Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen Tammela?

Vierailija
28.07.2014 |

Onko vaikea saada vuokra-asunto Tampereen Tammelasta? Kolmio hakusessa!! Taitaa olla aika suosittua seutua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tarjonnasta..

Vierailija
2/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjontaa täällä juuri kyselinkin. Että mahtaako kellään olla tietoa tämän alueen vuokra-asuntotarjonnasta. Netistä katsellut, pieniä asuntoja ja soluja löytyy Tammelasta paljon enemmän kuin perheasuntoja näin ensi vilkaisemalla, mutta voin olla väärässäkin. Eli onko kukaan hakenut perheasuntoa Tammelasta ja miten on natsannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittu ja hyvä paikka asua. Voi olla hankalaa löytää ko asunto tai vuokra aika huimaava.

Vierailija
4/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakenut, mutta harkinnut ja siksi seurannut tarjontaa. Ainakin yksityiseltä löytyy kolmioita silloin tällöin. Tarjontaa ei ole hirveästi, mutta myös kysyntää on paljon vähemmän kuin pienemmille asunnoille. Vaikuttaisi siltä, että isomman asunnon saaminen voisi olla helpompaa kuin pienen, ainakin jos on valmis hieman laajentamaan hakualuetta esim Kalevan suuntaan.

Vierailija
5/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin ilmoituksen Aamulehteen tuossa tapauksessa. Voi löytyä sellaisia kämppiä, joita ei vielä markkinoida.

Vierailija
6/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forenomilta löysin pari kivaa mutta nekin oli valmiiksi kalustettuja eikä haluta sellaista, kun on omat mieluisat huonekalut olemassa. 

Onko realistista ajatella, että Tammelasta saisi kolmiota max 1300 euron kk hintaan?

Vierailija
7/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 14:31"]

Forenomilta löysin pari kivaa mutta nekin oli valmiiksi kalustettuja eikä haluta sellaista, kun on omat mieluisat huonekalut olemassa. 

Onko realistista ajatella, että Tammelasta saisi kolmiota max 1300 euron kk hintaan?

[/quote]

Itse olen aikoinaan vuokrannut neliötä Tammelasta 1000 e/kk hintaan, mutta tuo oli kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
8/8 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 14:31"]

[/quote]

Itse olen aikoinaan vuokrannut neliötä Tammelasta 1000 e/kk hintaan, mutta tuo oli kymmenen vuotta sitten.

[/quote]

Kuulostaa kyllä todella edulliselta. Pitää toivoa että mekin onnistuisimme löytämään jotain vastaavaa. Ehkä sitä ilmoitusta aamulehteen voisi myös harkita. Kilpailu näistä on varmasti kovaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme