Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko tummatukkaiset naiset aina karvaisia?

Vierailija
28.07.2014 |

Jos siis hiukset ovat oikeasti tummanruskeat.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minä vaaleahiuksinen suomalainen neitokainen olen hyvin karvainen. Karvat ovat vaan melko vaaleita useimmat. Mutta siis rinnat, selkä ja vatsa ovat pörröisen karvan peitossa. On tosi seksikäs olo.

Vierailija
2/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minulla on luonnostaan tummanruskeat hiukset ja tummat kulmat, silti minulle ei kasva lainkaan esim. kainalokarvoja. Ei ole siis oikeasti mitään sheivattavaa kainaloissa. Muuten sääret jne ihan tavalliset ja ne täytyy sheivata kerran viikossa. 

Hiuksia on kyllä paljon ja löytyy ns. vauvahiuksia ihan mukavasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kadehdittava holliwood-tukka, föönailematta pysyy ilmavasti, paksuutta on ja luonnostaan tumman ruskea. Kahdehtijoille teksi mieli näyttää aamulla sheivattu jalka tai alapää josta puskee tuuhea turkki jo parin tunnin jälkeen. kädet on karvaiset kun apinalla, tosin vaalean karvan peitossa. pahin on kuitenkin ehkä just alapää jossa kasvaa jotain teräsvillan tapaista:D ai kamala, mä oon varmaan se puuttuva rengas:DD

Vierailija
4/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tummatukkainen mutten karvainen. tai siis karvoja on, mustia ja harvassa, käsivarsissa tosi vähän samoin säärissä. jos en sheivaisi muistuttaisin varmaan jotain pahasta karvanlähdöstä kärsivää mäyrää :D

Vierailija
5/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin ne näkyy :(

Vierailija
6/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai. Minulla on tummat hiukset ja minusta minulla on muutenkin karvoja ihan normimäärä. Toki ne, esim. sääri- ja käsivarsikarvat, näkyy ajamattomina enemmän tummina kuin blondeilla, joilla karvat voi olla lähes ihonvärisiä ja huomaamattomia. Mutta minusta oma karvojen tiheyteni ja niiden pituus ei ole erityisen suuri ainakaan.

Yksi ärsyttävä ilmiö on, että kun naamassa oleva "nukka" on tummaa. Olen huomannut, että useimmilla on esim. ylähuulen yläpuolella sellaista pientä nukkamaista karvaa - sumussa tai huurteella se voi tulla esiin. Useimmilla suomalaisilla vaan heidän onnekseen se nukka on ihan vaaleaa, eikä sitä edes erota. Sen sijaan kaltaisellani tummalla naisella se nukka on tummaa, ja näyttää viiksiltä jos ei sitä ajele pois.

Vierailija
7/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:10"]Ei ole. Minulla on luonnostaan tummanruskeat hiukset ja tummat kulmat, silti minulle ei kasva lainkaan esim. kainalokarvoja. Ei ole siis oikeasti mitään sheivattavaa kainaloissa. Muuten sääret jne ihan tavalliset ja ne täytyy sheivata kerran viikossa. 

[/quote]

Joo ei varmaan kasva kainalokarvaa.. Tiedokses kaikille kasvaa tyhmä :D

Vierailija
8/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan paksu, tumma tukka, mutta ikävä kyllä myös erittäin voimakas karvoitus. Eniten mua häiritsevät käsikarvat, jotka ovat paksut ja tummat. Niiden vahaaminen sattuu :(

Vierailija
9/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mistäpäin ns juuret on. idästäpäin tulleet geenit tuo harvakarvaisuutta, etelästäpäin tuuheaa kasvustoa. en muista mihinpäin viittaa vauvakarvaisuus. jostain hemmetin tiedelehdestä luin..

Vierailija
10/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellanen keskiruskea paksu tukka mutta karvoja tosi vähän. Mies nauraakin aina mun olemattomille kainalokarvoille ja piruilee että ajettelitko sheivata nuo kaikki 3 karvaa jne :D

Vierailija
11/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:10"]Ei ole. Minulla on luonnostaan tummanruskeat hiukset ja tummat kulmat, silti minulle ei kasva lainkaan esim. kainalokarvoja. Ei ole siis oikeasti mitään sheivattavaa kainaloissa. Muuten sääret jne ihan tavalliset ja ne täytyy sheivata kerran viikossa. 

[/quote]

Joo ei varmaan kasva kainalokarvaa.. Tiedokses kaikille kasvaa tyhmä :D

[/quote]

Jokainen ihminen onkin tunnetusti täysin samanlainen. Voi luoja. Ehkä kuitenkin tiedän itse paremmin kasvaako niitä minulle vai ei? Turhaan sinä otat stressiä minun kainalokarvojen puuttumisesta.

Vierailija
12/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Karvaisia ja vähemmän karvaisia löytyy ihan kaikenlaisista ihmisistä, ei liity mitenkään hiusten väriin. Monella tummatukkaisella ihokarvat ovat vaaleita, eli ei ne näykkään välttämättä yhtään paremmin.

Vierailija
13/13 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tummanruskea paksu tukka ja kulmat, silti muu karvoitus on vähäistä, esim. Käsikarvat ja säärikarvat hennot, hiukan kainalokarvoja. Olen myös iholtani todella vaalea, mutta hiukan pisamainen. Outo yhdistelmä, mutta minulla onkin aukkoja sukupuussa, liekkö mistä nää geenit :)