Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumuus on ihan tottumiskysymys, 32 C ei tunnu enää missään!

Vierailija
28.07.2014 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vitun perseestä. Tulisipa talvi ja pakkanen NOPEASTI.

Vierailija
2/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

149 pv jouluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on tottumiskysymys, jos päätä särkee joka hiton päivä?

Vierailija
4/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kunnon suomalaiselle saa mikään lämpö tuntua missään. Ei 30 astetta plussaa tai miinusta, ei 110 asetta saunassa eikä miinus 20 vodkassa. Irvistellään ja uhotaan vain reippaasti.

Vierailija
5/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan tosissani olen yrittänyt ajatella positiivisesti tästä "lämmöstä", mutta tänään rojahdin metron penkille ja ihan estotta silmät kiinni läähätin siinä tuskissani. Nyt aion taas valittaa ja paremmalta tuntuu. Kai tämä kuukauden päästä loppuu..? 

Vierailija
7/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:06"]Mä ihan tosissani olen yrittänyt ajatella positiivisesti tästä "lämmöstä", mutta tänään rojahdin metron penkille ja ihan estotta silmät kiinni läähätin siinä tuskissani. Nyt aion taas valittaa ja paremmalta tuntuu. Kai tämä kuukauden päästä loppuu..? 

[/quote]

Ihana :D Kyllä minäkin valitan koska olo on tuskainen. Veto pois ja päätä särkee jatkuvasti.

Vierailija
8/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen jo ihan tottunut ja sopeutunut. Varmaan lomat lämpimissä maissa on auttaneet tähän sekä oma asenne. Nautin näistä keleistä. Ihmetyttää nuo valittajat.

Vierailija
9/9 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se asenne yhtään helpota fyysistä pahaa oloa. En ole marisija ja selviydyn tästäkin, mutta kivaa tämä ei nyt tosiaan ole. Sorry vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi