JulkkisNAISTEN pakonomainen tarve lähteä ulkomaille pandemia-aikana? Mikä juttu?
Ei ainakaan helle, koska Suomessakin on sitä lajia riittänyt. Suurin osa kansasta ja julkkiksista pysyttelevät vielä kiltisti koti-Suomessa, mutta joillakin tuntuu olevan aivan hirvittävä tarve lähteä ulkomaille. Parempien somekuvien toivossa ehkä.....?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä, rumia ja kateellisia v*tuttaa, kun kauniit ja varakkaat nauttii elämästään ihanilla lomareissuillaan 😂
Mikään ei ole nyt ihanampaa, kuin nauttia Suomen kesästä. Lisäksi korona päällä. En haluaisi matkustaa Suomesta juuri nyt mihinkään. Omassa rannassa vesi on kuin linnun maitoa.
Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Ei kestetä sitä omaa arkea.
Tämä! Mutta eikö sitä arkea voi lähteä Suomessa pakoon?
Sitten tulee kuvia: "Ai että, tätä mä oon niiiiiiin kaivannut!" "Nyt on hyvä!" "Ei vitsit mä nautin!"
No niin nauttisi moni muukin, mutta tuntevat vastuunsa. Ja onhan se nyt aivan kamalan hirveetä jos on joutunut 1,5 vuotta olemaan Suomessa. Ai vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksen puutetta, jos ei löydä Suomen helteistä sopivia tarinoita bikinikuville. Kateelliset täällä vain arvostelee.
Hei mistä tuo KATEUSkortti aina kumpuaa??? Onko joku oikeesti kateellinen niille jotka matkustelevat nyt tuolla ulkomailla? En koe ainakaan olevani kateellinen kenellekään.
Ärsyttää itsensä tyrkyttäminen ja uhriutuminen. Jotkut tosiaan nököjään saavat leipänsä siitä. Lisäksi se, että Suomessa on hienoin kesä ikinä ja Suomessa on todella hienoja paikkoja ja maisemia, jos bikinikuvia pitää ottaa.
Matkustaisivat sitten salassa, eikä tarvitsisi tehdä siitä mediatemppua. Mitä muuta voi odottaa, jos matkustaa pandemian aikana ja tekee siitä isot numerot vielä.
No niiden on päästävä dinnerille, Beachille, poolille ja toproofille skumpalle ja chillaileen, kun on tää summer & hot & holiday🤣🤣🤣
Kaffepulla kirjoitti:
Toivon ihan vilpittömästi että joku näistä dubaih*orista saa Koronan ja joutuu pyörätuoliin loppuiäkseen. Voisi vähän opettaa terveempiä elämänarvoja.
Sairas olet jos tuollasia toivot kenellekään.
Ärsyttää kyllä muakin. Jootakin lähteny unfollaukseen ihan vaan ton takia.
Vierailija kirjoitti:
No niiden on päästävä dinnerille, Beachille, poolille ja toproofille skumpalle ja chillaileen, kun on tää summer & hot & holiday🤣🤣🤣
Pitäiskö niille antaa koronatukea tuohon? Kansa tarvitsee vihankohteita, kun kaikki menee taas kiinni. Irtonumerot on hyvä kohde. Tulee parempi olo, kun saa haukkua itseään kauniimpia ja varakkaampia. Piristää mukavasti päivää.
Vierailija kirjoitti:
Haha, eissaa**na, tuo kieli! Vitsin ärsyttävää. Ekku poolille ja sitten dinnerille. Oltiinpa mistä päin Suomea tahansa lähtöisin niin kieli on muuttunut tommoseksi kamalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksen puutetta, jos ei löydä Suomen helteistä sopivia tarinoita bikinikuville. Kateelliset täällä vain arvostelee.
Hei mistä tuo KATEUSkortti aina kumpuaa??? Onko joku oikeesti kateellinen niille jotka matkustelevat nyt tuolla ulkomailla? En koe ainakaan olevani kateellinen kenellekään.
Ärsyttää itsensä tyrkyttäminen ja uhriutuminen. Jotkut tosiaan nököjään saavat leipänsä siitä. Lisäksi se, että Suomessa on hienoin kesä ikinä ja Suomessa on todella hienoja paikkoja ja maisemia, jos bikinikuvia pitää ottaa.
Matkustaisivat sitten salassa, eikä tarvitsisi tehdä siitä mediatemppua. Mitä muuta voi odottaa, jos matkustaa pandemian aikana ja tekee siitä isot numerot vielä.
Samaa mieltä, matkustaisivat salassa niin kukaan ei tekisi mitään numeroa/kautta lopettaisi seuraamista. Jaa, mutta hitsi, mites sitten elvistelet?
Kaffepulla kirjoitti:
Kommentoikaa näille muikkeleille suoraan.
Luulisi myös yhteistyökumppaneita kiinnostavan toiminnan eettisyys? Vinkatkaa sinne suuntaan.
Itse en osta tuotetta, jota mainostaa moraaliton ja epäeettinen ihminen. Mennyt maku monesta.
Varmasti saavat DM noita kriittisiä viestejä pilvin pimein. Mutta eihän nyt heitä saa arvostella, itku tulloo.
Kyllä siellä on muut paikat kovemmalla kuin otsa. 😂
🇺🇦🇮🇱
Tämä selkeää noitavainoa. Nainen voi olla saatanan fiksu ja olla muodollisesti pätevä. Tätäkin pitää todistella vielä nykyaikana.
Julkkisnaiset ja aikakauslehdet tekevät rahaa, kun me tavikset luetaan niiden juttuja. Se kulttuurin taso on ala-arvoista. Jos kukaan ei lue eikä huomaa, matkustelu loppuu.
Mä olen tässä pandemia-aikana nähnyt ketä oikeasti voi arvostaa ja ketä ei ja kuka ajattelee kanssaihmisiään ja kuka vain omaa itseään. En tiedä saako täällä sanoa tiettyjä nimiä ilman että ketju poistuu, joten en sano, mutta muutamia sometyyppejä kohtaan on arvostus kasvanut tämän pandemian aikana kun ovat käyttäytyneet vastuullisesti ja jättäneet paardit (hah, mikä sana) ja ulkomaan reissut nyt välistä. Oikein huomaa miten jotkut haluaisivat jo maailman aukeavan että voisivat lähteä, mutta eivät lähde vielä. Respect.
Ja ne firmat, jotka tekevät yhteistyötä näiden koronamannekiinien kanssa.
Minulla mennyt esim. Puma boikottiin tästä syystä.
🇺🇦🇮🇱
Maisakin kävi Rodoksella koska lääkäri oli käskenyt lähteä uima-altaalle kääntämään beibiä. Niin että miten oli....?!
Kaffepulla kirjoitti:
Ja ne firmat, jotka tekevät yhteistyötä näiden koronamannekiinien kanssa.
Minulla mennyt esim. Puma boikottiin tästä syystä.
Jotenkin tässä on nyt viimeistään selvinnyt bimbous ja ei-bimbous, itsekkyys ja epäitsekkyys.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs nuo jalkapallofaniMIEHET ja heidän tuomansa tartunnat? Pitikö karanteeni?
Mutta kuka JULKKISmies on laitellut puolialastonkuviaan someen viime aikoina? Saa sanoa jos tulee mieleen. Kuronen on ulkomailla, mutta töissä.