin tällöin.
Ootko kokeillut ihan oliiviöljysaippuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kokeilin sellaisessa vihreässä pakkauksessa olevaa. Ei oikein sopinut minulle. Osaatko suositella mitään hyviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kokeilin sellaisessa vihreässä pakkauksessa olevaa. Ei oikein sopinut minulle. Osaatko suositella mitään hyviä?
Ei mulla mitään tiettyä merkkiä ole. Ostan erilaisia saippuoita. Saippua pitää huuhtoa huolellisesti ja käyttää vähintään paristi kuussa laimennettua etikkaa huuhteluun, jotta saippuaa ei kerry hiuksiin. Mutta tosiaan se huuhtelu pitää tehdä paljon perusteellisemmin kuin sampoon kohdalla, muuten hiukset voivat näyttää rasvaiselta.
Minkä niminen tuote?