Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakituisen työntekijän palkka

Vierailija
28.07.2014 |

Olen ollut aina määräaikainen työntekijä ja palkka on aina maksettu kuun viimeisenä päivänä. Eli esimerkiksi kesäkuun palkka on maksettu 30.6.

Nyt aloitan vakituisena 1.8. alkaen ja ensimmäinen palkkapäivä on 15.8. (palkka maksetaan siis kerran kuussa 15.päivä). Maksetaanko koko elokuun palkka 15.8.? Eli tavallaan osittain ennakkoon :)

Kiitos jos viitsitte vastailla :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä joo!:)

Vierailija
2/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minulle maksettiin, kun aikanaan vakinaistettiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet maksetaan 15. ja loput viimeinen päivä.

Vierailija
4/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko palkka 15. Päivä.

Vierailija
5/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on mennyt noin, maksetaan tehdyt kaksi viikkoa ja ennakkoon tulevat kaksi. Mutta kysy teidän palkkakonttorista, niin saat varmaa tietoa. Vaikka samalla kun toimitat verokortin. Onnea vakkaripestiin!

Vierailija
6/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:03"]

Puolet maksetaan 15. ja loput viimeinen päivä.

[/quote]

Mutta tosiaan palkanmaksupäivä vain kerran kuussa( 15.päivä), eli ei kahden viikon välein. Mietin vaan ettei mene esim sillä tavalla, että syyskuun 15.päivä saa elokuun palkan tai 15.8-15.9. välisen palkan?

Ap

Vierailija
7/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:06"]

Mulla ainakin on mennyt noin, maksetaan tehdyt kaksi viikkoa ja ennakkoon tulevat kaksi. Mutta kysy teidän palkkakonttorista, niin saat varmaa tietoa. Vaikka samalla kun toimitat verokortin. Onnea vakkaripestiin!

[/quote]

Selvä, kiitos :) Alkoi vaan mietityttään että jos en saakkaan kokonaista palkkaa sillon 15.päivä, tulisi tiukkaa taloudellisesti näin aluksi :) Olen ollut nyt kesän työttömänä.

Ap

Vierailija
8/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni juurikin niin, että takautuvasti sain palkan. Aloitin kesäkuun alussa ja sain ekan tilin 15.7. Tiukkaa teki selvitä 1,5kk puolikkaalla työttömyyskorvauksella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi