Miksi iso osa naisista ei ole feministejä ja riisuu itsensä puolialasti julkisuudessa, esim. ig?
Nämä siis, jotka postaavat seksikkäiksi luulemiaan kuvia ympäriinsä, jotta joku MIES kuolaisi heistä?
Kommentit (19)
Koska naisen loputon kaksinaismoralismi.
Intersektionaalinen feminismi on uskontoon verrattava ideologia, ei mikään totuus. Suurin osa naisista osaa ajatella omilla aivoillaan.
RAHA!
RAHA!
RAHA!
Siinäpä ne kolme tärkeintä syytä.
Mielestäni fiksu ihminen hankkiutuu rikkaaksi niinkin vähällä työllä, kun poseraamalla jossain kuvissa, jota idiootit kuolaa.
Itse tekisin tätä myös, mutta naama on kuin hevosen prse ja kroppa vielä pahempi.
Miksi te pohditte täällä joka päivä nykyään sitä, että naiset julkaisevat ah niin pelottavia puolialastomia kuvia instaan?
Mitä pappoja te sitäpaitsi olette, entä muut somekanavat? Menkää nyt stalkkaamaan muitakin, moralisoidaan kaikkia sitten kerralla...
Koska feminismi on mielisairaus joka on irtaantunut täydellisesti realiteeteista ja todellisuudesta.
Toisin sanoen iso osa naisista ei ole mielisairaita.
Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska feminismi on mielisairaus joka on irtaantunut täydellisesti realiteeteista ja todellisuudesta.
Siksi.
Joo mun mielestä on myös kamalaa, että pyritään tasa-arvoon:( Alamäki alkoi siitä, kun naiset saivat äänioikeuden! Sitten ne pääsi opiskelemaan, saivat pitää oman sukunimen mennessään naimisiin eikä niitä saanut enää avioliitossa raiskatakaan:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Joo mun mielestä on myös kamalaa, että pyritään tasa-arvoon:( Alamäki alkoi siitä, kun naiset saivat äänioikeuden! Sitten ne pääsi opiskelemaan, saivat pitää oman sukunimen mennessään naimisiin eikä niitä saanut enää avioliitossa raiskatakaan:(
Viestissäsi oli paljon faktoja siis totuuksia joita sinä itse et edes ymmärrä, vaan kuvittelit olevasi sarkastinen.
Koska miehet on yksinkertasia putkiaivoja, rnkkaavat kuville. Kautta aikojen naiset on käyttänyt tissejä ja persettä elantoonsa
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Suurinosa feministeistä ei postaa puolialastomia kuvia instagramiin.
Tekstissäsi ei ole yhtään mitään logiikkaa.
Ai et ole vielä kuullut? Nykyään feministejä ovat nimenomaan ne, jotka riisuvat! Se voimaannuttaa! Nainen saa itse päättää että riisuu vaatteet!
Vierailija kirjoitti:
Ai et ole vielä kuullut? Nykyään feministejä ovat nimenomaan ne, jotka riisuvat! Se voimaannuttaa! Nainen saa itse päättää että riisuu vaatteet!
Niin, että miehen pitäisi olla se, joka päättää milloin nainen saa riisua ja mitä nainen saa laittaa päälleensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että miehen pitäisi olla se, joka päättää milloin nainen saa riisua ja mitä nainen saa laittaa päälleensä?
Aivan oikein, juuri näin. Alat saada kiinni langan päästä.
Täh? Miten riisuminen ja feminismi sulkevat toisensa pois? Tiedätkö mitä tarkoittaa feminismi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Ja oman pankkitilinkin saivat!
Eräille taitaa olla epäselvää, mitä feminismi tarkoittaa. Juuri sitä, että saa ihan omasta tahdostaan joko riisuuntua tai olla riisumatta. :D
Koska rakenteet.