Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä turn offeja kotisi sisustuksesta ym. löytyy

Vierailija
21.07.2021 |

Toisen ketjun innoittamana aloin listata:

Saksanpaimenkoira, useimmiten kaksikin, tosin vimpan päälle hanskassa, mutta aina valmiina, jos ongelmia ilmenee.
Käsiase, se on tietenkin asianmukaisesti säilytetty eikä esillä.
Paljon kirjoja aakkosjärjestyksessä ja luetteloituna.
Uskonnollista esineistöä (antiikkia, olen ateisti).

Sitä ei mainittu, mutta yöpöydällä on "tekohampaat" eli purentakisko, joka on varmaan tosi yleinen, mutta palstan janttereilta silti näkemättä? (Koska jutuista varmaan puolet oli keksittyjä.)

Siistiä luonani kyllä on eikä ole mietelauseita ja Ikeaakaan. Ja eipä tulisi mieleenkään päästää vierasta miestä kotiin, palsta on tehnyt tehtävänsä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lukea sitä toista ketjua, mutta arvaan että mun nuhjuisehkot perintöantiikkikalusteet olis joillekuille turnoff, samoin piano ja kirjahyllyt, sekä isohko sähköpöytä työpöytänäni. Samoin täällä on vielä lasten tavaroita ja kuvia, vaikka asuvat jo muualla.

Pahin turn off todennäköisesti kuitenkin olisi puoliso. Oon kuitenkin ajatellut, että kun tämä avioliitto joskus loppuu, pysyn mieluusti yksin. Joten ihan sama nuo turnoffit, asun just niin kuin minusta on kiva.

Vierailija
22/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinään maalattuja puun oksia (edellinen asukas tehnyt, en ole viitsinyt maalata pois).

Muumikannuja, muumitekstiilejä, muumipyyhkeitä.

Edesmenneiden kissojen kuvat kehyksissä. Kissoja tulee vielä joskus ja ehkä koira.

Itse neulomiani nukkeja.

Kirjoja monta hyllyllistä.

Joskus vaatteita tuolilla tai penkillä.

Artekin kalusteet.

Jääkaapin ovi täynnä kortteja ja lehtileikkeitä ja vasemmistoliiton vaaliesitteitä.

Vesipullo.

Pyykinkuivausteline olohuoneessa.

Ja kaikkein suurin turn off: minä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kuva kirjahyllyssä nyt ainakin luulisi kuuluvan niihin.

Jos kaikkia ikea on myös tun off niin sitten tv-taso.

Vaikka kuinka koitan keksiä niin ei muuta tule mieleen mutta en siltikään päästä ihmisiä kotiini. Inhottava ajatus.

Vierailija
24/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-monta kissaa

-monta kivääriä, haulikkoa ja pistooliakin (harrastus)

-jäätävä kirjamäärä

-mies

Ja minäkin luulen, ettö jos mieheni kuolee ensin, niin en edes esti korvaajaa, ne kaikki olisi huonompia kuin nykyinen

Vierailija
25/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia, lemmikkejä

Vierailija
26/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkua, koirankarvoja, pölyä, kaikkea löytyy.

Vierailija
27/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä löytyy, se on kovasti palstaulia harmittava juttu.

Seksiä monta kertaa viikossa, vaikka ollaan vanhoja ja jo vuosikymmenen olleet yhdessä.

Vierailija
28/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tavaraa ja nukkekokoelma. ;) Tosin nuket eivät näy vieraille, ovat poissa silmistä.

Vierailija
29/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tavaraa: jonkun mielestä vanhaa rojua, minun mielestäni ihastuttavia, kauniita vanhoja esineitä. Kaksi pientä koiraa, jotka valitettavasti räkyttävät vieraille. Piano. Hirveesti kirjoja, lehtiä ja papereita paitsi hyllyissä, myös ajelehtimassa esim. keittiön pöydällä. Lasten kuvia seinillä. 

Kaikkea liikaa. Ja sitten minä, joka rakastan asua täällä <3

Vierailija
30/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julistetauluja ( av-mammojen mielestä ne on valkoista roskaa), paljon tyynyjä sohvalla ja sängyssä, 2 vitriiniä täynnä koriste-esineitä, tekokukkia ja valosarjoja.

