Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä turn offeja kotisi sisustuksesta ym. löytyy

Vierailija
21.07.2021 |

Toisen ketjun innoittamana aloin listata:

Saksanpaimenkoira, useimmiten kaksikin, tosin vimpan päälle hanskassa, mutta aina valmiina, jos ongelmia ilmenee.
Käsiase, se on tietenkin asianmukaisesti säilytetty eikä esillä.
Paljon kirjoja aakkosjärjestyksessä ja luetteloituna.
Uskonnollista esineistöä (antiikkia, olen ateisti).

Sitä ei mainittu, mutta yöpöydällä on "tekohampaat" eli purentakisko, joka on varmaan tosi yleinen, mutta palstan janttereilta silti näkemättä? (Koska jutuista varmaan puolet oli keksittyjä.)

Siistiä luonani kyllä on eikä ole mietelauseita ja Ikeaakaan. Ja eipä tulisi mieleenkään päästää vierasta miestä kotiin, palsta on tehnyt tehtävänsä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julistetauluja ( av-mammojen mielestä ne on valkoista roskaa), paljon tyynyjä sohvalla ja sängyssä, 2 vitriiniä täynnä koriste-esineitä, tekokukkia ja valosarjoja.

Vierailija
2/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean kalusteet ja minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, sotkua (ei likaa), kaksi lasta, työkaluja ja työvaatteet (työskentelen rakennusalalla), ex-miehen tavaraa, vaatteita ja valokuvia hänestä (ero kesken).

Vierailija
4/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään mikä ei olisi lopulta turn off palstalla?

Vierailija
5/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julistetauluja ( av-mammojen mielestä ne on valkoista roskaa), paljon tyynyjä sohvalla ja sängyssä, 2 vitriiniä täynnä koriste-esineitä, tekokukkia ja valosarjoja.

Kuule mikään ei kelpaa. Minulla oli ennen öljyvärimaalauksia seinillä mutta niillekin piti naureskella ja ihmetellä, että miksi minulla on sellaisia, valokuville( taidekuvat) on naurettu ja ihmetelty. No minä heitin koko paskan roskiin ja ostin julistetauluja. Nyt ei tarvitse nauraa ja ihmetellä.

Vierailija
6/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira, sotkua (ei likaa), kaksi lasta, työkaluja ja työvaatteet (työskentelen rakennusalalla), ex-miehen tavaraa, vaatteita ja valokuvia hänestä (ero kesken).

Ah ja Ikeaa on paljon. Tykkään Ikeasta. Ikean kalusteet on pelkistettyjä ja Ikeasta löytää aina sopivan kalusteen. Usein kun olen tarvinnut jotain huonekalua, on tarkat mitat millainen huonekalu, matto tms. tilaan menee. Ikeassa on niin suuri valikoima ja monet jutut on modattavissa, joten sieltä löytyy helpoiten. Sieltä saa myös ideoita miten lisätä säilytystilaa, heidän kalusteiden käyttö esimerkkihuoneissa on todella luovaa. Ihan turhaan mollattu kauppa. Itse olisin ihan pulassa ilman Ikeaa.

Vierailija
7/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten piirustuksia, pari tekokukkaa aitojen joukossa, kirjoja, yksi julistetaulu, pesuhuoneessa on vaatekasa ja tiskipöydällä tai altaassa on useimmiten muutama likainen kuppi, jos joku tulee yllättäen.

Vierailija
8/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten piirustuksia, pari tekokukkaa aitojen joukossa, kirjoja, yksi julistetaulu, pesuhuoneessa on vaatekasa ja tiskipöydällä tai altaassa on useimmiten muutama likainen kuppi, jos joku tulee yllättäen.

Jouluvaloja on kesälläkin eli yölamppuna on pieni valopuu makkarissa. Siinäpä olisi ihmettelemistä ja päivittelemistä kuin kylän juoruämmillä konsanaan.

Vierailija
9/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kodit kuulostaa kivoilta. :D

Vierailija
10/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän kodit kuulostaa kivoilta. :D

Ja tämä ei siis ollut sarkasmia.

Vierailija
11/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies

Vierailija
12/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sisustustakin ajatellaan kiihottumisen kautta? Voi hyvää päivää :D

Vierailija
13/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarotkortteja, kristalleja, unensieppaaja, buddhapatsas... Tosin eipä kyllä pahemmin hetkauta jos joku pitäisi noita turn offina sillä kotini on sisustettu itseäni eikä muita varten.

Vierailija
14/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeaa, pari julistetaulua, sekalaista rompetta ympäriinsä

Vierailija
15/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeaa, lasten kuvat (IIK, kesi-ikäisellä naisella on lapsia), parisänky - ilmeisesti sinkkuna ainoa oikea olisi nukkua kapeassa sängyssä ”miks sulla on pari sänky?”, keskeneräisiä käsitöitä, kirjoja.

Vierailija
16/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Saksanpaimenkoira ja neljä kissaa. Kirjoja. Kokonainen kirjastohuone niille. Nyrkkeilysäkki. Vanhoja huonekaluja ja muuta esineistöä, kuten ukin tekemiä tuohitöitä. Matkoilta hankittuja esineitä, mm. Buddha - patsas. Muitakin koriste-esineitä, tykkään kaikesta kitchistä.

Vierailija
17/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ja koirankarvoja, vaikka imuroin pöivittäin. Vanhasta koirasta lähtee karvoja. Koriste-esineitä ja kitchiä löytyy myös ja aviomies. Kuvia lapsista ja hääkuvakin seinällä.

Luulis palstamiesten pysyvän suosiolla kaukana.

Vierailija
18/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ketjua lukematta veikkaan, että turn offit ovat lähes kokonaan Ikeasta hankittu sisustus. Kirjahylly on aika paha, varsinkin jos perehtyy sen sisältöön.

Vierailija
19/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava kotirouva eli minä.

Vierailija
20/43 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly missä ei ole kirjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi