repeämät 13 v pojan selässä
Oltiin ekaa kertaa yhtäaikaa saunassa ja uimassa pojan kanssa ja huomasin vaakaviiruja alaselässänsä. Koitin niitä ja ne jopa tuntuivat käteen. Siis voiko kasvu/raskausarvet olla noin pahoja? Poika kasvoi pituutta silmissä. Lähteeköhän ne ikinä pois?
Kommentit (8)
Eihän raskausarvet välttämättä parane kokonaan. Miehelläni (33-v) on samanlaisia ja edelleen näkyy ja tuntuu käteen. Mitä se haittaa? Hyvä ettei pätkäksi jää.
Nojas varmaan joo, mutta jäljet on edelleen selässä. Raskausarvilta näyttävät.
No tuskin se poikasi raskaana on ollut. Ja kannattaa vaan iloinen olla, että on kasvanut. Meidän samanikäinen poika 155 cm ja itse on ahdistunut pituudesta, tuollaiseksihan se taitaa jäädä.
Ne on tosiaan nopeasta kasvamisesta johtuvia ns. "raskausarpia" eli ihon venymisarpia. Ei lähde pois ikinä.
Mun pitkällä miehelläni myös poikittaiset raskausarvet selässä. Aika huomaamattomat aikuisena. Kasvo niin nopeasti ettei nahka kerinnyt mukaan.
Poikaystävilläni (aikuisilla miehillä) ollut noita. Eivät siis lähde pois, mutta voivat toki vaalentua ajan mittaan.
Mun miehellänni edelleen kolmekymppisenä vastaavat arvet. Sanoo itse niiden tulleen kun treenasi kovaa teininä.
se nojasi lauteeseen