Kuule mikään ei kelpaa. Minulla oli ennen öljyvärimaalauksia seinillä mutta niillekin piti naureskella ja ihmetellä, että miksi minulla on sellaisia, valokuville( taidekuvat) on naurettu ja ihmetelty. No minä heitin koko paskan roskiin ja ostin julistetauluja. Nyt ei tarvitse nauraa ja ihmetellä.

Kuka sun kotona on käynyt sun sisustukselle naureskelemassa? Ja miksi muutit sisustustasi naurajien pillin mukaan, jos kuitenkin itse pidit tauluistasi?

Ei mulla kukaan vieras ole koskaan niin epäkohtelias ollut, että olisi ääneen mollannut mun kotiani ja sen sisustusta, tyyliä tai värivalintoja. Ja jos joku niin tahditon olisi, mä heivaisin ennemmin hänet ulos elämästäni, kuin alkaisin muokkaamaan sisustustani hänen mielensä mukaiseksi.

Vierailija
31/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleiden koirien tuhkat uurnissa kunniapaikalla ja eläviäkin koiria on. Sitten tietysti pölyisiä kirjoja ja Buddha-patsaskin löytyy, tuoksutikkuja vessassa ja jääkaapista löytyy magneetti missä on mietelause. Nahkasohvassa on iso repeämä ja jääkaapin ovesta on kahva rikki. 

Vierailija
32/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julistetauluja ( av-mammojen mielestä ne on valkoista roskaa), paljon tyynyjä sohvalla ja sängyssä, 2 vitriiniä täynnä koriste-esineitä, tekokukkia ja valosarjoja.

Kuule mikään ei kelpaa. Minulla oli ennen öljyvärimaalauksia seinillä mutta niillekin piti naureskella ja ihmetellä, että miksi minulla on sellaisia, valokuville( taidekuvat) on naurettu ja ihmetelty. No minä heitin koko paskan roskiin ja ostin julistetauluja. Nyt ei tarvitse nauraa ja ihmetellä.

Kuka sun kotona on käynyt sun sisustukselle naureskelemassa? Ja miksi muutit sisustustasi naurajien pillin mukaan, jos kuitenkin itse pidit tauluistasi?

Ei mulla kukaan vieras ole koskaan niin epäkohtelias ollut, että olisi ääneen mollannut mun kotiani ja sen sisustusta, tyyliä tai värivalintoja. Ja jos joku niin tahditon olisi, mä heivaisin ennemmin hänet ulos elämästäni, kuin alkaisin muokkaamaan sisustustani hänen mielensä mukaiseksi.

Samoin täällä. Ei tarvitse tykätä muiden kun tasan mun.

Ja mullakin on piano, hajotkoon ne joita haittaa.

Vierailija
33/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjahylly missä ei ole kirjoja.

Täällä puolestaan kirjahylly täynnä kirjoja.  Turn off jostakin syystä sekin.

Vierailija
34/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei mistään sisustuksesta ole tietoakaan. Sieltä täältä löytyy kirjapinoja, on Ikeaa, kehystetty juliste jne. Siistiä kyllä on ja asunto on juuri meidän näköinen, joka on toki pääasia.

Vierailija
35/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kysyä että miksi piano on mainittu? Meillä sitä ainakin soitetaan. Onhan täällä toki muutakin mitä ihmettelen, että on mainittu. Esim. kirjahylly. Meillä on kirjahylly täynnä kirjoja. Ihan lasten- ja nuortenkirjojakin. Mihin ihmeeseen ne pitäisi laittaa? Minä ainakin olen ylpeä kun on kirjahylly.

Vierailija
36/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi videopelihahmoa pehmoleluina

Halpoja postikortteja seinillä

Vierailija
37/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano löytyy, viulu ja kitarakin, mikäs soittimissa oli vikana? Tai kirjoissa, niitäkin löytyy? 

Vierailija
38/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Pidän minimalismista, eikö kotoani löydy tilppendöörejä.

Vierailija
39/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piano löytyy, viulu ja kitarakin, mikäs soittimissa oli vikana? Tai kirjoissa, niitäkin löytyy? 

Kai ne viittaa siihen, että naisella on muutakin elämää kuin kaunistautua ja laihduttaa miestä varten.

Vierailija
40/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐶🐰🕷🦟

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä