Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi/lapset jatkuvasti hoidossa

Vierailija
28.07.2014 |

Siis mikä ihmisiä vaivaa! Lapsia tehdään ja ne laitetaan pienenä, jo vuoden iässä, päivähoitoon. Sitten näin loma-aikaan ne samat lapset heivataan mummoloihin hoitoon, että itse päästään viettämään mukavia kesäpäiviä ilman lasta/lapsia! Haloo?!! Eikö ihmiset osaa tai halua viettää lomaa yhdessä PERHEENÄ? Ja varsinkin, jos se pieni lapsi on jo muutenkin täydet päivät hoidossa. Ja mikä pakko niitä lapsia on laittaa yökylään vähän väliä?? Näitä tapauksia on muutamakin lähipiirissä ja en voi kuin ihmetellä. Meille lapset eivät ole mikään taakka ja hoidetaan mielellämme ihan itse lapsemme.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla suomalaisista on se tilanne, että molempien vanhempien on käytävä töissä, jotta rahat riittävät perheen menoihin. Lisäksi jotkut äidit/isät ovat työssä, josta saavat suurta tyydytystä ja siksi sitä haluavat tehdä. Kaikille ei sovi kotiäitiys/-isyys, ovat parempia vanhempia lapsilleen, kun viettävät päivänsä mielekkäässä työssä aikuisten seurassa.

Miksi ylipäätään moitit päivähoitojärjestelmäämme, joka on lisännyt naisten tasa-arvoa osaltaan? 

Miksi et suvaitse erilaisuutta ja näe sitä rikkautena, vaan haluat kaikkien elävän elämäänsä Sinun tavallasi? Me ihmiset olemme erilaisia, joten elämämmekin ovat erilaisia.

Olen itse hoitanut lapseni pitkään kotona, se oli oma valintani ja se oli meille taloudellisesti mahdollista. Olin myös onnekas työllistyessäni uudestaan hyvin niin monen vuoden jälkeen, tänä päivänä se olisi huomattavasti vaikeampaa.

Mitä pahaa näet siinä, että lapset yökyläilevät? Minusta lapset ovat onnekkaita, jos heidän elämässään on useita heistä välittäviä ihmisiä. Aina ei taustalla ole vanhempien mukavuudenhalu tai kyllästyminen lapsiinsa, vaan monet meistä antavat lapsilleen mahdollisuuden paremmin tutustua sukulaisiin tai perheystäviin, näidenkin sitä halutessa. Monen aikuisen parhaat muistot liittyvät kesiin mummolassa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan