kävi sääliksi 7 vuotiasta poikaa
Oltiin eräs päivä puistossa jonne tuli poika joka teki tuttavuutta tyttööni. Vaikutti tosi nuorelta ja ajattelin että kai tuo jotain 6v on. Mietin hymyillen vitsillä että onkohan iskemässä 4 vuotiasta tyttöäni, kun näytti esittävän keinussa ja pyysi kokeilemaan pyöräänsäkin.
Poika tuli myös juttelemaan mulle. Vaikutti ihan fiksulta ja kertoi olevansa 7. Puheen perusteella oli virolainen.
...tänään kävelin kauppaan ja pihalla tämä sama poika polttaa ihan tottuneesti häpeilemättä röökiä kaupan edustalla. Selvästi tapa eikä ollut sellainen kun nuo muut palosammuttimen mittaiset röökin polttajat jotka näyttävät kuolevan siihen paikkaan kun joku aikuinen näkee ja nolosti yritetään esittää kavereille että polttaa.
En osannut sanoa mitään ja mietin etten olisi osannut sanoa mitään järkevää. Yksinäiseltä vaikuttava poika jolla ei taida olla kotona kaikki hyvin
.
Pitäisikö sanoa pojalle jotain enskerralla jos nään? Tosta röökin poltosta niin etten vaikuta valittavalta kukkahattutädiltä?
Olen muuten nuori parikymppinen äiti ja näytän vielä nuoremmalta. Siksi monet lapset tulevat juttelemaan. Mietin jos olisin saanut tuon pienen lapsen lopettamaan.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:00"]Ehdottomasti otat se6raavalla kerralla tupakan pois lapsen suusta ja saatat hänet kotiin. Sitten lastensuojeluilmoitus.
[/quote]
Mites tän olisi toteuttanut? Röökin poistaminen ei olisi auttanut kun varmasti löytyy uusi. Jotenkin luulen pojan saaneen röökit vanhempien kaapista. Tuskin olisi kertonut missä asuu ja tällä en olisi saanut ainakaan pojan luottamusta. Lastenkodissa suurinosa alkaa viimeistään polttaa (mieheni asunut siellä lapsuuden).
Ap
Missä ghetossa asut? En ole itse nähnyt 7 vuotiaita röökinpolttajia ikinä, vaikka olen asunut vaikka missä paskaläveissä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:09"]Missä ghetossa asut? En ole itse nähnyt 7 vuotiaita röökinpolttajia ikinä, vaikka olen asunut vaikka missä paskaläveissä.
[/quote]
Juoppolähiö...muutetaan pois kunhan löydetään kiva asunto.
Ap.
Tänne olen muuttanut miehen perässä ja jämähtänyt vaikka muuttaa on pitänyt heti kun lapset syntyivät. Viihtyisä paikka, mutta ihmiset ei niinkään. Täällä näkee paljon sitä varjopuolta ja wt elämää. Lastenkodin lasten elämää tai siis mitä heistä on tullut. Mitö juoppojen lapsista on tullut tms. Itse oikeastaan vihaan alkoholia. Olen kai nähnyt liikaa täällä.
Olen hyvästä perheestä hyvältä alueelta. Haluaisin pelastaa nämä pienet lapset joiden elämä ei mene ihan niin ruusuisesti :/
Mitä ihmettä?! Olisin mennyt ihan suoraan kysymään pojalta, että mistä on röökit saanut ja pyytänyt häntä, että heitetään yhdessä roskiin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:09"]Missä ghetossa asut? En ole itse nähnyt 7 vuotiaita röökinpolttajia ikinä, vaikka olen asunut vaikka missä paskaläveissä.
[/quote]
Juoppolähiö...muutetaan pois kunhan löydetään kiva asunto.
Ap.
[/quote]
Ko mikä tää paikka on
Ehdottomasti otat se6raavalla kerralla tupakan pois lapsen suusta ja saatat hänet kotiin. Sitten lastensuojeluilmoitus.