Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bakteerikammo yleisestä vessasta

Vierailija
27.07.2014 |

Kävin bajamajassa, jossa juuri joku oli käynyt tekemässä vihreät löysät kakat, siis todellakin vihreät! Nyt pelottaa että olen saanut jonkun taudin, ko. alueella kun ei ollut käsien vesipesumahdollisuutta vain desinfiointiaine, mutta kun luin vihreästä kakasta netistä, nousi esiin joku kamala bakteeri joka aiheuttaa vihreää ulostetta ja on helposti tarttuva eikä tuhoudu käsidesillä, vain saippuavesipesu auttaa. :-( Olen tosi herkkä pelkäämään asioita, pelkäänkö nyt turhaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kosketa suutasi, silmiäsi, nenääsi tai korviasi tai ruokaa niillä bajamajasilla käsilläsi, niin kaikki on ok.

Vierailija
2/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on alienin kakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin mm. purkkaa suuhun niillä käsillä kun luulin että se on turvallista käsidesin jälkeen. Mietittekö te muut tälllaisia asioita?! Voiko vihreää löysää ulostetta olla terveillä ihmisillä? -ap, ylihysteerinenkö?-

Vierailija
4/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa tähän mitään?!

Vierailija
5/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin toivon että saisin vastauksia...

Vierailija
6/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pelkäät turhaan. Miten ihmeessä ne vihreät köntsät mahdollisine pöpöineen sieltä pöntöstä sinuun tarttuisivat? Vedä henkeä, ei hätää.

Vierailija
7/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sama tyyppi joka on ne sinne tehnyt on ensin pyyhkinyt takamuksensa ja sitten läminyt niitä oven kahvoja joita minä olen sitten läminyt... Nyt en viitsi koskea avaimiinikaan kun olen niitäkin sitten läminyt. Ettekö te muut ihmiset mieti oikeasti ollenkaan tämmöisiä? Oikeasti?

Vierailija
8/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mietitä, rauhoitu nyt hyvä ihminen.

Vierailija
9/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata miettiä moisia. Yhtälailla voit saada mitä vaan tartuntoja esim. Kauppakärryn kädensijasta tai liukuportaiden johtimesta. Ja ajattelepa esim. Nahkakäsineitä. Niitä ei pestä ikinä ja mitä kaikkea niissä muhikaan... T.laborantti

Vierailija
10/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy bajamajoissa. Kyykin vaikka pensaan juurella. 

Vierailija
11/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö yleisissä vessoissa lainkaan?

Vierailija
12/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko nyt ihan vaikka lääkäriä vastaamaan tähän niin ei ihan ahdistuis... tosin kun järjellä miettii, niin aika moni kävi siinä vessassa minunkin jälkeeni... pelkääköhän yksikään muu niinkuin minä...

Vierailija
13/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös Se bajamajan käymäläneste ole itsessään jo vihreää? Siis Se litku jota on siellä pöntön pohjalla?

Vierailija
14/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi olla jo niin täynnä että kyllä ne vihreät tavarat oli siinä papereiden päällä... Jotain rauhottaviako tässä pitää alkaa popsimaan kun niin pelästyin tällaista... :-(

Vierailija
15/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanaa:clostridium difficile. Tässä kohtaa google on ystäväsi. Tai vihollisesi!

Vierailija
16/16 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän