Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupano saa miehen onnelliseksi

Vierailija
21.07.2021 |

Minulla oli pari kymmentä vuotta sitten tyttöystävä, joka ymmärsi mitä aamupano merkitsee miehelle. Varmaan useammilla miehillä on aamuseisokki, iltaisen hyvän rakastelun jälkimainingeissa tai hyvin nukutun yön jälkeen. Aamulla herätessä aina tiesin, että hän nauttii tai antaa vähintään ymmärtää nauttivansa, kun hänen vielä loikoillessa sängyssä puoli unessa tulin häneen takaapäin. Se oli minulle sellainen kokemus, jonka muistan vieläkin. Nykyisin saan vaimoltani vaan unisen murahduksen että häntä ei huvita koko asia.
Uskon, että tämä voisi olla hyvä ratkaisu myös ruuhkavuosissa elävälle parille ja saisi miehen onnelliseksi kuin pikkupoika. Eikä se veisi aikaa maksimissaan kun 10-15 minuuttia.
Muistelen häntä kun tänään on hänen syntymäpäivänsä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuuden vuoksi kysyn :   Voisiko "aamupano" saada myös naisen onnelliseksi?

Vierailija
2/3 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapuolisuuden vuoksi kysyn :   Voisiko "aamupano" saada myös naisen onnelliseksi?

Voi toki, jos vaan saa orgasmin. Mikään pano tai muu ei tee yhtään mitään ilman orgasmia. Ja se pano ei ole välttämättä se millä nainen saa. Eikö miehen päässä muuta ole kuin se pano..

Sanotaan vaikka että aamuseksi maistuu mulle ainakin. Tai milloin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimoni ei aamulla ole oikein sillä tuulella, hän on tässä asiassa enempi iltaihmisiä. Eipä tuo haittaa, hieroskelen sitten ihan vain omin käsin, jos sattuu kiireetön aamu ja sopiva seisokki. Silittelen toki rouvaakin, jos hän malttaa jäädä loikoilemaan, mutta ei mitään paineita aamuseksistä. Tällä tavalla molemmat saa mitä haluaa, hän iltapanoja ja minä rentoa aamuhipelöintiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi