Mitä mieltä nimestä Jere?
Onko mielestänne mukava nimi vauvalle? Lasketaanko nimi mielestänne samaan sarjaan esimerkiksi Jessen, Janin ja Jonnen kanssa?
Kommentit (32)
Ei mun mielestä ainakaan Jereä lasketa samaan sarjaan kuin vaikka Joacim. Ehkä aikanaan näin on ollut, mutta nyt mielestäni jo vähän muodista poistunut nimi, joka on siis vain hyvä asia. :)
En ole koskaan tavannut rauhallista ja akateemista Jereä. Sen sijaan olen tavannut useita villejä ja raisuja Jerejä.
Jere nimi on karsea, oksettava suorastaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 11:07"]
Jere nimi on karsea, oksettava suorastaan.
[/quote]
Tää on nyt vähän ohis mutta jos Jere-nimi saa sussa aikaan oksennusreaktion, millaisista pojan nimistä tykkäät?
Jere on ihan kiva nimi. Tunnen yhden 14v Jeren, mukava, aika hiljainen poika joka tykkää pelailla videopelejä.
Veljensä muuten ovat Jesse ja Niko.
En tykkää sitten yhtään. Jerestä mullekin tulee mieleen hulivili. En ole myöskään koskaan tavannut akateemista jereä. Kaikki muut luettelemasi nimet ovat parempia, Jani parhain.
Mitä mieltä nimestä Jare Henrik Tiihonen
En tykkää, jotenkin aika wt, vaikka en tykkää myöskään termistä white trash. Mutta sellainen kasarinimi, eikä kovin hyvällä tavalla sellainen. Anteeksi nyt, jos jotakuta tämä loukkaa, mutta kysyttäessä vastaan.
Ihan ok, ei herätä kummempia tuntemuksia. Tunnen / tiedän muutaman Jeren, rauhallisempia ja vähemmän rauhallisia tapauksia :D
Kiva nimi. :) En kyllä tiedä mitä "sarjaa" ovat Jesse, Jani ja Jonne. Tarkoitatko aikakautta? Jani on ollut muotia varmaan joskus 70-80 -luvuilla, Jesse ja Jonne sen jälkeen, tosin eivät kaiketi enää.
Oli parikymmentä vuotta sitten muotinimi, mutta ihan kiva nimi mielestäni :)
Jerestä tulee mieleen eräskin narsistinen psykopaatti, joka miltei tuhosi vaimonsa ja kahden poikansa elämän. Siitä syystä minulla on vahvat antipatiat koko nimeä kohtaan.
Junttinimi. Huonot Jeret pilanneet.
Minulla tulee mieleen murkku-Jere sarjakuvista. :)