Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whatsapp viestit menevät yhdelle henkilölle perille viiveellä?

Vierailija
21.07.2021 |

Whatsapp viestit menevät yhdelle henkilölle perille viiveellä? Mistä kyse? Useammasta eri aikoihin lähetetystä viestistä kyse. Jos mykistää toisen niin käykö noin vai mitä toi on? Jonkin ajan kuluttua kyllä vastaa ja sitten näkyy siniset väkäset, sitä ennen vain yksi väkänen. Muille ihmisille viestit toimii aivan normaalisti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokonetila puhelimessa jostain syystä aika ajoin? Ihminen on paikassa jossa ei ole kenttää? Jos estäisi, ne eivät kai menisi perille ollenkaan. Mykistämisestä en tiedä voiko näyttäytyä mitenkään, tuskin.

Vierailija
2/5 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kännykässä on wifi päällä, ni mulla ainakin teki tota. Toinen vaihtoehto vois olla ufomiehet, jotka kaappaa viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on puhelin useimmiten lentotilassa, joten tulee ne viestit sitten kun laitan wifin päälle.

Vierailija
4/5 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidin puhelin tekee tuota. Hänellä siis saattaa whatsapp päivittyä vasta sitten, kun käy sovelluksessa. Joku virransäästöasetus esim voi estää, ettei WA toimi taustalla vaan pelkästään silloin, kun sitä käyttää aktiivisesti.

Vierailija
5/5 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kännykässä on wifi päällä, ni mulla ainakin teki tota. Toinen vaihtoehto vois olla ufomiehet, jotka kaappaa viestejä.

XD XD XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi