Miten usein vaihdatte petivaatteet näin helteiden aikaan?
Sitä kuitenkin hikoilee jonkun verran yölläkin.
Mun on tullu vaihettua kerran viikossa. Inhottava nukkua hikisissä lakanoissa. :-/
Kommentit (25)
Kerran vuodessa, jos hellekesä. Kylmemmän kesän sattuessa kohdalleen, jokatoinen vuosi riittää.
Jännä, että jotkut väittävät, etteivät he hikoile.
Mä vaihdan normaalisti viikon välein ja nyt vaihdan kahden yön jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:20"]
Mä vaihdan normaalisti viikon välein ja nyt vaihdan kahden yön jälkeen.
[/quote]
Näin meillä myös ja kaikki käy viimesenä illalla suihkussa
Usein koska on pakko, ehkä pari yötä niillä menee. Onneksi meille tulee ilmastointilaite.
Täh? Oikeesti vaihdatte parin päivän välein? o.O
Tulipas itselleni sitten likainen olo.
Terv. 4vk välein vaihtava.
Yksinkertaisesti silloin kun siltä tuntuu. Helteestä riippumatta.
Pojan lakanat oli tänään aamulla ihan märät. Ryynylina myös. Pesuun meni. 17
Kerta viikkoon, en oikeastaan hikoile juurikaan
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:32"]Täh? Oikeesti vaihdatte parin päivän välein? o.O
Tulipas itselleni sitten likainen olo.
Terv. 4vk välein vaihtava.
[/quote]
Eikö nukkumismukavuus kärsi? Pyykkipuhtaat lakanat tuntuu ihanalta :)
Itse vaihdan viikon välein lakanat, talvellakin. Samoin pyyhkeet joka toinen päivä. Joku voi liioitella "siivousintoiluani" mutta omasta mielestä ei ole mitään parempaa tunnetta kun vastapesyt lakanat. Eikä lakanan vaihtoon mene kun 5min. Ja pesukone pesee lakanat. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:43"]
Itse vaihdan viikon välein lakanat, talvellakin. Samoin pyyhkeet joka toinen päivä. Joku voi liioitella "siivousintoiluani" mutta omasta mielestä ei ole mitään parempaa tunnetta kun vastapesyt lakanat. Eikä lakanan vaihtoon mene kun 5min. Ja pesukone pesee lakanat. ;)
[/quote]
kyllä menee, kun on perhettä vähän enemmän. Meillä on kolme koneellista lakanapyykkiä, niiden kuivaus ja mankelointi. Kyllä päivä hurahtaa aina lskanapäivänä. Vsihdan yleensä noin kolmen viikon välein, nyt kuumalla viikko.
Oikaise rypyt lakanoista, niin vältyt mankeloinnilta. Lakana voi olla hieman ruttuinen, kunhan on puhdas.
Joka ilta, on niin kuuma että kaikkien lakanat ovat ihan hiestä märkiä! Hikeä oikein valuu. Hups nytkin tipahti näppäimistöle pari hiki pisaraa.
Mankeloidut lakanat eivät likaannu niin nopeasti
4-6 kertaa vuodessa. Ei siihen helteet vaikuta.
Tutkimusten mukaan sinkut vaihtavat lakanat muutaman kuukauden välein. Ilmeisesti lapsiperheissä sitten tiheämmin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 04:17"]Tutkimusten mukaan sinkut vaihtavat lakanat muutaman kuukauden välein. Ilmeisesti lapsiperheissä sitten tiheämmin.
[/quote]
Ne sinkut luuhaakin puolet kuukaudesta muissa sängyissä köyrimässä. Perheelliset nukkuu joka jumalan yö omassa punkassa.
Hyi miten harvoin jotkut vaihtaa! :-X