Kuumuus on ihan tottumiskysymys, 32 C ei tunnu enää missään!
Kommentit (9)
Miten se on tottumiskysymys, jos päätä särkee joka hiton päivä?
Eihän kunnon suomalaiselle saa mikään lämpö tuntua missään. Ei 30 astetta plussaa tai miinusta, ei 110 asetta saunassa eikä miinus 20 vodkassa. Irvistellään ja uhotaan vain reippaasti.
Mä ihan tosissani olen yrittänyt ajatella positiivisesti tästä "lämmöstä", mutta tänään rojahdin metron penkille ja ihan estotta silmät kiinni läähätin siinä tuskissani. Nyt aion taas valittaa ja paremmalta tuntuu. Kai tämä kuukauden päästä loppuu..?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:06"]Mä ihan tosissani olen yrittänyt ajatella positiivisesti tästä "lämmöstä", mutta tänään rojahdin metron penkille ja ihan estotta silmät kiinni läähätin siinä tuskissani. Nyt aion taas valittaa ja paremmalta tuntuu. Kai tämä kuukauden päästä loppuu..?
[/quote]
Ihana :D Kyllä minäkin valitan koska olo on tuskainen. Veto pois ja päätä särkee jatkuvasti.
Mä ainakin olen jo ihan tottunut ja sopeutunut. Varmaan lomat lämpimissä maissa on auttaneet tähän sekä oma asenne. Nautin näistä keleistä. Ihmetyttää nuo valittajat.
No ei se asenne yhtään helpota fyysistä pahaa oloa. En ole marisija ja selviydyn tästäkin, mutta kivaa tämä ei nyt tosiaan ole. Sorry vaan.
Tämä on vitun perseestä. Tulisipa talvi ja pakkanen NOPEASTI.