auttakaa avutonta
Oon ollu 5vuotta koulukiusattu,johtuu siitä koska mulla on pisamii ja mitat on 162/60. Enkä kelpaa kellekkään en ees"ystävilleni"tälläsenä ku ite oon(paitsi sukulaisille vanhemmille ym)mut oon koittanu kattoo youtubest videoita niit asiat jotka ärsyttää tytöissä tai joita vihaan tytöissä. En oo löytäny mistäkää videosta itteeni. Enkä pidä ees itteeni mitenkää rumana. Mikä mus on sit vikana ku kaikki vihaa?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:51"]Juttele sun vanhempien kanssa.
[/quote] se ei auta mitää. Ne sanoo vaa et. Älä välitä ja sä oot juuri hyvä sellasena ku sä oot ja plää plää plää
Puhu asiasta opettajalle tai koulukuraattorille tai kouluterveydenhoitajalle. He osaavat auttaa ja tukea sinua. Mutta elä jää yksin tämän ongelman kanssa.
Oletko menossa ylä-asteelle, vai oletko jo? Jospa saisit uusia ystäviä sieltä? Onko sulla joku harrastus?
Malesiassa sanotaan, että pisamat ovat enkelin suudelmia.
Harvoin kiusataan painon tai pisamien vuoksi, yritä etsiä virheitä käytöksestäsi.
Minua kiusattiin ala-asteen ensimmäisinä vuosina silmälasieni takia. Todellisuudessa kyse ei tietenkään ollut rilleistä, vaan muita ärsytti sosiaalinen kömpelyyteni. Ryhdyin ystävällisemmäksi ja reippaammaksi sekä kehitin tilannetajuani, ja yhtäkkiä ne lasitkaan ei häirinneet ketään, ja olivat oikeastaan tosi siistit.
Ja 13v tyttö siis olen