Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, kylläpä lasten talvivaatteisiin uppoaa rahaa!

Vierailija
27.07.2014 |

Enkä edes osta mitään kallista! Paljonko teillä menee?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummi ostaa yleensä, ei mene omia. Tietää ettei meillä ole rahaa, nytkin on jo ostettu ensitalveksi alesta molemmille haalarit ja kengät

Vierailija
2/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa jemmaan alesta. Lapsen kasvun pystyy hyvin arvioimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ostanutkin! Sanoinhan, että en ole ostanut edes mitään kallista. Silti menee muutama satanen kaikkineen, kun pitää ostaa myös esim. pitkähihaisia paitoja jne.

Ap

Vierailija
4/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvivaatteisiin? Mistä sinä niitä nyt ostat?

Vierailija
5/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeskelin etukäteen ja haalari on jo jemmassa.

Vierailija
6/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös ostanut pienille lapsille alesta talvikanppeita ja silti maksanut useita satasia vuodessa.

Vierailija
7/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hankittu. Ticket to Heaven haalarin ostin päiväkotikäyttöön, koviin pakkasiin, vaikka en usko niiden tulevan. Viimekin vuonna jäi haalari käyttämättä koska tänne etelään ei tullut kunnon lumia ja pakkasia. 

Sit ostin Reiman toppatakin ja henkselihousut. Ostin kahdet Viking kengät ja yhdet kuomat. Sit sellasen fleecekarva tyyppisen välitakin. En mä tiedä mikä se on.

Sit ostin sadetakin ja  kurahanskoja. Reimatecin välikausihaalarin ja kumisaappaat. Sisävaatteista pitää vielä ostaa muutamat housut päiväkotikäyttöön, paitoja on tarpeeksi. Viime vuodelta mahtuu ainakin syksyn villahaalari/välihaalari ja hanskat +myssyt yms.

Kaikki alesta ja silti meni miltei 400€

Vierailija
8/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sain minirodinin haalarin alesta juuri 90e 4vuotiaalle :) keskellä heinäkuun hellettä kannoin haalain kotiin ja pyysin poikaa sovittamaan. Nyt etsin molo pyxis keltaista. Kertokaa jos jossain myydään uutena!

Vierailija
9/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä alesta te nyt talvivaatteita ostelette?

Vierailija
10/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kaikille on ainakin tammi-aleen saakka mahtuvua haalareita ja pipoja. Hyvässä lykyssä viimevuotidet haalarit ja pienemmillä esikoiselta jääneet menee koko talven. Jotkut hanskat pitää ehkä ostaa. Kahdet talvigoretexit ja yhdet kuomat pitää hankkia. Pari sataa menee noihin kenkiin ja hanskoihin varmaan. Pitkiin kalsareihin ja sukkiksiin pari kymppiä

Paidat ja housut ostan käytettyinä, niitä on yllin kyllin odottamassa.

Vierailija
11/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 euroa 7-vuotiaan pojan talvivaatteet. Kesän kirppareilla tekee hyviä löytöjä kun ihmiset haluavat kaapit tyhjäksi.  Kengät ostan uutena, jotn niihin menee varmaan satanen. Nyt jemmassa siis reimatecin haalari, reimatecin toppahousut ja ticketin toppatakki.

Vierailija
12/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta saa tosiaan halvalla talvivaatteita kesällä ja saa vielä valita parhaat päältä kun harvat ostavat.

Vierailija
13/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niihin rahaa palaa ja joka vuosi pitää ostaa kaikki uusiksi. Minä olen päässyt jo siihen vaiheeseen, että lapsen pituuskasvu alkaa hiipua ja voin ostaa vaatteita sillä mielellä, että ne menee pidempään! Tuntuu ihan mahtavalta kun voi ostaa tyylikkään takin, jonka tietää menevän vielä monta vuotta. Tsemppiä teille haalarishoppaajille, kyllä se jatkuva shoppailu jossain vaiheessa loppuu!

Vierailija
14/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 e :) Talvihaalari, kosteuden ja tuulen pitävä. Samasta kaupasta ostettu viime talvena ja ei mitään moittimista. En itse näe siinä järkeä, että tuhlataan 300 e haalarin, joka kestää sen yhden talven.

Vierailija
15/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä useampi lapsi ja käytäntö osoittanut, että syksy ja alkutalvi mennään edellisvuoden talvivarustuksilla ja tammialesta ostetaan uudet. Tämä siksi, että syksy ja talvi ennen tammipakkasia on yleensä lumeton ja rikkoo polvet ja peput haalareista sekä usein maa ei ole vielä tarpeeksi jäässä ettei kuraa aina jostain löydy. Hyvin mahtuu edellisvuoden vaatteet, vaikka nafteja ovatkin. Meillä takki ja housut siistimpinä vaatteina vapaa-ajalle ja haalari tarhaan, laittavat kuitenkin kurikset siihen päälle joten ulkonäöllä ei väliä tarhan pihalla.

Vierailija
16/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meneehän niihin jos ostaa kaiken uutena ja merkkivaatteita. Se kai on ihan oma valinta.

Vierailija
17/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:28"]Joo meneehän niihin jos ostaa kaiken uutena ja merkkivaatteita. Se kai on ihan oma valinta.

[/quote]

Ostan kyllä uutena, mutta melkolailla halvinta mahdollista! Siis esim. haalari 70e, kengät 50e, rukkaset 2 kpl 20e, hatut 2kpl 20e, takki+housut 40e = 200 e

Ja muita vaatteita, pitkähihaisia ja velour/collegehousuja haalarin alle ja kotiin, paksumpia sukkia, joku villa/fleecetakki ja mitä näitä nyt on, tekee vähintään 100e.

Kaikki vähänkin lämpimät vaatteet pieniä, lapsi 1,5 vuotta.

Ap

Vierailija
18/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi talveksi:

Haalari 50e

Toppahousut 13e (toppatakki löytyy, käytetty jo viimekin talvena)

Kuomat käytettynä 10e

Crocsin talviloskarit 30e

aluskerrasto käytetty viimekin vuonna (todella reiluja)

Villasukkia teen itse

Hanskat myös viime vuodelta

Kyllähän näihin menee

Vierailija
19/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:46"]Ensi talveksi:

Haalari 50e

Toppahousut 13e (toppatakki löytyy, käytetty jo viimekin talvena)

Kuomat käytettynä 10e

Crocsin talviloskarit 30e

aluskerrasto käytetty viimekin vuonna (todella reiluja)

Villasukkia teen itse

Hanskat myös viime vuodelta

Kyllähän näihin menee

[/quote]

Meillä on kyllä ihan vaan villavaatteet ja niiden alla normivaatteet. Kirppiksiltä metsästän.

Vierailija
20/20 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisällä saat kaikki ilmaiseksi, ei tarvitse käyttää omaa rahaa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän